topNotif

چگونه زمان خوبی را سپری کنیم !؟

1463 بازدید
09 اسفند 97
سمانه
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400

چگونه بدون خرید کردن زمان خوبی را سپری کنیم!؟

برخی افراد با خرید کردن یا خوردن تنقلات شیرین و… خود را از استرس و اضطراب روزانه دور می کنند. در واقع خرید کردن و خوردن بیش از حد مواد غذایی باعث آسیب رسانی بیشتری بر جسم و ذخیره مالی و آینده می شود. در ادامه راهکارهایی که برای رهایی از استرس روزانه، نگرانی و دلهره های آینده، یا حتی سپری کردن زمان مفید با خود موثرند، معرفی می گردند.

چرتی بزنید.

خوابیدن یکی از بهترین راه هاست، مطمئنا با دنیای شلوغ امروزه داشتن خواب کافی برای عده ای از افراد کار سختی است، در اینطور مواقع می توانید چرتی بزنید تا دوباره احساس تازگی کنید.

کتاب دلخواه خود را دوباره بخوانید.

جای اینکه کتاب جدیدی بخرید می توانید نگاهی به کتابخانه شخصی خود بیندازید و یکی از کتاب های مورد علاقه خود را دوباره بخوانید.

چگونه زمان خوبی را سپری کنیم !؟

چگونه زمان خوبی را سپری کنیم !؟

یک روز بدون هیچ دلیلی مرخصی بگیرید.

این روز را به انجام کارهای عقب مانده تان نپردازید. به جای آن یک روز کامل را استراحت کنید هر اندازه نیاز دارید بخوابید، صبحانه یک پن کیک بزرگ برای خود درست کنید و بخورید، نامه یا ایمیلی به فردی که دوست دارید بفرستید، همسایگی خود را بیشتر بگردید و با محیط زندگی تان آشنا شوید.

حمام آب گرم بگیرید.

مقداری نمک مخصوص حمام داخل وان حمام ریخته، از روغن های طبیعی استفاده کنید، موزیکی آرام بگذارید، چند شمع روشن کنید و از زمان خود نهایت لذت را ببرید.

 

همچنین بخوانید:  15 عادت مدیران موفق

 

ماراتون فیلم داشته باشید.

بد نیست یک روز کامل را به دیدن سری فیلم های مورد علاقه تان سپری کنید. مهم نیست روی کاناپه خوابتان ببرد یا صبحانه خود را در جلوی تلویزیون بگذرانید، این مهم است که سعی کنید که مجموعه فیلم مورد علاقه خود را در یک روز تمام کنید. می توانید از سری فیلم های آنه شرلی، ماتریکس و… شروع کنید.

به آهنگ های مورد علاقه تان گوش کنید.

یک پلی لیست از آهنگ های مورد علاقه تان تهیه کنید و حین پیاده روی یا در خانه به آن گوش کنید و از روزتان لذت ببرید.

پیاده روی بدون گوشی خود داشته باشید.

بد نیست از گوشی استفاده نکنید و از صدای طبیعت یا منطقه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید. در کنار رودخانه قدمی بزنید. اگر در منطقه زندگی می کنید که نزدیک دریاست چه انتخابی بهتر از شنیدن صدای امواج دریا و حس کردن نسیم دریا هنگام قدم زدن؟! با دوستی یا تنهایی به پیاده روی بروید و از تماشای مردم یا مغازه ها و … لذت ببرید. می توانید داستان هایی راجع به خانه ها یا آدم هایی که می بینید هم بسازید و اینگونه خلاقیت خود را پرورش دهید. اگر عضو باشگاه هستید می توانید از این فرصت استفاده کنید و زمانی از روز را با بقیه افراد و به ورزش کردن سپری کنید.

چگونه زمان خوبی را سپری کنیم !؟

چگونه زمان خوبی را سپری کنیم !؟

ماسک صورت بگذارید.

ممکن است کلیشه ای به نظر برسد ولی احتمالا شما الان مواد مورد نیاز ماسک خانگی صورت را در منزل خود دارید.

دوچرخه سواری کنید.

به ورزش کردن کاری نداریم، حتی پیاده روی هم نکنیم. اما دوچرخه سواری می تواند به شما کمک کند احساس خوبی داشته باشید و با محیط زندگی تان بیشتر آشنا شوید.

به پادکست گوش کنید.

روی مبل دراز بکشید و به پادکستی گوش کنید و اطلاعات جدیدی کسب کنید و در عین حال لذت ببرید.

در موزه هایی که بلیط آن ها رایگان است بگردید.

در برخی روزها مانند روز گرامی داشت موزه، گردش از موزه های کشور رایگان است، بهتر است از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشید.

زمانی را به آرایش کردن و رسیدگی به موهایتان بگذرانید.

افرادی که به آرایش کردن علاقه دارند می توانند آرایش های جدیدی را روی صورت خود امتحان کرده و یا حتی مدل موهای جدیدی را برای مهمانی های آینده شان روی موهایشان پیاده کنند. حتی می توانید لاک های جدید بر روی ناخن هایتان بزنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گیاه مخلصه را با خواص درمان سردردهای میگرنی، درمان وزوز گوش، تقویت سیستم ایمنی، تقویت اعصاب، تقویت دستگاه گوارش، کاهش تب، تسکین درد قاعدگی، دفع سموم، مفید برای ناراحتی های کمر و درد های مفاصل، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0