topNotif

قوانین فنگ شویی در دکوراسیون خانه (آشپزخانه و اتاق خواب)

1610 بازدید
09 اسفند 97
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400

فنگ شویی در دکوراسیون خانه

بهترین مدل فنگ شویی هم شامل داخل خانه و هم بیرون آن می شود، زمانی که فنگ شویی به خوبی در بیرون خانه انجام شده باشد می توانیم به داخل خانه بازگردیم. پس کدام مناطق خانه را باید در فنگ شویی بیشتر مدنظر قرار داد؟ درب ورودی، آشپزخانه و اتاق خواب. درب ورودی بخاطر ورود انرژی چی به داخل خانه از اهمیت زیادی برخوردار است. آشپزخانه یکی از مناطق دیگر خانه برای جذب انرژی چی است و اتاق خواب جایی که بیشترین زمان خود، حداقل 8 ساعت در شبانه روز، را آنجا می گذرانیم.

بسیاری از مهندسان ساختمان سازی برای ارزان ساختن ساختمان ها و منازل به درب ورودی زیاد اهمیت نمی دهند، مسایل مالی بیش از فنگ شویی برای آن ها اهمیت دارد. مهم نیست خانه شما دارای چه بخش هایی است لازم است کمی راجع به فنگ شویی بدانیم. این اطلاعات به شما کمک می کند در آینده با دیدی بازتر خانه خود را خریداری کنید.

فنگ شویی در دکوراسیون خانه

فنگ شویی در دکوراسیون خانه

محیط داخلی خانه براساس فنگ شویی

وقتی وارد محیط خانه می شوید، اولین چیزی که باید ببینید اتاق نشیمن می باشد. متاسفانه در برخی ساختمان ها در حین ورود اولین چیزی که دیده می شود آشپزخانه یا محل غذاخوری است، این حالت بسیار ناخوشایند است و برای خانواده شانس و رفاه خوبی به ارمغان نمی آورد. این حالت در هنگ گنگ بسیار معمول است، زمانی که شما وارد خانه می شوید اولین چیزی که می بینید آشپزخانه است.

سقف خانه کوتاه است. تهویه هوا در این مدل خانه ها به خوبی انجام نمی شود. شما احساس سرکوب خواهید کرد و سلامتی تان به خطر می افتد.

راهرو داخل خانه نباید بیش از حد طولانی باشد. انرژی چی سریع در خانه گسترش می یابد. داشتن راه رویی طولانی در خانه در فنگ شویی ویژگی فجیعی است.

رنگ سقف خانه تیره تر از دیوارها باشد، این باعث ایجاد جو سرکوبگر می شود. از رنگ روشن تری برای سقف خانه استفاده کنید.

اگر دیوارهای چپ و راست خانه دارای اندازه های متفاوتی باشند، این مسئله بر سلامتی زن و فرزندان تاثیر منفی می گذارد. اگر قسمت جلویی خانه از قسمت پشتی خانه طولانی تر باشد، ثروت و شانس کمتری سراغ آن خانه می آید. تعداد فرزندان خانه کاهش می یابد. اگر طرف مقابل خانه کوتاه تر از عقب باشد، شانس خانواده افزایش می یابد و خوش شانسی می آورد. خانه که چهار گوشه اش را از دست بدهد بدشانسی می آورد.

 

همچنین بخوانید:  چگونه با فنگ شویی پول اضافی داشته باشیم؟

 

خانه مسکونی نباید دیوارهای شفاف شیشه داشته باشد. باید مقداری فضای خصوصی برای خانه در نظر گرفته شود، داشتن شیشه زیاد باعث نزاع های زیاد می شود.

همه خانه هایی که تقریبا جدا از بقیه خانه ها هستند باید درب جلو و عقب داشته باشند والا زوج ساکن در آن خانه نمی توانند در کنار هم با عشق و علاقه زندگی کنند. نور آسمان باید بر نیمی از خانه بتابد. در غیر این صورت خانه پر از انرژی یانگ می شود که این مسئله باعث ایجاد اختلافات مکرر می شود.

اگر مرکز خانه به صورت ال شکل باشد باعث بدشانسی اعضای خانواده می شود.

مرکز هر خانه به عنوان قلب بهشت شناخته می شود و این مرکز انرژی چی است، چیزی که باعث اهمیت خیلی زیاد این منطقه می شود. زمانی که هسته داخلی خانه به خارج از خانه منتقل شود، مثل داشتن مرکز خانه به صورت ال شکل، انرژی فنگ شویی دیگر در آن خانه وجود ندارد و این می تواند باعث اختلافات زناشویی و هم بستگی کمتر در خانه شود. اتاق های دیگر در خانه ال شکل باعث از دست رفتن تمرکز، شکست در کار یا از دست دادن پول و ایجاد مشکلات مالی می شود.

به عنوان یک قانون کلی فنگ شویی لازم است از لوازم فلزی کمتر در خانه استفاده شود.

در فنگ شویی ما به دنبال ایجاد تعادل و هارمونی هستیم، اگر از فلزات زیادی در دکوراسیون خانه استفاده شود انرژی چی در خانه به درستی جریان پیدا نمی کند. وسایل گرم کننده مانند بخاری، گاز، شومینه و…. را در مرکز خانه قرار ندهید. سقف خانه باید با رنگ تیره رنگ شده و یا سراسر شیشه باشد این برای افراد خانواده منحوس است.

فنگ شویی در دکوراسیون خانه

فنگ شویی در دکوراسیون خانه

اگر درب ها در یک خط مستقیم قرار گیرند:

انرژی چی در خانه بیش از حد جریان می یابد. جریان انرژی بیش از حد چی در خانه باعث بدشانسی می شود. اگر می خواهید بالا سر تختتان، نقاشی، تابلو و…، آویزان کنید لازم است دوباره به این مسئله فکر کنید. در گفته های چینی اینطور ذکر شده است که این مانند قرار دادن کوهی در بالای سر است، در تمام شب شما به راحتی و آرامش استراحت نمی کنید.

اتاق خواب باید پنجره داشته باشد.

اتاق خواب باید پنجره داشته باشد که نور روز به داخل آن بتابد در غیر این صورت اتاق پر از انرژی یین می شود که برای سلامتی خوب نیست. تخت نباید به گونه ای قرار گیرد که روبروی درب ورودی باشد و پاهایتان نباید در شب هنگام به سمت در باشد. از انتخاب کردن اتاق هایی که دارای اشکال مختلف هستند خودداری کنید، مخصوصا اتاق هایی که چهار گوشه را ندارند. اگر حمام در اتاق شما وجود دارد همیشه آن را خشک نگه دارید، بجز زمان های استفاده از آن البته، در غیر اینصورت اتاقتان مرطوب می شود که این برای سلامتی مفید نیست.

همچنین استفاده کردن از گیاهان در اتاق خواب باعث گردش انرژی چی می شود. بهتر است در اتاق خوابتان از گیاهان سبز زیادی استفاده کنید. تخت خواب نباید مستقیما روبروی آینه قرار گیرد.

و در پایان از آویزان کردن سلاح در خانه تان خودداری کنید، این برای شما و فرزندانتان خوب نیست.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

نمک دریاچه را با خواص درمان سردردهای مزمن و میگرن، درمان بیماری های پوست، درمان شوره سر و افزایش رشد مو، تسکین درد مفاصل، پیشگیری و درمان بیماری های دهان و دندان، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0