کنترل رفتارهایمان در زندگی و جامعه

2480 بازدید
18 مرداد 97
سمانه

کنترل رفتارهایمان در زندگی و جامعه چگونه باید باشد؟

نباید از دو نفر که با هم روابط صمیمانه دارند بپرسید کی با هم ازدواج می کنند؟! از افراد متاهل هم نباید پرسید آیا قصد بچه دار شدن دارند و یا چه موقع می خواهند بچه دار شوند؟

هرگز در جمع راجع به کسی که حضور ندارد صحبت نکنید بلکه زمانی را برای این کار انتخاب کنید که با آن فرد تنهایید. سعی کنید اوقات زندگی تان را به نحوی تنظیم کنید که در خدمت خانواده، دوستان، شغل و سایر مسائل مهم زندگی باشید. همچنین بدانید چه موقع فشار زیادی به خود تحمیل کرده و لازم است از فعالیت های خود بکاهید و اولویت هایتان را بررسی کنید. در منزل و اداره برای وقت دیگران احترام قائل باشید. هرگز از دوستانی که حرفه ای مانند وکالت یا پزشکی دارند، درخواست مشاوره رایگان در حوزه تخصصیشان نکنید. وقت ملاقات بگیرید تا آن ها را در دفترشان ببیند و هزینه خدمات ارائه شده را  بپردازد.

در تئاتر چگونه رفتار کنیم !؟

وقتی با نامزد یا دوستان خود به تئاتر می روید نهایت تلاش خود را کنید تا سر وقت به اجرای برنامه برسید در غیر این صورت برای بازیگران و سایر تماشاگران احترام قائل نشده اید. اگر دیر به آن جا برسید از کنترل چی کمک بگیرید. می دانید که ممکن است به خاطر این تاخیر تا میان پرده بعدی سرپا منتظر بمانید، در میان پرده به سرعت و در نهایت سکوت به طرف صندلی تان بروید و بنشینید.

چون همیشه ملاحظه اطرافیان را می کنید در حین برنامه حرف نمی زنید. در ضمن اگر لازم است تلفن همراهتان را با خود ببرید قبل از ورود به سالن تئاتر آن را خاموش کنید. کاملا مجهز برای خود و همراهتان، داروی ضد سرفه و در صورت امکان بطری آب را در کیفتان داشته باشید و اگر ناگهان دچار سرفه غیرقابل کنترل شدید سالن تئاتر را ترک کنید.

کنترل رفتارهایمان در زندگی و جامعه

کنترل رفتارهایمان در زندگی و جامعه

اگر در جمعی حضور دارید که یکی از افراد باعث ناراحتی تان می شود می توانید از محیط خارج شوید. قبل از ایستادن در صف خودپرداز بانک، کارت و رمز آن را آماده کنید. در صورت آماده نبودن نوبتتان را به نفر بعدی بدهید تا در این فاصله کارت و رمز خود را پیدا کند. داستان شکست هایتان را برای دیگران تعریف نکنید. هرگز ناامیدی خود را بروز ندهید. همیشه هوشیار باشید چون بی خبری می تواند آثار ماندگاری بر جای بگذارد. هنگام عکس گرفتن در صحنه تئاتر در بهترین ظاهر خود باشید.

در مراسم خاکسپاری چگونه رفتار کنیم !؟

مراسم خاکسپاری مراسمی برای ادای احترام است. لباس مشکی معمولی به تن کنید. اگر مجلس ختمی در نظر گرفته باشند به موقع آن جا حضور یابید و با متانت به جمع دیگران بپیوندید. احساساتتان را ساده و صادقانه بیان کنید مثلا بگویید : درگذشت فرزندتان را صمیمانه تسلیت می گویم.

در طی مراسم باید کوتاه و مختصر با دیگران حرف بزنید. در مراسم خاکسپاری افرادی شرکت کنید که همکار یا دوست و آشناییتان است. هنگام مراسم تلفن همراه خود را خاموش کنید و اگر منتظر تماس مهمی هستید آن را روی ویبره بگذارید. اگر دیر به مراسمی برسید منتظر وقفه مناسبی بمانید و بعد بی صدا روی صندلی تان بنشینید. تلاش کنید به موقع در مراسم خاکسپاری حاضر شوید. بدانید چه بگویید و با حرف هایتان دیگران را در مراسم ناراحت نکنید.

 

همچنین بخوانید:    انگیزه انسان از مسافرت چیست ؟و چرا باید سفر کنیم ؟

 

در صف صندوق یا گیشه بلیط چه کنیم ؟

هنگام خرید از سوپرمارکت اگر به طور اتفاقی با دوستان و آشنایانتان رو به رو شدید همان طور که مقابل  قفسه های ماکارونی و.. ایستاده اید با خوشحالی با دوستتان سلام و احوال پرسی  کنید. بی دلیل مشتریان را پشت سر خود منتظر نگذارید، پیش از رسیدن به صندوق نحوه پرداخت خود اعم از چک، وجه نقد و… را بدانید و آن را آماده کنید.

در هنگام سفر با هواپیما چه کنیم ؟

همسفر شدن و در کنار هم نشستن مسافرین یک هواپیما تقریبا اتفاقی یا از روی ضرورت است. فقط به اندازه مجاز بار به درون هواپیما ببرید. مراقب باشید وقتی چمدان را در محفظه بالای سر جای می دهید به همسفران یا خودتان آسیبی نرسد. اگر ساک یا بسته کوچکی دارید آن را زیر صندلی جلو خود قرار دهید، به فضایی که به مسافر دیگری اختصاص دارد تجاوز نکنید. روی همان صندلی ای که برایتان تعیین شده است بنشینید. اگر صندلی دیگری را اشغال کرده اید جا به جا شوید. در صورت امکان در طی پرواز صندلی تان را ترک نکنید. تنها بهانه تان برای ترک کردن صندلی دستشویی رفتن باشد. در پروازهای طولانی مدت برای استراحت دادن به پاهایتان  صندلی تان را برای مدتی ترک کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گل میخک را با خواص رفع بوی بد دهان، بادشکن، ضد قی، مقوی معده و ضد آشفتگی و تهوع، تب بر، کرم کش، قاعده آور، مقوی، تسکین دهنده درد دندان، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0