چگونه فردی جذاب باشیم ؟

1533 بازدید
04 مهر 97
سمانه
چگونه فردی جذاب باشیم ؟

چگونه فردی جذاب باشیم ؟

نکاتی برای آنکه چگونه فردی جذاب باشیم ؟

استفاده از اصوات اطمینان بخش :

اگر توجه کنید می بینید که شنونده های خوب و فعال همیشه از صداهای مثل اوهوم، آهان، مممم و صداهای مناسب دیگری استفاده می کنند. اینها همان صداهایی هستند که اصوات اطمینان بخش نامیده می شوند. این صداها نشان دهنده این هستند که شخص صد در صد به طور دقیق به صحبت های طرف مقابل گوش می دهد. گوینده به راحتی معنی این صداها را می داند و از شنیدن آن ها بسیار لذت می برد. استفاده از این صداها موقع گوش دادن به دیگران بر میزان جذابیت شما می افزاید.

استفاده از اصوات اطمینان بخش برای جذب دیگران ضروری است اما اگر آن ها را با کلمات اطمینان بخش ترکیب کنید تاثیرشان دو چندان می شود. ارتباط چشمی، حرکت دادن نگاه، متمایل کردن بدن به جلو و کج کردن و تکان دادن سر با همدیگر تاثیر فوق العاده ای روی اشخاص می گذارد اما وقتی قدرت صداها و کلمات اطمینان بخش را به آنها اضافه می کنید آن وقت یک آدم خوش صحبت و کاملا جذاب می شوید.

مواظب نصیحت کردن باشید:

دفعه بعد که کسی پیش تان می آید و مسئله ای دارد و یا در تصمیم گیری دچار مشکل شده است موقعیت را تغییر بدهید و این طور سوال کنید فکر می کنی چه کار باید بکنی ؟ و بعد با حوصله بدون اینکه صحبت های او را قطع کنید گوش کنید. اگر زنی از شوهرش می خواهد نظرش را درباره لباسش بگوید، معمولا قبلا تصمیم خودش را گرفته و حالا فقط به دنبال تایید است و 50 درصد احتمال دارد که شما اشتباه کنید و بخواهید به جای تایید پیشنهاد دیگری بدهید. از او سوال کنید فکر می کنی کدوم لباست شیک تره؟ جواب او هرچه هست با آن موافقت کنید و بگویید نظر من هم همینه. در این صورت شما یک آدم باهوش و جذاب به نظر خواهید آمد.

 

همچنین بخوانید: تاثیر ماساژ صورت بر زیبایی چهره

 

با حوصله گوش کنید:

آدم ها دوست دارند به توصیه هایی عمل کنند که در جهت خواسته هایشان است. قبل از اینکه به گوش کردن خاتمه بدهید و شروع به صحبت کنید همیشه وضعیت عاطفی طرف مقابل را در نظر بگیرید. صرف نظر از اینکه چند ایده و فکر به نظرتان رسیده، اگر او هیجان زده، عصبانی و یا غمگین است هنوز برای صحبت کردن زود است و باید باز هم به او گوش دهید. صبور باید به دیگران فرصت بدهید خودشان را تخلیه کنند. وقتی آماده شدند از شما نظرتان را خواهند پرسید و اگر به دنبال جوابی باشند از شما سوال خواهند کرد. بعضی وقت ها احساسات و منطق شنونده مثل آب و روغن می مانند و به سختی با هم مخلوط می شوند.

لبخند زدن را فراموش نکنید:

هیچ شکی وجود ندارد که لبخند زدن و خندیدن شما به روشنی نشان می دهد که از گفتگو با شخص لذت می برید. وقتی موقعیت و موضوع گفتگو به شما اجازه می دهد تردید نکنید، لبخند بزنید یا بخندید.

یک لبخند واقعی ماهیچه های اطراف دهان و چشم تان را نیز به حرکت وا می دارد. وقتی لبخند می زنید مطمئن شوید که تمام صورت تان دارد لبخند می زند، بگذارید لبخند تا چشم تان ادامه پیدا کند. البته منظور این نیست به هرچه طرف مقابلتان گفت بخندید و یا هر نوع لطیفه بی مزه ای گفت بخندید. زیاده روی در این کار این بدگمانی را در شنونده به وجود می آورد که دارید به صورت تصنعی گوش می دهید و یا دارید چاپلوسی می کنید. این را هم به خاطر داشته باشید که لبخندهای واقعی به طور ناگهانی قطع نمی شوند. لبخندهای واقعی برای لحظه یا لحظاتی ادامه پیدا می کنند لبخندی که دوام نداشته باشد واقعا لبخند نیست.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن بادام شیرین را با خواص تقویت اعصاب، رفع بی خوابی، پرپشت شدن ابرو و مژه، رفع التهاب معده، تمیزکننده پوست و مو، رشد مجدد مو، حاوی ویتامین های Eو B، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0