topNotif

چگونه یک خانم به مهمانی می رود ؟

1217 بازدید
22 مرداد 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400

نکات و دانستنی هایی در مورد اینکه چگونه یک خانم به مهمانی می رود ؟!

یک خانم دعوت به مهمانی را رد نمی کند. هرگز منتظر موقعیت بهتر نمی ماند. سعی می کند آخرین نفری نباشد که مهمانی را ترک می کند. در صورت امکان اولین نفر نیز نخواهد بود. اگر نگران است که تنها فرد مجرد مهمانی باشد این را از قبل با میزبان در میان بگذارد. از منزل دیگران تماس های راه دور نمی گیرد مگر این که از کارت تلفن خودش استفاده کند.

نوار بهداشتی خود را در منزل دیگران دور نمی اندازد. می داند منظور از دعوتنامه ای که در آن لطفا پاسخ دهید ذکر شده چیست و همیشه این گونه دعوتنامه ها را جواب می دهد. اگر متوجه شود که برخلاف آن چه قبلا اعلام کرده بود می تواند در یک مهمانی شرکت کند با میزبانش تماس می گیرد و امکان حضورش را در آن مهمانی جویا می شود. به محض این که متوجه شود نمی تواند در مهمانی ای که قبلا قول حضور در آن را داده است شرکت کند بلافاصله به میزبان اطلاع می دهد. او دلیل قانع کننده ای برای تغییر برنامه خود ارائه می دهد و صمیمانه عذرخواهی می کند.

چگونه یک خانم به مهمانی می رود ؟

چگونه یک خانم به مهمانی می رود ؟

چگونه دعوتنامه پاسخ دهید !

یک خانم وقتی را برای پاسخ دادن به یک دعوتنامه هدر نمی دهد. اگر عبارت لطفا پاسخ دهید را مشاهده کند، موظف است تلفنی یا کتبی جواب بدهد. عبارت لطفا پاسخ دهید او را ملزم به پاسخ دادن می کند، چه بخواهد در آن مهمانی شرکت کند و چه نخواهد. اگر در دعوتنامه گزینه متاسفم نمی توانم بیایم قید شده باشد. در صورتی که قصد حضور ندارد باید به میزبان اطلاع دهد.

یک خانم می داند جواب ندادن به دعوتنامه کمال بی ملاحظگی است. اگر ناچار به رد کردن دعوتی است دلیلی قانع کننده ای ارائه می دهد : “از قبل برنامه ریزی کرده ام” دلیل قانع کننده ای است. برای حضور در مهمانی شرط تعیین نمی کند. نمی پرسد چه نوع غذاهایی سرو می کنید و… با خوشحالی دعوت را می پذیرد و به خودش ثابت می کند که چون یک خانم است می تواند در کنار هرکس و در هر موقعیتی اوقات خوشی داشته باشد.

نامزدش را به مهمانی نمی برد مگر آن که از او انتظار این را داشته باشند. در مهمانی تمام وقتش را صرف صحبت کردن با یک نفر نمی کند. همیشه شوق آشنایی با افراد بیشتری را دارد و چنین فرض می کند که افراد بسیاری نیز از آشنایی با او لذت خواهند برد.

 

همچنین بخوانید:    شخصیت خوشایند دارای چه طور ویژگی هایی است

 

اگر زیر سیگاری پیدا نکند سیگار نمی کشد و نمی پرسد که آیا می تواند سیگار بکشد. از زیر لیوانی استفاده می کند. تکه های درشت غذا را که روی زمین افتاده اند بر می دارد به خصوص اگر له شدن آن ها در زیر پای مهمانان لکه ایجاد کند. اگر در مهمانی پارکینگ اختصاصی برای مهمانان پیش بینی کرده باشند وارد صف می شود و منتظر نوبتش می ماند. او کلید را در ماشین می گذارد. می داند که در مهمانی چگونه دوستی را به فردی غریبه معرفی کند. همین طور وقتی می خواهد با کس دیگری هم صحبت شود گفت و گوی خود را با ظرافت خاتمه می دهد.

چه موقع هدیه ببریم ؟!

وقتی یک خانم برای صرف شام یا شرکت در جشن یا مهمانی به منزل کسی دعوت می شود می داند که باید هدیه ببرد. برای مهمانی شام، می تواند گل یا یک جعبه شیرینی ببرد. برای یک جشن یک کیسه قهوه یا چیزی که خودش درست کرده است مانند کلوچه یا کاردستی تزیینی می برد. اگر برای زمان طولانی تری مثلا تعطیلات آخر هفته دعوت شده است هدیه با ارزشی مانند کتابی نفیس یا یک وسیله مفید آشپزخانه مناسب است.

یک خانم همیشه خودش هدیه اش را به میزبان می دهد و در اولین فرصت پس از مهمانی نیز یک نامه تشکر می فرستد. اگر نمی تواند رفتارهای بعضی از مهمانان را تحمل کند برای میزبان توضیح می دهد که ناچار به ترک آنجاست و از آن به خاطر شب خاطره انگیزی که گذرانده است تشکر می کند. اگر چیزی را در مهمانی بشکند، میزبان را مطلع می کند و عذرخواهی می کند و سعی نمی کند پول آن را بپردازد. اگر دوست داشته باشد آن شی را تهیه و در دیدار بعدی تقدیم میزبان می کند. وقت خداحافظی را می دادند. حتی اگر گل یا هدیه ای برای میزبان برده باشد نامه تشکر نیز می فرستد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن بادام شيرين را با خواص تسکین دردهای عضلانی، درمان یبوست، تقویت اعصاب، تقویت مو، درمان ریزش مو، موخوره و شوره سر،کاهش چین و چروک پوست، تقویت مژه و پرپشت شدن ابرو، درمان خشکی و ترک خوردگی لب ها، درمان سرفه های خشک و باز شدن صدا، پیشگیری و درمان ترک های پوست در دروان بارداری، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0