مهمترین معیارهای انتخاب همسر و یافتن یک ارتباط سازنده و سالم

1237 بازدید
13 مرداد 97
سمانه

مهمترین معیارهای انتخاب همسر و یافتن یک ارتباط سازنده و سالم

قانون طلایی شماره یک :

با مردان به گونه ای محترمانه رفتار کنید و بخواهید آن ها همین طور با شما رفتار کنند. این قانون، قلب همه قانون های طلایی است. این قانون تنها درباره عشق ورزی نیست، بلکه راجع به کل زندگی است. بی شک شما بارها این جمله را شنیده اید آیا با دیگران همانگونه که دوست دارید با شما رفتار کنند، برخورد می کنید؟ اعمال خوب شما در مقابل دیگران اثرات نیکویی را در زندگی شخصی تان به جا می گذارد و اعمال ناپسند نسبت به دیگران، نتایج ناخوشایندی را در زندگی تان در پی دارد.

قانون شماره یک می گوید رفتار یک مرد نسبت به شما همان چیزی است که شما دوست دارید آن ها با شما رفتار کنند. اگر نمی خواهید یک مرد به شما دروغ بگوید به او دروغ نگویید و …بنابراین با مرد با همان نزاکتی رفتار کنید که دوست دارید  همان نزاکت را نسبت به شما داشته باشد. قوانین قدیمی معتقدند روال طبیعی زندگی یک مرد به دنبال زن بودن است.

هر وقت شما مهربانی و احساستان را برای زندگی و قلبتان را به اشتراک بگذارید، همواره پیروزی به پایان می رسد چون شما آنچه را که به جهان بیرون فرستاده اید، به خودتان برخواهد گشت. بنابراین با مردها باید با همان احترام و نزاکتی رفتار شود که انتظار دارید آن ها با شما رفتار کنند. این احساسی مشترک و معمول است. اگر شما زنی هستید که خواهان تساوی در کار، حقوق و … با مردان در جامعه هستید چه طور در ارتباطتان نامساوی رفتار می کنید ؟ این دو شیوه متفاوت رفتار با هم جمع نمی شوند.

مهمترین معیارهای انتخاب همسر

مهمترین معیارهای انتخاب همسر

قانون شماره 2

با عشق ورزی به مرد مورد علاقه تان اجازه صمیمیت و آرامش بدهید. این قانون حالتی است که شما باید در همه رفتارتان با مرد اعمال کنید. هر چه شما بهتر مردتان را بفهمید، او بیشتر احساس امنیت می کند تا قلبش را برای شما بگشاید و شما را به آن راه دهد. شما می دانید که وقتی اجازه می دهید مردتان از علاقه تان نسبت به او باخبر شود، ذهنتان با انبوه ترس مواجه می شود، مردان نیز دقیقا همین احساس را دارند وقتی که می خواهند به شما نزدیک شوند. قوانین قدیمی معتقدند که مسئولیت پذیری مردان ایجاب می کند که حرکت اول را انجام دهند، نقشه بکشند، دلبستگی ایجاد کنند و …تا دل زن را برای ازدواج به دست آورند.

قانون شماره 3

از مردانی که قانون طلایی را دوست ندارند دوری کن. قانون های طلایی مانند کشف مرد سالم است. مردانی که مناسب شما باشند قانون های طلایی را دوست می دارند. مردانی که عادت های عشقی ناسالم دارند از این قوانین متنفرند. یکی از بزرگترین مشکلات شما در آغاز هر رابطه ای چیست؟ اطمینان از مناسب بودن مرد، گاهی تا چند ماه طول می کشد که متوجه شوید این مرد به درد شما نمی خورد و آن وقت احساس تلخی می کنید و روحتان جریحه دار می شود. اگر شما با قوانین طلایی پیش روید مرد نامناسب در نهایت از زندگی شما بیرون می رود.

قانون طلایی 4

نقش بازی نکنید. تمام قوانین قدیمی درباره زیرکانه نقش بازی کردن است. زنان باهوش نقش بازی نمی کنند. زنانی نقش بازی می کنند که خود را متقاعد کرده اند آماده برای داشتن یک ارتباط سالم با مردی باهوش نیستند و برای همچین لیست هایی احمقانه از باید و نباید برای خود درست می کنند. نقش بازی کردن احمقانه است و شما احمق نیستید. بازی برای کسانی است که می خواهند مثل کودکان عمل کنند. والدین خوب به کودکانشان دروغ، عدم صداقت و نادانی نمی آموزند. آیا شما دوست دارید بهتان دروغ بگویند؟ پس خود را جای مردان بگذارید، بعید می دانم آن ها دوست داشته باشند دروغ بشنوند. نقش بازی کردن راهی نادرست برای جذب یک مرد شایسته است.

 

همچنین بخوانید:  راز داشتن ازدواج سالم و موفق

 

قانون طلایی شماره 5

خودتان باشید. هیچ قانون واقعی ای ساده تر از این نیست و البته شاید هیچ قانون واقعی ای مثل این نیست که زنان فراموش می کنند به آن عمل کنند. خودتان باشید دقیقا یعنی سعی نکنید مثل کسی که نیستید عمل کنید. سعی نکنید تصویری از خودتان مبتنی بر حدستان از زنی که یک مرد عادی می پسندد بیافرینید. سعی نکنید ادای زنانی را در بیاورید که مرد را صرفا برای ازدواج میخواهند.

سعی نکنید رفتارهای دوستتان را که همیشه مردان جذبش می شوند در بیاورید و تقلید کنید. خودتان باشید به این معنا که رفتار، علایق و ارتباطتان به شیوه ای صادقانه برای خودتان باشد.

قانون طلایی شماره 6

اگر کسی را دوست دارید اجازه دهید آن را بداند. به نظر شما مردان علم غیب دارند که از احساسات شما خبر داشته باشند؟ اگر علایق خود را با لبخند، هدیه، در آغوش کشیدن و گفتن احساساتتان بیان نکنید مرد شما چگونه از احساس شما با خبر خواهد شد ؟

قانون طلایی شماره 7

برای رسیدن به شناخت سوال بپرسید. شما در چند قرار ملاقات ابتدایی باید سوالات خود را بپرسید تا بدانید با چه فردی آشنا شده اید. اگر سوال نپرسید مطمئن باشید در آینده پشیمان خواهید شد. حوزه هایی همچون مسائل خانوادگی و ارتباطات فامیلی، ارتباطات عشقی گذشته و دلایل به هم خوردن آن ها، فلسفه دین و معنویات، اهداف شخصی و اجتماعی، عشق و ارتباطات، درس های آموخته از تجربیات زندگی، اخلاقیات، فضایل و ارزش ها جز موضوعات مهمی هستند که باید در مورد فرد مقابل خود بدانید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

معجون تقويت اعصاب را با خواص تقويت اعصاب، آرامبخش، ضد استرس، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0