topNotif

پوشش و لباس در 50 سالگی

1549 بازدید
20 فروردین 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 28 آذر 1400

به پوشش و لباس در 50 سالگی تان توجه کنید !

شیک پوش بودن به معنای پوشیدن لباس بیست ساله ها نیست، جسم و فکرتان عوض شده و زمان آن رسیده که طرز لباس پوشیدن تان را با وضعیت جدید خود وفق دهید.

به هر قیمت دوری کنید ! تاپ های کوتاه بالای ناف، دامن های کوتاه، لباس های چسبان، موهای خیلی بلند، رنگ موهای زننده (هشدار پس از دوران یائسگی موها کمی قرمزی پیدا می کند) را نپوشید.

تنها گاهی آن هم با احتیاط انتخاب کنید ! جواهرات ارزان قیمت، پولک، پارچه های طرح پوست مار یا پوست پلنک، پاشنه های بلند و باریک، کفش های ورزشی مخصوص، لباس های بالا تنه تیره رنگ، را اغلب به صورت تکی با استایل خود انتخاب کنید.

وضعیت جدید خود را در نظر بگیرید ! به نظر شما دور کمرتان کمی پهن تر نشده است ؟! دیکر کمربندهای باریک خود را سفت نبنید. به جای آن از کمربندهای پهن تر استفاده کنید و آن را کمی بالاتر و شل تر ببندید. آیا شکم تان کمی بزرگ تر نشده است !؟ می توانید با پوشیدن بلوزها یا ژاکت های کمی بلند تر آن را پنهان سازید. (خیلی به خودتان سخت نگیرید)

از قدرت فریبندگی و دلربایی خود استفاده کنید ! اگر سن خود را بپذیرید و بدانید که تجربیاتی در زندگی به دست آورده اید، قدرت فریبندگی های خود را کشف خواهید کرد و پیش از آن که آن را از دست بدهید می توانید تقویتش کنید.

پوشش و لباس در 50 سالگی

پوشش و لباس در 50 سالگی

برای داشتن چهره ای شاداب از ماسک صورت استفاده کنید !

ماسک های صورت هدیه ای است که شما به پوست تان می دهید به ویژه زمانی که زیاد وقت ندارید و می خواهید پوست تان را شاداب و جوان کنید. اگر خیلی دچار تنش عصبی هستید و با عجله دارید استفاده از ماسک صورت موثر نخواهد بود برای گرفتن نتیجه خوب دست کم پانزده دقیقه وقت بگذارید تا کاملا آرامش پیدا کنید. پس از آن که صورت تان را پاک کردید ماسک را به طور کامل بر روی صورت خود به غیر از اطراف چشم ها بمالید سپس دراز بکشید و آرام باشید. می توانید به موسیقی گوش دهید یا مجله بخوانید. بهتر است زیر پاهای تان یک کوسن، بالش کوچک قرار دهید تا وقتی که ماسک بر صورت دارید از سطح دیافراگم نفس بکشید. وقتی از جا برخواستید خواهید دید که چقدر شاداب و سرزنده شده اید.

 

 

همچنین بخوانید:  نکاتی در مورد لباس پوشیدن خانم ها

 

 

چند نکته برای خوش استایل بودن

  • هیچ وقت لباس خود را با عجله نخرید.
  • همیشه برای خرید وقت کافی بگذارید و با دقت انتخاب کنید.
  • در نور روز امتحان کنید که چه رنگی بیشتر به شما می آید.
  • زیورآلات با کیفیت بخرید.
  • خودتان را لاغر نگه دارید تا بتوانید هر آنچه را دوست دارید بپوشید.
  • تصور کنید که طراح لباس هستید همه لباس های قبلی خود را کنار بگذارید و لباس های جدید مناسب تهیه کنید.
  • بدن خود را با ماساژ به وسیله کرم های معطر و لباس های کتانی و ابریشمی سرزنده و شاداب نگه دارید.
  • همیشه آراسته، مرتب و منظم و خوش اندام و مطبوع باشید.
  • به نیروهای فریبندگی و جذابیت خود که دیگر تنها جسمی نیست اعتماد کنید.
  • و مهم تر از همه اینکه از رنگ های خیلی روشن و پارچه های نخی برای پوشش تان استفاده نمایید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گل سرشور را با درمان جوش و کهیر، حفظ نشاط و شادابی مو، درمان موخوره، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0