topNotif

نکاتی در مورد لباس پوشیدن خانم ها

1290 بازدید
11 مرداد 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400

نکاتی در مورد لباس پوشیدن خانم ها و انتخاب مناسب کیف و چمدان

یک خانم اگر مطمئن نیست در مهمانی خاصی چگونه لباس بپوشد با میزبانش مشورت می کند. لباس نازک نمی پوشد که موجب خجالت خود و دیگران شود. قبل از این که تصمیم بگیرد در مهمانی چه لباسی بپوشد به سایر مهمانان نیز می اندیشد. همیشه کفش های تمیز و واکس خورده به پا می کند. می داند چه رنگ کفشی به لباسش می آید. کفشی را که با لباسش در تضاد باشد نمی پوشد. اگر بلوز یا لباسش آن قدر نازک باشد که لباس زیرش دیده شود زیر آن یک تاپ می پوشد. لباس هایی در کمدش می گذارد که بعد از یک فصل بتواند آن ها را بشوید و بپوشد.

یک خانم و کیفش

در جامعه شناسی ما که روی هر کالای مصرفی خانم ها یک مارک تجاری خودنمایی می کند لازم است که مدل های مناسب را بررسی کنیم و ببینیم در چه موقعیت هایی یک خانم به کیف پول یا کیف اداری نیاز دارد. با توجه به نوع مصرف و تغییرات روز افزون نقش زنان در محل کار و شیوه زندگی آنان، اندازه و کارایی انواع کیف ها نیز با گذشت سال ها تغییرات زیادی کرده است. بعضی از زنان احساس می کنند که بدون کیف حتی نمی توانند از خانه خارج شوند. بعضی هم هرچه دارند را در کیف خود می گذارند و در سال های آینده شانه هایشان دچار آسیب های شدید مفصلی می شود. بعضی از خانم ها نیز اصولا کیف را مایه دردسر و زحمت می دانند. به هر حال چند قانون تجربی وجود دارد که وقتی در انتخاب اندازه کیف مناسب برای موقعیتی خاص مردد بودید می توانید از آن ها استفاده کنید.

نکاتی در مورد لباس پوشیدن خانم ها

نکاتی در مورد لباس پوشیدن خانم ها

یک خانم، کیفی با خود حمل نمی کند که در هواپیما یا هنگام قدم زدن در محیط های شلوغ یک اسلحه مرگبار تلقی شود. قدم زدن در راهروی فروشگاه با کیفی بزرگ و حجیم که ده یا پانزده پوند وزن دارد هم حرکت را کند می کند و هم ممکن است به سر فردی که روی صندلی نشسته اصابت کند و به او آسیب بزند.

انتخاب کیف مناسب

کیف خود را متناسب با موقعیت انتخاب کنید. حمل کیف جمع و جور منجوق دوزی شده به جشن عروسی یا مجلس رسمی ای که خانم ها در آن لباس های شیک و پر زرق و برق می پوشند بسیار عالی است. کیف چرم با اندازه متوسط برای مهمانی اداری یا قرار ناهار برازنده است. در قرار کاری با مشتری، حمل کیف اداری با کیف پول ممکن است غیر عادی به نظر برسد. امروزه انواعی از کیف های اداری تولید می شود که جیب های مختلفی دارند و رژ، کارت های اعتباری و سایر ملزومات کوچکی را که یک خانم ممکن است در طول ملاقاتش به آن ها نیاز داشته باشد را می توان در آن ها جای داد.

در مسافرت های تفریحی، کیف بزرگ این امکان را برای خانم فراهم می کند تا تمام لوازم مورد نیازش را با خود حمل کند. او می تواند قبل از ورود به رستوران یا هر مکان دیگر بعضی از اقلام مورد نیازش را در کیف کوچکتری قرار دهد و با خود حمل کند تا مجبور نشود بار سنگینی را بر شانه هایش تحمیل کند. بعضی ها به آن کیف گردشی می گویند چون هم در این موقعیت ها برازنده تر است و هم به او اجازه می دهد لوازم شخصی اش را در کیفی بزرگتر در اتومبیل یا هتل بگذارد. کیف می تواند منعکس کننده شخصیت و نگرش یک خانم نسبت به موقعیت خاصی باشد، می تواند به اندازه جواهراتی که طراحان مد اصرار به استفاده از آن ها دارند مهم باشد. حمل کیف زیبا متناسب با لباس و محیط اعتماد به نفس یک خانم را به اندازه وقتی که احساس می کند بهترین ظاهر را دارد بالا می برد.

 

همچنین بخوانید: آشنایی با بهترین رنگ های لباس برای فصل پاییز

 

چند نکته مهم که نباید خانم ها فراموش کنند

یک خانم می داند که حالات ظاهری او به اندازه لباس هایش اهمیت دارد. محتویات کیفش را روی میز و در معرض دید همگان خالی نمی کند. لباس هایی نمی خرد که برایش کوچک باشند به این امید که روزی آن قدر لاغر شود که بتواند آن ها را به تن کند. اگر در محیطی اداری کار می کند صندل های بنددار و کفش های جلوباز سبک نمی پوشد. در نحوه استفاده از جواهراتش دقت می کند، آن ها را به گونه ای انتخاب می کند که وقتی مشغول گفت و گوی پرهیجانی است طرف مقابل به چشمان او نگاه کند نه به گوشواره هایش، قبل از گرم شدن هوا پدیکور می کند. همیشه مراقب ظاهر خود است. هرگز مقابل دیگران ناخن هایش را لاک نمی زند. اگر موهایش را رنگ می کند به محض این که ریشه آن ها دیده شد از آرایشگر خود وقت می گیرد و آن ها را ترمیم می کند.

یک خانم و چمدان هایش

چه در سفر اداری یک شبه یا سفر دور اروپا یک خانم باید چمدانش را ببندد و شاید مجبور شود خودش وسایلش را حمل کند بنابراین برای اقامت آخر هفته در هتل هرچه را در کمد دارد با خود نمی برد. وسایل لازم و یک دست لباس اضافی برای سفرش به همراه می برد. سعی نمی کند بیش از حد مجاز بار به درون هواپیما ببرد. اگر مطمئن نیست چه تعداد چمدان می تواند با خود ببرد تماس می گیرد و می پرسد. اگر بسته سنگینی دارد آن را به قسمت بار تحویل می دهد. امروزه هتل ها معمولا سشوار، اتو و سایر لوازم را که مورد نیاز است را دارند پس از حمل این لوازم خودداری کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن آرگان را با خواص مرطوب کننده طبیعی پوست، ضد چروک پوست و جوان سازی صورت، درمان پوست خشک صورت، درمان جوش صورت، لایه برداری و پاک سازی پوست، درمان ترک بارداری، ضد آفتاب طبیعی،رفع التهاب پوست بعد از اصلاح و اپیلاسیون، درمان شوره سر، نرم کننده بعد از حمام، محافظت از مو در برابر حرارت، مراقبت مو در زمان شنا، درمان ریزش مو، مراقبت از مو در برابر خورشید، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0