topNotif

می توانید مردی را عاشق ذهن تان کنید !؟

1367 بازدید
13 مرداد 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400

چگونه می توانید مردی را عاشق ذهن تان کنید !؟

شما فکر می کنید جذاب ترین وجه شما چیست؟ صورت تان؟ موهایتان؟ پوست تان؟ اندام تان ؟ و… نه اشتباه می کنید. آن ذهن تان است. وقتی مردی عاشق ذهن شما می شود عاشق بی نظیری و راز نهفته در خاص بودن شما شده است. شما بدون ذهن تان چه هستید؟ یک پوست ساخته شده از چند استخوان و مو و… اگر ذهن شما نبود دیگر خودتان نبودید، چون ذهن تان منبع خودتان است. در ضمن وقتی سن تان بیشتر می شود بدن تان به طور ناگریزی تغییر می کند و کمتر ایده آل شما می شود اما برعکس آن برای ذهن شما اتفاق می افتد. همانگونه که شما پیرتر می شوید ذهن تان بارورتر و پر تجربه تر می شود و درک و خرد و حکمت تان بیشتر می شود.

شما می توانید از کلمات برای نشان دادن ذهن تان استفاده کنید. آن قدر که بتواند ذهن تان را بشناسد و فکر کند چه قدر شگفت انگیز است. شما باید آرا، تفکرات تان، رویاها و دانایی هایتان را به او نشان دهید. چیزهایی که شما می گویید انعکاس صادقانه کسی است که شما واقعا هستید و احساسی را که واقعا مشعوف می شود. شما بهترین دوست او می شوید. مورد اعتمادترین رفیقش و زنی که می خواهد زندگی اش را با وی بگذراند. شما باید درباره هر چه دوست دارید، صحبت کنید. هر چه برای شما مهم است.

می توانید مردی را عاشق ذهن تان کنید !؟

می توانید مردی را عاشق ذهن تان کنید !؟

به یاد داشته باشید :

خودتان باشید و اگر بخواهید هر 5 دقیقه حرفی را که می خواهید بزنید، ادیت کنید، عصبی، مضطرب و ناآرام می شوید و این رابطه تان را خسته کننده می سازد. اینگونه شما احساس می کنید تحت فشارید، استرس دارید اینکه نکند اشتباه کنید و نمی توانید خودتان باشید. اگر هم توی ذوق نامزدتان خورد مهم نیست.

قوانین قدیمی پیشنهاد می دهند در یک قرار ملاقات با نامزدتان، ساکت و راز آلود به نظر برسید. شما می نشینید و مثل عروسکی آرام هر چه او می گوید تایید می کنید. به زندگی خانوادگی اش علاقه مندید و مایلید بیشتر بدانید اما چیزی نمی گویید. بعد چند ماه که می گذرد، می فهمید شما از بچه ها خوشتان می آید ولی او از بچه، با تعبیر توله یاد می کند که مزاحم زندگانی هستند. یا او مخالف کار کردن زن در بیرون خانه است و شما نمی توانید قبول کنید. شما با صحبت نکردن از افکار، آینده تان و… خود را به دردسر انداخته اید. اگر افکارتان را همان جلسات اول با او در میان می گذاشتید شما ذهن او را می خواندید و می توانستید بفهمید او کیس مورد نظر شما نیست.

فراموش نکنیم:

هدف شما باید یافتن یک مرد مناسب باشد نه صرفا یک مرد که جلو شما نشسته، چطور درباره شما بفهمد؟ وقتی شما خودتان را مخفی می کنید و سعی می کنید شخصیتی به نظر برسید که واقعا نیستید؟ و چه طور می خواهید بدانید او عاشق ظاهر شما شده یا خود واقعی تان ؟ مسلما شما نخواهید فهمید.

 

همچنین بخوانید: چهار سوال صادقانه که باید از خودتان در دوران نامزدی بپرسید؟

 

شما کسی را دوست دارید و می خواهید با او ادامه بدهید اما او راجع به چیزهایی حرف می زند که باب میل شما نیست. حال شما باید چه کنید؟ بسته به اینکه با کدام قانون جلو بروید :

قوانین قدیمی : لبخند بزن، موضوع را عوض کن و اصلا احساسات خود را بروز نده زیرا شما باید اهل تامل به نظر برسید نه سختگیر.

قوانین واقعی : به چیزی که گفت صادقانه بدون خصومت عکس العمل نشان بده. اجازه بده احساست را بداند. این طوری اگر مرد مناسب شما باشد به هم نزدیکتر شده و احساس صمیمیت می کنید. اما اگر نامناسب باشد ناراحت می شود و می گوید که نمی خواهد در این باره صحبت کند و این علامت هشدار دهنده است.

هرگز از ارزش هایتان چشم پوشی نکنید و حتما عقایدتان را به مرد مقابل نشان دهید. وقتی شما صداقت تان را قربانی می کنید بخشی از خود حقیقی تان را از دست می دهید و یک روز بیدار می شوید و می بینید نمی دانید که هستید ؟ اگر خودتان باشید مطمئن باشید او شما را دوست خواهد داشت به هر شیوه ای که ذهن شما عمل کند حتی اگر او در زمینه های خاص با شما موافق نباشد. اصلی که قوانین قدیمی به کار می برند و به شما نصیحت می کنند تا علایق و باورهای تان را در شروع یک رابطه مخفی کنید تا توی ذوق مرد نخورد و او را فراری ندهید.

قوانین قدیمی می گویند شما درباره چیزهایی که او دوست ندارد نباید صحبت کنید، اشتباه است. شما باید درباره هر چه می خواهید صحبت کنید شما باید به او ذهن و علایق تان را نشان دهید اگر او ذهن تان را دوست ندارد باید از او اجتناب کنید. سعی کنید آزادی تان را با دستان خودتان محدود نکنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

لبان الذکر را با خواص کاهش التهاب ناشی از آرتریت روماتوئید، درمان برونشیت و آسم، درمان و پیشگیری از عفونت دهان، درمان التهاب روده بزرگ، کولیت مزمن، مبارزه با سلول های سرطانی، درمان چین و چروک صورت، دفع انرژی های منفی، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0