معرفی چند سنگ درمان گر

2088 بازدید
23 فروردین 97
سمانه

سنگ درمانی و معرفی چند سنگ درمان گر :

یاقوت کبود ستاره ای :

این سنگ به رنگ آبی تیره و مات است. مانند یاقوت، بخشی از خانواده کوریدون های اشرافی محسوب می شود و دارای حالتی ستاره ای و درخشان است. آب را دوست ندارد و توصیه می شود آن را در نمک دریا و در نور خورشید کمتر از یک ساعت شارژ کنید. نور ماه و ستارگان و هوای خالص شبانه دارای اهمیت بسیار زیادی برای این سنگ است و نیز می تواند آن را در توده ای از کریستال سنگ شارژ کنید. این سنگ در کشورهای سریلانکا، نواحی دور افتاده هند، برمه، تایلند و استرالیا یافت می شود.

تاثیر یاقوت کبود بر بدن :

سنگی بسیار ملایم است و انرژی اش عمیقا بر محدودیت های سلولی تاثیر می گذارد. زخم معده را آرام و تمام نواحی شبکیه خورشیدی و قلبی را رها می کند. عصب بینایی را تقویت می کند و باعث رفع خستگی چشم ها و فعالیت ذهنی می شود. سردرد و تب را آرام می کند. این سنگ ما را در برابر خصومت ها و مکر و حیله حمایت می کند، نیروی حمایت کننده اش به پاکی و خلوص، معنویت و عشق بی قید و شرط می کند.

چاکرای مربوط :

برای باز شدن چشم سوم (چاکرای ششم) بسیار ایده آل است. اگر بر روی چاکرای هفتم (تاج) قرار بگیرد باعث فعال شدن هیپوفیز و سیستم غددی می شود.

معرفی چند سنگ درمان گرکلسیت نارنجی یا عسلی :

این سنگ همان طور که از نامش مشخص است به رنگ طلایی و نارنجی است. از کشورهای مکزیک، روسیه، ایالات متحده و برزیل سرچشمه می گیرد. نگهداری اش بسیار ساده است، کافی است یک بار در هفته در آب جاری شسته و تخلیه شود و در حمامی از نور خورشید قرار گیرد که لازم هم نیست طولانی مدت باشد.

تاثیر سنگ کلسیت نارنجی  بر بدن :

استخوان بندی و مفاصل را در هنگام شکستگی یا ترک خوردگی تقویت می کند. پوسیدگی و کرم خوردگی دندان ها را کاهش می دهد. باعث درمان بیماری غده پانکراس و تنظیم طحال می شود. سیستم عصبی را تسکین می دهد و لرزش صدا را برطرف می کند. همچنین برای خوابگردی موثر است. همچنین دارای دو قطب مغناطیسی است و باعث تسکین التهابات می شود و برای دوران رشد جوانان و بحران های این دوره به خصوص خشم در این سنین بسیار مفید است. این سنگ درصد جذب کلسیم در بدن را بالا می برد. ذهن را هم تقویت می کند و برای چاکرای سوم استفاده می شود.

سنگ مس :

پیدایش این سنگ یکی از شاهکارهای زیبایی طبیعت است. اغلب قطعات ساده مس قرمز توسط پوسته ای از رنگ های قهوه ای، سیاه یا سبز پوشیده شده است. این سنگ از کشورهای فرانسه، سوئد، زامبیا، ایالات متحده روسیه و ناحیه ساکس استخراج می شود.

 

همچنین بخوانید:  خواص و مزایای نگهداری سنگ نمک در خانه

 

تاثیر سنگ مس بر بدن :

سنگ مس از کبد، کلیه ها، ریه ها و کیسه صفرا با قدرت حمایت می کند و بر علیه گرفتگی های عضله در ارتباط به عادت ماهیانه، واریس و تنظیم جریان خون بسیار سودمند است. برای تب و لرزها و التهابات موثر است. همچنین کمک های شایانی به بیماری سیاتیک، رماتیسم و دیگر بیماری های مفصلی می کند و دارای نیرویی موثر در برابر ناتوانی جنسی است. همچنین برای بهبود شنوایی، آنومی، صرع، یرقان و تعریق های شبانه موثر است. عمل غده تیروئید را برای جنگ با زخم ها و گسترش دفاعی بدن بر علیه قارچ ها تنظیم می کند. همچنین بدن را از اشعه زیان بخش تولید شده از زمین حمایت می کند.

تاثیر سنگ مس بر روح و روان :

این سنگ پنج چاکرای اول را متعادل و چاکرای قلب را گسترش می دهد. آگاهی شخصیتی را همراه با صلاحیت و شایستگی های فرد احیا می کند. باعث فراخی عقاید و استدلال هایمان می شود و به ما قدرت معنوی می دهد. به طوری رفتار می کند که باعث تعادل در احساسات و افکار می شود و اثری آرامبخش بر افرادی که دارای رفتارهای جنون آمیز هستند می نهد.

روش نگهداری از سنگ مس :

سنگ مس را در نمک خشک دریا تخلیه کنید، زیرا بسیار حساس است و نسبت به آب و همه اسیدها واکنش بدی نشان می دهد و نیز آن را به مدت طولانی در نور خورشید قرار ندهید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

سنگ حجرالیهود را با خواص دفع سنگ کلیه و مثانه، رفع گرفتگی مجرای ادرار، بهبود زخم ها، از بین بردن سفتی های بدن، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0