topNotif

مراقبت های خانم ها از خودشان

1498 بازدید
11 مرداد 97
سمانه
,,,
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400

چند توصیه مهم برای مراقبت های خانم ها از خودشان

یک خانم به طور منظم به پزشکش مراجعه می کند به خصوص به دکتر متخصص زنان، می داند معاینه سینه به طور ماهانه در هر سنی هوشمندانه و نجات بخش است. او همه چیز غیر طبیعی را به دکترش گزارش می دهد. پیشگیری و شناسایی به موقع بهترین راه غلبه بر سرطان سینه است. هرگز نوار بهداشتی استفاده شده خود را در سطل آشغال رو باز منزل فردی دیگر یا محل کارش نمی اندازد بلکه آن را در کاغذی می پیچد و با احتیاط دور می اندازد. باید بتواند از خودش دفاع کند و در صورت لزوم در کلاس رزمی ثبت نام می کند.

پس از ورزش یا دویدن کسی را بغل نمی کند مگر آن که توضیح بدهد مشغول چه کاری بوده است و دوستش همچنان بخواهد او را بغل کند. وقتی احساس می کند در مکان امنی قرار ندارد در نهایت خونسردی و آرامش آن جا را ترک می کند. هنگام رویارویی با مشکلات کوچک زندگی مثل یک قربانی رفتار نمی کند. وقتی زندگی بر وفق مرداش نیست سعی می کند بر مشکلات مسلط شود.

مراقبت های خانم ها از خودشان

مراقبت های خانم ها از خودشان

سیگار کشیدن و یک خانم

یک خانم می داند که سیگار کشیدن برای تندرستی ضرر دارد. اگر تصمیم به سیگار کشیدن دارد باید ملاحظه هوای پاک و دیگران را بکند. و هرگز هنگام بارداری سیگار نمی کشد چون می داند برای فرزندش زیان بار است و امکان دارد در روند بارداری اختلالاتی چون کم وزنی هنگام تولد یا وضع حمل پیش از موعد ایجاد کند.

او در نزدیکی کودکان و همچنین خانم های باردار سیگار نمی کشد چون می داند که دود غیر مستقیم سیگار برای بچه های درون و خارج از رحم مضر است و سبب ایجاد آسم می شود. او قبل از این که به سیگار عادت کند از خطری که برای تندرستی و وزن نوزاد دارد و خطرات و آثار زیانبار آن آگاه می شود.

یک خانم و سرطان سینه

سرطان سینه می تواند در هر سنی به وجود آید و یک خانم بهتر است هر ماه به دنبال علایمی چون غده، التهاب یا تغییر رنگ در هر قسمت از سینه بگردد. او به محض مشاهده هر علامت ناشناخته از دکترش وقت معاینه می گیرد و می داند که تشخیص به موقع سرطان می تواند جانش را نجات دهد.

یک خانم و پزشک متخصص زنان

یک خانم سالی یک بار به دکتر یا متخصص زنان مراجعه می کند تا از تندرستی خود مطمئن و از هر گونه مشکلی آگاه شود. او با هوشیاری آزمایش سرطان رحم را بخشی از چکاپ منظم خود می کند چون می داند که بدن او ممکن است دچار تغییرات هورمونی شدیدی شود که منجر به ناراحتی های روحی و جسمی می شوند.

 

همچنین بخوانید:  آنچه لازم است در رابطه با قاعدگی و عادت ماهیانه بدانید

 

اگر در عادت ماهیانه خود متوجه تغییراتی شود مثل خونریزی سنگین تر و طولانی تر، لکه بینی بین دو عادت ماهانه یا داشتن درد طولانی و غیر طبیعی شود به متخصص زنان مراجعه می کند. می داند که تشخیص به موقع مشکلات مربوط به اندام های تناسلی می تواند منجر به درمان آن ها شود و او را از نازایی ایمن سازد.

صحبت کردن درباره ناراحتی های ناشی از گرفتگی های عضلانی ماهانه یا سایر دردهای مربوط به دوره قاعدگی معمولا وسوسه انگیز است. اما یک خانم هرگز هوس نمی کند در حضور آشنایان یا در جایی که ممکن است غریبه صدای او را بشنوند درباره این موضوع خصوصی صحبت کند او به حریم خصوصی خود اهمیت می دهد.

یک خانم اگر وضعیت مناسبی برای رانندگی نداشته باشد هرگز پشت فرمان نمی نشیند. هرگز خود را در وضعیت خطرناکی قرار نمی دهد که ایمنی اش به مخاطره یا به نظام ارزشی اش لطمه وارد شود. اگر چشمان ضعیفی دارد عینک یا لنز می زند او اجازه نمی دهد تکبر مانع دیدن چیزهای مهمی شود که باید ببیند مثل چراغ راهنما و علایم راهنمایی جاده ها، وقتی با نامزدش به رستوران می رود اگر واقعا دلش می خواهد همبرگر بخورد سالاد سفارش نمی دهد. می داند اگر مردی او را بخاطر اشتهایش نخواهد لیاقت او را ندارد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن رزماری  را با خواص درمان ریزش مو، رشد مژه و ابرو، درمان شوره سر، مفید برای ماساژ و ریلکسیشن، مسکن دردهای عضلانی، منبع ویتامین ای ، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0