topNotif

چه اشخاصی دارای عمر طولانی هستند ؟

1687 بازدید
27 فروردین 97
سمانه
,

چه اشخاصی دارای عمر طولانی هستند ؟

در صحنه زندگی، اشخاص به دو دسته تقسیم می شوند ؛

دسته اول کسانی هستند که همه چیز می خورند یعنی از هیچ غذایی رو گردان نیستند، به تمام غذاها ناخنک می زنند، به اصطلاح بنده ی شاکر خدا هستند، به همه چیز دهن می زنند و هر غذایی را دوست دارند، شاید آن ها را دله بدانید و از این که گاه گاهی با فقرا هم غذا می شوید، خوشتان نیاید. آن ها به شهر و دیاری که بروند احساس غربت نمی کنند و غذاهای مخصوص آن شهر را با آسانی می خورند از روغن زیتون، مرزه، سیر و سبزی های صحرایی بدشان نمی آید، انواع ماهی ها را دوست دارند، همه روغن ها به طبع شان گوارا است، غذای ایرانی و فرنگی در نظر آن ها یکسان است، خلاصه از هیچ چیز بدشان نمی آید و به هیچ چیز دلبستگی ندارند، به هیچ غذایی معتاد نمی شوند، برای یک غذای مخصوص سر و دست نمی شکنند، قطر شکم شان متوسط است، این ها هستند که کمتر مریض می شوند و با پزشک و داروخانه سر و کار ندارند. فرزندان سالم نیز، از خود به یادگار می گذارند. دسته دوم بد سلیقه ها و به اصطلاح خودشان خوش سلیقه هستند، که از مقدار زیادی از هدایای طبیعت بدشان می آید.

پرخورها :

پرخورها همیشه از دسته اول می باشند، زیرا دسته دوم هیچ وقت اشتهای پرخوری پیدا نمی کنند. پرخورهای دسته اول کسانی هستند که رمز طول عمر را پیدا نموده و آن را فدای شکم پرستی کرده اند و در حقیقت کیفیت غذا را فدای کمیت آن نموده اند. این اشخاص که خوب خوردن را با زیاد خوردن اشتباه گرفته اند، استقامت شان در مقابل امراض، از دسته دوم بیشتر است و کمتر مریض می شوند، ناراحتی آن ها از زیاد خوردن است، قطر شکم شان زیاد است و مثل معروف که می گویند : طول عمر با طول کمربند نسبت معکوس دارد، نزد این ها صادق است، این ها غالبا به مرض سکته و نظایر آن می میرند و عمرشان از هشتاد تجاوز نخواهد کرد.

چه اشخاصی دارای عمر طولانی هستند ؟

چه اشخاصی دارای عمر طولانی هستند ؟

خوب خورها :

این ها همه چیز می خورند، اما کم و به اندازه. حس هوش شان خوب کار می کند هر چه را که بدن شان کسر دارد فورا هوس می کنند و آن چه بدن شان لازم ندارد نسبت به آن بی میل می شوند، از هیچ غذایی بدشان نمی آید مگر آن که تازه آن را خورده باشند و مواد آن را بدن شان لازم نداشته باشد. هرگز دو وعده یک جور غذا نمی خورند، سفره خود را از غذاهای مختلف تزیین می نمایند و از هر چمن گلی می چینند و خود را با غذاهای گوناگون سیر می نمایند. عمر این دسته از سایرین زیادتر است، این ها هستند که معمولا سالم می باشند، هیچ وقت از زندگانی سیر نمی شوند. سو هاضمه ندارند، غذا ترش نمی کنند، شکم شان بعد از غذا نفخ ندارد. فرزندان شان هم سالم به دنیا می آیند، این ها که همه چیز را به اندازه می خورند سرچشمه آب حیات را پیدا کرده و رمز طول عمر را یافته و به کار بسته اند.

 

همچنین بخوانید: نیازهای تغذیه در سنین مدرسه

 

راز طول عمر :

پس شما اگر می خواهید عمر طولانی داشته باشید، اگر می خواهید از زندگانی لذت ببرید. اگر می خواهید رنج و مرض به سراغ شما نیاید، همه چیز بخورید، ولی در خوردن هیچ چیز افراط نکنید، هیچ غذایی را از مقدار خوراکش بیشتر نخورید.

جوان ماندن با خوردن ماست :

اهالی بلغارستان که زیاد ماست می خورند، دیر پیر می شوند و عمر طولانی دارند، این اثر به علت وجود ویتامین ث و ویتامین های ب می باشد، ولی عده ای این اثر را، از مخمر ماست می دانند و حتی عده ای کوشیده اند که از ماست یک داروی ضد پیری به دست آورند، ولی تاکنون به نتیجه نرسیده اند. در معده انسان میکروب های مفیدی زندگانی می کنند که از خود ویتامین های ب ترشح می کند، ماست عفونت روده ها را از بین می برد و این میکروب های مفید را تقویت می نماید. شرط استفاده از ماست، تازه بودن آن است زیرا در این صورت هم مخمرها زنده هستند و هم ویتامین ث منهدم نشده است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

ریشه موصیلی را با خواص تقویت میل جنسی، بهبود ضعف جنسی، درمان اختلال نعوظ، کاهش استرس و اضطراب ذهنی، آنتی اکسیدان و درمان عفونت، افزایش شیر مادر، افزایش وزن و افزایش حجم عضلات، تقویت ایمنی بدن، کنترل دیابت، تسکین درد و التهاب ناشی از آرتروز، درمان اختلالات ادراری مانند بی اختیاری ادرار، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0