شکمی تخت و صاف با زیره سیاه، تخم شنبلیله و عسل

9731 بازدید
24 آبان 97
بهاره
,,

شکمی تخت و صاف با زیره سیاه، تخم شنبلیله و عسل

در زندگی های امروزه، بسیاری از مردم نمی توانند به رژیم غذایی خود توجه کنند و لزوما به طور مرتب ورزش کنند. آن ها تحت فشار استرس و کار، برای حفظ انرژی خود در طول روز به نوشیدن چای و قهوه، خوردن غذاهای ناسالم روی می آورند. به همین دلیل دچار مشکلاتی چون چاقی شکم، افزایش کلسترول و مشکلات گوارشی مانند سوء هاضمه، گاز و سوزش معده می شوند.

برخی از افراد نسبت به سلامت خود بسیار حساس هستند تا از بروز مشکلات جلوگیری کنند. آن ها همیشه در حال مطالعه غذا و خواص دارویی و به دنبال یک رژیم برای داشتن شکمی تخت و صاف، هستند. غفلت در مورد سلامتی و حساسیت همیشگی در مورد آن، هر دو چیز درستی نیست. توصیه پزشکان همیشه به متعادل غذا خوردن است. سعی کنید به هنگام خوردن غذا، قبل از سیری کامل دست از آن بکشید تا چاقی و مشکلات دیگر از شما دور بمانید.

شکمی تخت و صاف با زیره سیاه، تخم شنبلیله و عسل

شکمی تخت و صاف با زیره سیاه، تخم شنبلیله و عسل

چاقی به یک مشکل معمول زندگی شهری تبدیل شده است. برای خلاص شدن از این مشکل بسیاری از افراد سالن های ورزشی یا استفاده از رژیم های غذایی سخت را به شما توصیه می کنند. بسیاری از افراد در مورد روش اتخاذ نوع تغذیه خود اشتباه می کنند. گاهی اوقات اتفاق می افتد که برخی از افراد، چند روز یک برنامه رژیم غذایی را شروع می کنند اما تنها بعد از گذشت چند روز برنامه رژیمی خود را ادامه نمی دهند. بنابراین تاثیر چندانی روی بدن خود احساس نکرده و نا امید می شوند. رژیم غذایی و ورزش راه مناسبی برای کاهش وزن است اما از تاثیر گیاهان دارویی غافل نشوید. اکثر گیاهان تاثیر فوق العاده ای در سلامت بدن دارد. حال به شما خواهیم گفت که چگونه با زیره سیاه، تخم شنبلیله و عسل شکمی صاف و تخت داشته باشید.

با زیره سیاه، تخم شنبلیله و عسل شکمی صاف و تخت داشته باشید

چاقی در واقع یک مشکل ناشی از بی نظمی در برنامه غذایی و شیوه زندگی است. بنابراین، می توان تنها با ایجاد تعادل در رژیم غذایی آن را از بین برد. رژیم غذایی ها شامل موارد بسیاری برای حذف چربی و کاهش وزن است، اما به دلیل عدم استفاده از آن ها نمی توانند نتیجه مطلوب حاصل شود. از طریق این دو گیاه زیره و تخم شنبلیله می توان از چاقی و مشکلات معده جلوگیری کرد. صرف نظر از استفاده از هر دو آن ها، این مواد باید به طور منظم مصرف شوند تا تاثیرات آن را روی بدن خود احساس کنید.

 

همچنین بخوانید:  کاهش وزن با خوردن کربوهیدرات ها

 

زیره سیاه

یک قاشق غذا خوری زیره را، در شب در یک لیوان آب خیس کنید. به هنگام صبح زیره را صاف کنید. سپس آب زیره را گرم کنید و سپس آب نصف یک لیمو تازه، به همراه یک و نیم قاشق غذا خوری عسل را به آن اضافه کنید و مثل چای جرعه جرعه بنوشید. زیره سیاه اجازه نمی دهد چربی جذب بدن شود و آب لیمو ترش نیز چربی ذخیره شده در بدن را از بین می برد. این دمنوش یک معجزه برای مبارزه با چاقی است. این دمنوش را باید صبح ها با معده خالی به صورت ناشتا مصرف کنید و حداقل یک ساعت بعد از نوشیدن این دمنوش می توانید چیزی بخورید یا بنوشید.

تخم شنبلیله

یک قاشق چای خوری تخم شنبلیله را در یک لیوان آب از شب تا صبح خیس کنید. به هنگام صبح جویدن دانه های خیس خورده شنبلیله با معده خالی همراه با آب آشامیدنی بسیار موثر است. همچنین می توانید آب شنبلیله را جوشانده مانند یک دمنوش همراه با عسل استفاده کنید. بعد از یک ساعت نوشیدن از این دمنوش می توانید چیزی بخورید یا بنوشید. تخم شنبلیله دارای خواص دارویی بسیاری است. تخم شنبلیله نه تنها باعث کاهش وزن و کاهش چربی در شکم می شود، بلکه باعث کاهش بسیاری از مشکلات مربوط به معده مانند یبوست، گاز و سوزش معده می شود. تخم شنبلیله برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.

شما می توانید به سلیقه خود یکی از این نسخه ها را انتخاب کنید. یکی از این دو گیاه را در طول یک ماه استفاده کنید، تا شاهد نتایج فوق العاده این دمنوش ها بر روی چربی های شکم و کاهش وزنتان باشید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

بذر شنبلیله را با خواص نیروبخش و مقوی، مفید برای بیماری قند، مسلولین و اشخاص ضعیف، کاهش دهنده کلسترول، برای قارچ های پوستی مفید است، تقویت مو، کمک به بهبود زخم ها، ضد التهاب گلو و بواسیر، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. ناشناس
    27 خرداد 1402

    سلام خسته نباشید این دمنوش لاغری زیره وشنبلیله را ژیم هم باید داشته باشیم

0