صبحانه های سرشار از پروتئین

1641 بازدید
05 فروردین 98
سمانه
,

صبحانه های پروتئینی را مهمان خانه هایمان کنیم.

مهم است که ما به طور مرتب پروتئین مصرف کنیم زیرا ساختمان بدن ما از پروتئین ساخته شده است و پروتئین در بدن ما ذخیره نمی شود. به احتمال زیاد فکر می کنید شما هر روز مقدار مناسب پروتئین مصرف می کنید اما جالب توجه این است که زمان و مقدار مصرف پروتئین هم اهمیت دارد. خوردن وعده های غذایی با پروتئین بالا می تواند به شما احساس بهتری بدهد و سلامت شما را تامین کند. همچنین مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین به شما کمک می کند احساس سیری طولانی مدتی داشته باشید.

پن کیک پنیر

این پن کیک پنیری سرشار از پروتئین است که کربوهیدرات کمی هم دارد، می تواند یکی از صبحانه های رضایت بخش پروتئینی شما باشد. این پن کیک برای افراد علاقه مند به کاهش وزن یک انتخاب ایده آل هستند و سرشار از مواد مغذی همچون کلسیم، ویتامین ب 12، ریبوفلاوین هستند. پن کیک پنیر به شدت خوشمزه، شیرین و ترد هست. طرز تهیه آن ها آسان و یک صبحانه فوق العاده هست.

صبحانه های سرشار از پروتئین

صبحانه های سرشار از پروتئین

مواد مورد نیاز برای تهیه پن کیک پنیر

2 فنجان یا 300 گرم پنیر خامه ای

1 عدد تخم مرغ

2 قاشق غذاخوری آرد برنج

نصف قاشق غذاخوری بکینگ پودر

1 قاشق غذاخوری کشمش

2 قاشق غذاخوری شیرین کننده که می تواند شکر یا شیرین کننده های طبیعی همچون عسل، شیره خرما باشد

1 قاشق غذاخوری وانیل

1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

طرز تهیه پن کیک پنیر

پنیر و تخم مرغ را داخل مخلوط کن ریخته و مخلوط کنید. مواد را داخل کاسه ریخته و آرد برنج، کشمش، شیرین کننده، وانیل و بکینگ پودر را به مواد اضافه کنید، همه مواد را کاملا با هم مخلوط کنید. مقداری آرد در یک ظرف ریخته و اندازه یک توپ کوچک از مواد برداشته گرد کنید و درون ظرف بچینید این کار را آنقدر انجام دهید تا موادتان تمام شوند.

ماهی تابه نسوز را با روغن بر روی اجاق گاز گرم کنید. وقتی که ماهی تابه گرم شد مواد را یکی یکی داخلش قرار دهید. وقتی کاملا یک سمت پن کیک سرخ و قهوه ای رنگ شد آن را برگردانید، پس از سرخ شدن پن کیک ها را داخل بشقاب چیده و سرو کنید. پن کیک هایتان آماده است می توانید بر روی آن ها مقداری شیره، عسل، میوه دلخواهتان، شکلات آب شده یا ماست بریزید و میل کنید.

صبحانه های سرشار از پروتئین

صبحانه های سرشار از پروتئین

صبحانه مخصوص وگان ها، کاسه ماست و شکلات حاوی پروتئین

مواد لازم

1 فنجان ماست، می تواند ماست سویا، بادمجان و یا ماست ساده باشد

دو قاشق غذاخوری پودر پروتئین شکلاتی

1 قاشق غذاخوری پودر چغندر

1 قاشق غذاخوری شیر بادام یا شیر گاو بسته به دلخواهتان

مقداری توت، شاه توت، تمشک یا بلوبری به مقدار دلخواه.

طرز تهیه

در کاسه یک چهارم ماست را با پودر چغندر و شیر مخلوط کنید. بقیه ماست را با پودر پروتئین به کاسه اضافه کنید. روی کاسه را با مقداری توت یا میوه دلخواهتان تزیین کنید. تا دو روز می توانید این صبحانه را به طور آماده در یخچال نگهداری و مصرف کنید.

 

همچنین بخوانید:  تغذیه‌ی سالم برای شروع یک رژیم گیاه خواری

 

املت آواکادو

مواد مورد نیاز

1-2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

3 عدد قارچ که بریده شده و آماده طبخ هستند

مقداری نمک و فلفل سیاه

3عدد تخم مرغ

1 فنجان کوچک اسفناج

2 قاشق غذاخوری پنیر بز

نصف آواکادو خرد شده

جعفری تازه خرد شده

دستور تهیه املت آواکادو

ماهی تابه نسوز را بر روی اجاق بگذارید و روغن را بر روی آن گرم کنید سپس قارچ ها را سرخ کرده و پس از سرخ شدن درون ظرفی بریزید. پس از تمیز کردن ماهی تابه دوباره آن را گرم کرده و تخم مرغ ها و نمک و فلفل مخلوط شده را داخلش بریزید. بگذارید تخم مرغ قهوه ای شود. سپس تخم مرغ را داخل بشقابی ریخته، قارچ ها را بر روی آن بریزید و اسفناج، پنیر و آواکادو را به املت اضافه کنید. در آخر نصف تخم مرغ را بر روی نصف دیگر برگردانید و جعفری را برای تزیین روی آن بریزید. صبحانه آماده مصرف است، لذت ببرید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن نارگیل را با خواص تقویت عضلات و موی سر، تسکین درد کمر، مقابله با آلزایمر، مرطوب کننده و لوسیون، سفید کننده دندان، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0