topNotif

چال گونه ایجاد کنید تا لبخند جذاب تری داشته باشید

2182 بازدید
18 مهر 99
مروارید
,

 چال گونه ایجاد کنید تا لبخند جذاب تری داشته باشید

چال گونه  و چانه به عنوان علائم جذابیت و زیبایی در مردان و زنان در نظر گرفته می شود. چال گونه به همراه لبخند ظاهر می شود، و ظاهر دوست داشتنی به چهره شخص می بخشد. چال به طور کلی یک ویژگی ژنتیکی است که از والدین به فرزندان منتقل می شود، دلیل ظاهر شدن آن معمولا از کار افتادن عضلات صورت است و به نوعی فلج عضلات صورت می باشد، در این مقاله به شما خواهیم گفت با چه روش هایی چال گونه ایجاد کنید تا لبخند جذاب تری داشته باشید، پس با ما همراه باشید؛

 

چال گونه ایجاد کنید تا لبخند جذاب تری داشته باشید

چال گونه ایجاد کنید تا لبخند جذاب تری داشته باشید

 

داشتن چال گونه و چانه بطور طبیعی

بعضی افراد بطور طبیعی چال در در چانه خود دارند که زنخدان نامیده می شود، این چال مردانگی و جذابیت بیشتری به مردان می بخشد، در حالی که در زنان و دختران بیشتر باعث بی گناهی و معصومیت زیبایی می شود. این گودی ها به دلیل کشش عضلات در نوزادان به صورت گسترده ظاهر می شوند و وقتی بزرگ می شوند از بین می روند. چال یک گونه از موارد نادر است، در حالی که چال در دو طرف گونه بیشتر دیده می شود.

ایجاد چال گونه

بعضی افراد تمابل دارند تا با ایجاد چال در گونه زیبایی خود را دوچندان کنند. در زمان حاضر ایجاد چال در صورت امکان پذیر است که به چند صورت می باشد:

ایجاد چال گونه بوسیله ورزش 

بدون انجام جراحی پلاستیک چال دائمی یا موقت ایجاد کنید، یک قلمو آرایش یا مداد، خودکار، و آینه مهیا کنید، سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  • لبخند گشاد و نشان دادن دندان ها
  •  با استفاده از خودکار، ناحیه ای را که می خواهیم گودی در آن باشد مشخص کنید؛
  • با استفاده از قلموی آرایش یا مداد فشار شدیدی را به یک طرف گونه یا هر دو طرف وارد می کنیم و فشار آن به مدت سه دقیقه تا پنج دقیقه (به تحمل فرد بستگی دارد) می باشد.

این روند هر روز به مدت یک هفته تکرار می شود تا گودی آن قابل مشاهده باشد، این چال برای مدت زمانی دو هفته تا یک ماه روی صورت باقی می ماند و مدت زمان ماندگاری آن به ماهیت پوست بستگی دارد، برای چال های دائمی شما باید این روش را به مدت 1-2 ماه تکرار کنید.

 

همچنین بخوانید: صورت خود را خوش حالت نگه دارید

 

 ایجاد چال گونه با استفاده از محصولات آرایشی

  • صورت را کاملا با کرم زیرین بپوشانید. لبخند بزنید و محل مورد نظر را مشخص کنید، سپس آن را با یک لایه کانسیلر بپوشانید، ناحیه سایه دار باید کوچک باشد.
  • با استفاده از یک قلموی خوب، وسط لکه را یک خط قهوه ای روشن بکشید. و ناحیه اطراف چال را روشن کنید، به طوری که گودی طبیعی به نظر برسد.

ایجاد چال گونه با انجام عمل های زیبایی 

ایجاد چال گونه به کمک دستگاه

در گذشته دستگاه های مکانیکی وجود داشتند که فشار قابل تنظیم را به لپ وارد می کردند و چال گونه ایجاد می کردند؛ اما شما می توانید به جای این دستگاه ها همان طور که در این مقاله گفته شد این کار را با دست خود و فشار ملایم اما طولانی مدت انجام دهید .

چال گونه بوسیله نخ بدون جراحی

پزشک پس از بی حسی موضعی ناحیه مورد نظر، بوسیله نخ چال را ایجاد می کند، ماندگاری آن شش ماه تا یک سال می باشد.

جراحی چال لپ

جراحی چال لپ یک جراحی ساده سرپایی است که در اکثر موارد نیاز به بی هوشی ندارد، در این جراحی قسمتی از عضله گونه از داخل برداشته میشود و بدین گونه در زیر پوست چال ایجاد میشود. معمولا ماندگاری آن بین یک تا دو سال می باشد.

راهکارهای دیگر برای ایجاد چال گونه 

  • برای نوشیدن مایعات از نی استفاده کنید.
  • خنده و لبخند مداوم.
  •  فشار ملایم لپ های نوزادان منجر به ایجاد فرورفتگی گونه آن ها می شود. 

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن آرگان را با خواص مرطوب کننده طبيعي پوست، ضد چروک پوست و جوان سازي صورت، درمان پوست خشک صورت، درمان جوش صورت، لايه برداري و پاک سازي پوست، درمان ترک بارداري، ضد آفتاب طبيعي، رفع التهاب پوست بعد از اصلاح و اپيلاسيون، درمان شوره سر، نرم کننده بعد از حمام، محافظت از مو در برابر حرارت، مراقبت مو در زمان شنا، درمان ريزش مو، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0