topNotif

طرز تهیه قرص لاغری با ترکیب 4 گیاه شگفت انگیز در خانه

5650 بازدید
08 شهریور 96
ملیسا
,

آخرین به روزرسانی 18 اسفند 1400

طرز تهیه قرص لاغری با ترکیب گیاهان دارویی

در سال های اخیر تحقیقات زیادی بر روی چاقی و دلایل آن در کشورمان صورت گرفته است. متاسفانه نتیجه این تحقیقات نشان می دهد که حدود 60 درصد از آقایان و حدود 40 درصد از خانم ها دچار چاقی می باشند. به همین دلیل بیشتر افراد معمولا به دنبال راه هایی ساده، زود بازده و سریع برای کم کردن وزن و لاغری خود می باشند. اما آیا واقعا چنین چیزی ممکن است؟ مسلما خیر. در طب سنتی توصیه های زیادی برای تناسب اندام و لاغری شده است. پیشنهاد ما این است که همیشه به دنبال روش های سالم و البته مطمئن باشید.

وقتی می خواهید کمی وزن کم کنید، وسوسه انگیز است که در هر جایی و به هر روشی که می توانید به دنبال راه چاره باشید. اگر افکار شما به مکمل ها یا داروهای شیمیایی معطوف می شود، به خاطر داشته باشید که در برخی موارد، علم زیادی برای اثبات ادعاها وجود ندارد و برخی از داروها خطرات زیادی و غیرقابل جبرانی برای سلامتی دارند. قبل از هر اقدامی ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.

بر کسی پوشیده نیست که آنچه در بشقاب خود می چینید، نقش اساسی در کاهش وزن دارد. اما آنچه در کابینت ادویه خود نگهداری می کنید ممکن است به همان اندازه مهم باشد. نشان داده شده است که بسیاری از گیاهان و ادویه ها با میل زیاد به خوردن غذا مبارزه می کنند و چربی سوزی و کاهش وزن را افزایش می دهند. بسیاری از گیاهان می توانند به کاهش چربی کمک کنند و هضم را تقویت کنند تا کاهش وزن را تسریع کنند.

در اینجا طرز تهیه قرص لاغری با ترکیب 4 گیاه شگفت انگیز وجود دارد که ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

 

طرز تهیه قرص لاغری

طرز تهیه قرص لاغری

 

گیاهان دارویی موثر برای کاهش وزن

یکی از روش های کاملا طبیعی و بی خطر برای کم کردن وزن و رسیدن به وزن ایده آل، استفاده از ادویه ها می باشد. کاملا مشخص است که اگر این ادویه ها به درستی و البته به میزان مناسب مصرف شوند، هیچ گونه عارضه ای نداشته و نه تنها به سلامت بدن شما کمک زیادی می کنند، بلکه سبب زیبایی و تناسب اندام شما نیز می شوند.

زردچوبه

زردچوبه یکی از موثرترین ادویه ها در کاهش وزن است. این ماده با تحریک ترشح صفرا در بدن باعث بهبود متابولیسم چربی می شود، بنابراین با افزایش سوخت و ساز بدن از ذخیره شده چربی، جلوگیری می کند. همچنین، کورکومین موجود در زردچوبه سبب افزایش آدیپونکتین (Adiponectin) در خون و بی اشتهایی می شود. این هورمون که از بافت چربی انسان ترشح می‌شود بر متابولیسم چربی و گلوکز تاثیر گذاشته و سبب کاهش وزن می گردد.

زیره

زیره نیز یکی از گیاهان دارویی موثر در طب سنتی ایران می باشد. زیره (سبز یا سیاه) طبیعت گرم دارد، به همین دلیل به بهبود متابولیسم بدن کمک می کند. همچنین، سبب سوزاندن چربی های انباشته شده در بدن می شود. زیره دارای فیبرهای رژیمی است که احساس پر بودن را به شما القا می کند، بنابراین بهتر است قبل از شروع غذا مقداری از آن را با یک لیوان آب میل نمایید. علاوه بر این، زیره سموم و مواد زائد را از بدن خارج کرده و به دلیل توانایی موثر در جذب مواد غذایی باعث کاهش وزن اضافی می شود.

دارچین

دارچین، سطح انسولین را پایین نگه می دارد و این باعث می شود وزن به میزان قابل توجهی کاهش یابد. بعد از خوردن هر وعده های غذایی، قند خون بدن افزایش می یابد و احتمال افزایش وزن وجود دارد. بر اساس تحقیقات انجام شده، مصرف دارچین بلافاصله بعد از غذا، سطح قند خون را پایین می آورد و این امر به لاغری کمک می کند. همچنین، دارچین باعث تحریک سلول های بدن برای سوزاندن کالری بیشتر می شوند.

فلفل قرمز

فلفل قرمز حاوی ماده ای به نام کپسایسین یا کاپسی سین (Capsaicin) است که متابولسیم بدن را تحریک می کند. این ماده کالری های بدن را می سوزاند، به طوری که وزن بدن کنترل شده و افزایش نمی یابد. علاوه بر این، سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد.

 

همچنین بخوانید:  لاغری سریع و آسان با 9 ماده غذایی طبیعی

 

طرز تهیه قرص لاغری با گیاهان دارویی در منزل

تعجب نکنید، این کار امکان پذیر است. شما هم می توانید قرص لاغری بی ضرر بسازید و آن را جایگزین قرص های شیمیایی و صنعتی کنید. این قرص لاغری بسیار ساده و آسان در منزل تهیه می شود.

مواد لازم:

  • زردچوبه یک قاشق چای خوری
  • زیره (سبز یا سیاه) یک قاشق چای خوری
  • دارچین یک قاشق چای خوری
  • فلفل قرمز نصف قاشق چای خوری
  • عسل یک قاشق چای خوری

روش تهیه: تمامی مواد فوق را اگر پودر نشده هستند، آسیاب کرده و سپس، ترکیب کنید. حال این پودر را با عسل مخلوط کرده و به حالت خمیر درآورید. گلوله های کوچکی اندازه یک نخود برداشته و گرد کنید. سپس، همه مواد را در داخل یک سینی قرار داده و اجازه دهید تا در محیط آشپزخانه خشک شوند. در طول روز یک تا دو عدد از این قرص های لاغری را مصرف کرده و شاهد کم شدن وزن خود باشید. این قرص لاغری طبیعی، سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب کاهش وزن شما می شود.

نکته: اگر مبتلا به یبوست می باشید، بهتر است به ترکیبات فوق، یک قاشق چای خوری پودر سنا نیز اضافه کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

معجون لاغری را با خواص لاغر کننده، چربی سوز، رفع اشتهای کاذب، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

2
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. مهران
    25 آذر 1402

    سلام میشه زنجبیل هم بریزبم

  2. حسین
    23 خرداد 1402

    سلام ایا میشه همین مواد را در داخل کپسولهای خالی پر کرد و استفاده کنیم مثلا قبل از نهار یک عدد قبل از شام یک عدد ممنونم جواب بدین

0