topNotif

کوچک کردن بینی گوشتی بدون عمل جراحی

9056 بازدید
24 خرداد 99
سمانه
,
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400

کوچک کردن بینی گوشتی بدون عمل جراحی

به بیان ساده و کوتاه، داروهای طبیعی که باعث تغییر شکل و اندازه بینی می شوند، صرفا یک افسانه هستند. برای توضیح بیشتر در مورد این نکته، قبل از هر چیز باید دانست که بینی فقط غضروف است. غضروف بافت پیوندی است و ماهیچه ای نیست. از آنجا که غضروف، بر خلاف ماهیچه، در معرض تغییرپذیری و تغییر اندازه نیست، نه ماساژ دادن و نه محصولات ضد التهابی نمی توانند ظاهر بیرونی بینی را تغییر دهند. البته در هنگام بررسی ثابت شد که در برخی از افراد، روش های درمانی در کوچک کردن بینی های گوشتی، تا حدودی تاثیر گذار هستند. بسیاری از افراد به دنبال نشان دادن بینی خود با ظاهری زیبا و کوچک، متناسب با مد مدرن هستند. روش ها و دستور العمل های طبیعی بسیاری وجود دارد که در برخی از موارد موفقیت آمیز بوده است؛

بینی بزرگ یک عامل پیشگیرانه در برابر بیماری ها است

یک مطالعه جدید نشان داده است که بینی بزرگ، از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند. بینی بزرگ از صاحب خود در برابر ابتلا به سرماخوردگی و ویروس های آنفلوانزا محافظت می کند. حتما شنیدن این خبر برای کسانی که بینی بزرگی دارند، از جمله افراد مشهور مانند استریساند، بازیگر سارا جسیکا پارکار، بری ماینلو و بازیگر جرارد دپاردیو جالب است. نکته جالب توجه محققان این است که بینی بزرگ از ورود میکروب به دهان جلوگیری می کند و همچنین ممکن است علائم تب یونجه را تسکین دهد.

 

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی

 

چگونه بینی را بطور طبیعی کوچک کنیم

بینی کوچک یکی از نشانه های زیبایی در چهره است و بسیاری از افراد علاقه مند هستند تا با جراحی پلاستیک یا ترفندهای آرایشی، اندازه بینی را کوچک نگه دارند. اما برخی نیز ترجیح می دهند به دستور العمل های طبیعی یا تمرین های بدنی متوسل شوند و این همان چیزی است که در این مقاله خواهیم گفت. روش های مختلفی برای کاهش بینی به طور طبیعی وجود دارد:

1- مخلوط زنجبیل برای کوچک کردن بینی

در مطالعات اخیر ثابت شده که زنجبیل برای سلامتی انسان و لاغری مفید است و ممکن است از زنجبیل در کوچک کردن بینی نیز استفاده شود، زیرا به سوزاندن چربی های انباشته شده در زیر لایه پوست کمک می کند. برای به دست آوردن این مزیت، زنجبیل را به روش زیر تهیه کنید:

  • یک زنجبیل تازه را خرد کنید.
  • درون مخلوط کن ریخته و آن را خرد کنید و کمی آب روی آن بریزید تا مایع شود.
  • آن را 10 دقیقه روی بینی خود بگذارید.
  • سپس پوست را با آب بشویید و این روند را روزی یک بار به مدت 5-6 روز ادامه دهید.

توجه: از قرار دادن زنجبیل در نزدیکی چشم خودداری کنید و هنگام استفاده از آن مراقب باشید، زیرا ممکن است احساس سوزش و قرمزی روی بینی کنید، اما اگر آن را با آب بشویید، به زودی آن علائم از بین می روند.

2- استفاده از محصولات آرام بخش

شما می توانید از محصولات طبیعی پوست که سرشار از روی و منیزیم و یا حاوی رزماری و اسطوخودوس است، استفاد کنید. اگر اسید سالیسیلیک به عنوان یک ماده در محصول مراقبت از پوست شما گنجانده شود، به از بین بردن منافذ پوست و کوچک نگاه داشتن بینی کمک می کنند.

3- استفاده از یخ

مکعب های یخ را با یک پارچه تمیز بپوشانید و 10 دقیقه در روز آنها را روی بینی بگذارید، این باعث تحریک و کاهش سایز بینی می شود.

 

همچنین بخوانید:  فواید روغن کرچک برای پوست و مو و نحوه استفاده آن

 

4- مخلوط روغن

می توانید از روغن شنبلیله و روغن کرچک استفاده کنید، آنها را با هم مخلوط کرده و در ناحیه بینی بمالید. حداقل پنج ساعت آن را بگذارید و سپس آن را با آب بشویید و ترجیحا هفته ای دوبار این روند را تکرار کنید. این ماسک به جذب چربی و به کوچک کردن بینی کمک می کند. از ماساژ روغن به دور چشم خودداری کنید.

5- مخلوط مخمر و عسل

مخلوط مخمر، عسل سفید و ماست به کوچک کردن بینی کمک می کند. یک چهارم فنجان پودر مخمر و دو قاشق غذاخوری عسل و نصف قاشق غذاخوری ماست را در یک کاسه مخلوط کنید، سپس این مخلوط را روی بینی بمالید، حداقل دو ساعت آن را بگذارید و سپس صورتتان را با آب بشویید و حداقل هفته ای سه بار این روند را تکرار کنید.

6- مخلوط سرکه سیب، زنجبیل و خمیر دندان

یک چهارم فنجان پودر زنجبیل و سرکه سیب و کمی خمیر دندان را در یک کاسه مخلوط کنید تا یکدست شود، سپس این مخلوط را روی بینی بمالید، دو ساعت بگذارید تا زمانی که کاملا خشک شود و بعد آن را با آب بشویید، ترجیحا این روند را دو بار در هفته تکرار کنید.

7- کوچک نشان دادن بینی با آرایش

استفاده از آرایش ممکن است یکی از رایج ترین گزینه ها در مورد کوچک کردن بینی شما باشد. امروزه به لطف تنوع رنگ در محصولات آرایشی و استفاده از براش های مختلف و نحوه صحیح کانتورینگ با ایجاد سایه روشن روی پوست، می توانید ایرادات و نواقص بینی را پنهان کنید.

8- یوگا و تمرینات تنفسی

تنفس یوگا و تمرینات تنفسی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. دم و بازدم تمریناتی هستند که می توانند شکل بینی شما را بهبود بخشند. برای انجام این تمرین، راحت بنشینید و یکی از سوراخ های بینی را با انگشت خود نگه دارید و هوا را از سوراخ بینی دیگر وارد ریه کنید و به مدت 4 ثانیه هوا را نگه دارید و سپس هوا را از بینی خارج کنید؛ سپس به همین روش با سوراخ دیگر بینی، تکرار شود و این تمرین را 10 بار در روز تکرار کنید.

9- ماساژ بینی

این روش دارای مزایایی مانند تنفس است و می تواند برای درمان سردرد نیز مورد استفاده قرار گیرد. این تمرین با ماساژ دادن هر قسمت از بینی از وسط تا بالا و یک طرف با حرکت دایره انجام می شود و این نیازمند تمرین منظم است تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پودر زنجبیل را با خواص تقویت معده و کبد، نیرو دهنده قوای جنسی، ضد تهوع و استفراغ، رفع مسمومیت غذایی، ضد نفخ، درمان بلغم، تقویت حافظه، بادشکن، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

12
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0