topNotif

نقش درها و پنجره ها در فنگ شویی

2370 بازدید
09 خرداد 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 26 آذر 1400

چگونه درها و پنجره ها را هم راستا با فنگ‌شویی موقعیت گذاری کنیم

از مواردی بحرانی که در نقشه زمینی فنگ شویی مطرح است، موقعیت درها و پنجره ها می باشد. به بیانی ساده تر رابطه بین درها و پنجره ها در اتاق نشان دهنده جریان انرژی است. عملکرد درها و پنجره ها به منظور ایجاد مجرایی برای نور و انرژی می باشد.

نقش درها و پنجره ها در فنگ شویی

شکل، اندازه، مکان و انرژی کلی درها و پنجره ها در هر نقشه زمینی از عوامل بسیار مهم برای داشتن جریان خوبی از انرژی است. به بیانی ساده تر رابطه بین درها و پنجره ها نشان دهنده ویژگی‌های فنگ شـویی اتاق می باشد، چرا که عملکرد درها و پنجره ها به منظور ایجاد مجرایی برای نور و انرژی است.

در سنت های قدیمی، هم درها و هم پنجره ها دارای افسانه قدرتمند و قوی ای بودند که به آنها متصل بود. همیشه این امکان وجود دارد که انرژی خوب و بد از طریق درها و پنجره‌ها وارد خانه شود بدین صورت همیشه طراحی های رمز آلود، اشیای مفهومی، رنگ ها و غیره برای محافظت از خانه به کار گرفته می شدند. همچنین اگر شما می خواهید یک نقشه زمینی ایجاد کنید و یا خانه ای با یک فنگ شویی خوب داشته باشید می توانید از چندین دستورالعملی که تهیه شده است استفاده کنید.

  نقش درها و پنجره ها در فنگ شویی

    نقش درها و پنجره ها در فنگ شویی

همتراز کردن درها

 

از همتراز کردن درهای جلویی و پشتی بپرهیزید و یا همتراز کردن در با یک پنجره بلند و بزرگ. یک نقشه خوب زمینی فنگ شویی فضای خوبی را برای قوت بخشیدن به انرژی ورودی با یک الگوی پر پیچ و خم به وجود می‌آورد. به جای اینکه اجازه دهد جوی نامساعد از یک مسیر مستقیم از طریق مسیری تراز شده با یک در دیگر و یا با یک پنجره بزرگ وارد خانه شود.

باید از تراز مستقیم درها در هر جای خانه پرهیز شود به خصوص زمانی که فضای کمی بین درها وجود دارد. برای مثال باید از تراز بین درهای اتاق خواب و در حمام، بین در جلویی و اتاق خواب، و بین در آشپزخانه و در اتاق خواب جلوگیری به عمل آورد.

درهای مشاجره ای

با توجه به مکان درها در فنگ‌شویی، از عبارت «درهای مشاجره ای» برای ارجاع به سه یا تعداد بیشتری در، در مجاورت هم استفاده می‌کنند، به خصوص اگر زمانی که این درها باز می شوند به هم برخورد کنند. عمل فنگ شـویی از این درها به نام درهای مشاجره ای یاد میکند چرا که انرژی مکان آنها به ناچار باعث ایجاد نزاع و مشاجره می شود.

همانطور که از ماهیت آنها پیداست درها و پنجره ها در اطراف خودشان نیاز به فضا دارند، چرا که جنبشی انرژی زا در آنجا در حال رخ دادن است- جنبشی ملموس و غیرملموس- زمانی که شما چند نفر را در یک فضای تنگ و محدود در کنار هم قرار می دهید کیفیتی از انرژی به وجود می آورید که این کیفیت آشوب ناک و عصبانی می باشد، و لذا عبارت دزهای مشاجره ای به وجود می آید. زندگی در خانه ای با چنین پیکری به ناچار موجب بروز نزاع و مشاجره در خانواده می شود.

وجود پنجره های زیاد در خانه

بهتر است که از پنجره های زیاد در پشت خانه ممانعت بعمل آورید، چرا که این امر انرژی خانه را ضعیف می کند. عقب خانه به دلیل قوی کردن و قوت بخشیدن به خانه ی شما از اهمیت زیادی برخوردار است و وجود پنجره های زیاد در نمای عقبی خانه باعث می‌شود قدرت و انرژی خانه ضعیف شود.

مطلوب نیست که در اتاق خواب از تعداد زیادی پنجره استفاده شود، تعداد کم پنجره ها یا پنجره هایی که از سقف تا زمین ارتفاع دارند نیز پیشنهاد نمی‌شود‌ این شرایط منجر به ضعیف شدن انرژی در اتاق می شود. مهم است که مراقب مکان پنجره در اتاق خواب های کوچک باشید.

 

همچنین بخوانید: فنگ شویی گیاهان و تاثیر مثبت انان در محیط خانه و محل کار

 

فنگ شویی بیان می کند که حداقل یک یا چند پنجره در آشپزخانه و حمام وجود داشته باشد، چرا که گفته می شود این مکان ها باید دارای تهویه خوبی باشند و بیشتر نقشه های زمینی مدرن تعداد پنجره ها در این فضاها را به حداقل می رسانند و یا حتی همه آنها را با هم از نقشه حذف می‌کنند.

نتیجه گیری:

حواستان به رابطه بین پنجره ها و درها در هر نقشه و پلان خانه باشد، چرا که این امر موجب به وجود آمدن جریان «چی»؛ انرژی زندگی، در خانه می شود. از تراز مستقیم درها و پنجره ها که موجب بروز انرژی هجوم آور می‌شود و همچنین تراز درها و پنجره ها در یک ردیف که موجب ضعیف شدن انرژی می شود پرهیز کنید. با یک تمرین خوب فنگ شویی جریان پر پیچ و خم، برازنده و متعادل انرژی تبدیل به هدف شما می شود. لذا از به وجود آوردن الگوهایی که موجب بروز انرژی ضعیف و هجوم آور به خانه شما می شود پرهیز کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عود هندی را با خواص محرک و تقویت کننده نیروی جنسی، ضد تب و کاهنده حرارت کبدی، بازکننده انسداد مجاری عروقی و تقویت کننده اعصاب، مقوی قلب و تقویت کننده کبد، تحلیل برنده بادها و گازهای پراکنده در بدن و مقوی کلیه و مثانه، برطرف کننده بوی بد، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0