topNotif

سنگ های شفا بخش برای آقایان

4055 بازدید
27 آذر 96
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 4 دی 1400

با سنگ های شفا بخش برای آقایان آشنا شویم

مرد ها، کریستال ها و سنگ جواهرات را اغلب به صورت انگشتر، گردن بند به کار می برند یا روی لباس رسمی خود می آویزند تا موقعیت و منصب خود را در جامعه مشخص و حفظ کنند. اما امروزه متاسفانه فلزات گرانبها یا سنگ های مصنوعی جایگزین سنگ های طبیعی شده است. در دوران قدیم، جنگجویان، کریستال های براق را طی جنگ بر روی سپرهای محافظ خود جاسازی می کردند تا از آن ها محافظت کنند.

می توانید برای استفاده از این سنگ ها آنها را درون کیسه ای گذاشته و به گردن بیاویزید یا در محل کارتان آن ها را روی میز خود قرار داده یا هنگام شب زیر بالشت خود قرار دهید و فراموش نکنید که سنگ های شفابخش خود را حداقل ماهی یک بار بشویید و تمیز کنید. حال خصوصیات چند سنگ مختلف، با نیروی شفابخشی برای مردان را توضیح می دهیم.

سنگ های شفا بخش برای آقایان

سنگ های شفا بخش برای آقایان

یشم سبز :

یشم سبز یا کریستال آرامبخش که سنگ ورزش هم نامیده می شود، تقویت کننده چالاکی و چابکی فرد است. اکثر مردان شرق دور با فواید این سنگ آشنا هستند.

کسانی که از این سنگ استفاده کرده اند می گویند پا به پای افزایش سلامتی فرد، رنگ این سنگ تیره تر می شود و هر چه از سلامتی فاصله بگیرید رنگ این سنگ روشن تر می شود. یشم سبز، سنگی مناسب برای مدیتیشن است که شادی عمیقی در روح ایجاد می کند و باعث احساس صلح، نظم و تجدید افکار می شود.

این سنگ به زندگی احساسی ما تازگی می بخشد و آن را اصلاح و ما را متعادل می کند، قدرت عشق و دل باختگی را نیز در ما به وجود می آورد. بعضی ها هم اعتقاد دارند این سنگ خوش شانسی می آورد.

حجر سیلان :

حجر سیلان یا سنگ نیروی جنسی، تقویت کننده نیروی جنسی و قوای جسمانی است، هنگامی که در آشفتگی های روزمره فرو رفته اید، حجر سیلان می تواند قوای تحلیل رفته را به شما باز گرداند و به شما روحیه و نشاط بخشد.

 

همچنین بخوانید:  سنگ های شفابخش برای خانم ها

 

لعل بنفش :

لعل بنفش یا سنگ شفابخشی اساسی، یکی از مهمترین سنگ های شفابخش است و قدرت پاک کنندگی و تصفیه نفس را دارد و همه انرژی های منفی درون مرد را بیرون می راند. اگر از نگرانی و اضطراب رنج می برید یا مشکل تنفسی دارید، چند تکه از این سنگ ها را در جیب پیراهن، نزدیک سینه خود بگذارید همچنین این سنگ برای میگرن و دردهای مفاصل مفید است.

الماس :

الماس یا سلطان سنگ ها باعث تقویت انرژی درونی فرد می شود و تردید و دو دلی و بی ثباتی را از بین می برد. هر چه کیفیت سنگ بهتر باشد، اثر آن بیشتر است. الماس باعث تحریک و شادابی فرد می شود و عزت نفس را افزایش می دهد.

سنگ های شفا بخش برای آقایان

سنگ های شفا بخش برای آقایان

هماتیت :

هماتیت یا سنگ استرس نوعی کریستال است که برای تقویت منطق، توانایی های ریاضی، تفکر منطقی و دانش عمیق به کار می رود. این سنگ همچنین خلاقیت فرد را افزایش می دهد و باعث افزایش تمرکز می شود.

ایجاد هر گونه امواج منفی را از سوی شخص دیگر به سوی صاحب آن باز می گرداند و مانع از استرس و فشار روحی می شود. این سنگ مانند آهن ربا، درد پا و کمر را به سوی خود جذب می کند و برای رفع دردهای عضلانی یا مفاصل نیز مفید است. هماتیت برای رفع بی خوابی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص چند سنگ دیگر :

سنگ لاجورد : تحریک کننده قوای ذهنی و تقویت کننده قوه درک شهودی

کوارتز سرخ : برطرف کننده احساسات منفی و تقویت عشق و انعطاف پذیری

کوارتز دودی : برطرف کننده پرخاشگری و خشونت و وسوسه های شیطانی، تقویت کننده حس مسئولیت، شجاعت و اعتماد به نفس

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مروارید را با خواص جذب انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی، بندآوردن خونریزی زخم، تصفیه کننده خون، تقویت معده، دفع سنگ صفرا، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0