نسخه های گیاهی موثر در تولد نوزاد پسر

2789 بازدید
30 آذر 96
سمانه
,

نسخه های گیاهی موثر در تولد نوزاد پسر را بشناسیم!

توت فرنگی !

توت فرنگی میوه ای که ترشی خون را از بین برده و خون و محیط داخلی رحم را قلیایی می کند، به همین دلیل چنانچه زنی چند ساعت قبل از آمیزش مقداری از این میوه بخورد، دهانه رحم او قلیایی شده و کروموزوم های ماده را از بین می برد و محیط رحم را برای پرورش نطفه پسر آماده می سازد.

انگور !

انگور نقش زیادی در قلیایی کردن ترشحات رحم دارد و به میزان زیادی کروموزم های ماده را از بین می برد و در نتیجه کروموزم های نر مجالی بیشتر برای رشد و نمو پیدا می کنند، به همین جهت مصرف آن به افرادی که خواهان به دنیا آوردن نوزاد پسر هستند توصیه می شود.

فلفل سیاه !

چنانچه زنی در ماه اول حاملگی خود روزی دو عدد فلفل سیاه نساییده را میل کند و در ضمن از غذاهایی که حاوی هورمون مردانه بوده و در تقویت شهوت و میل جنسی مردان موثرند استفاده کنند به طور قطع نطفه او پسر خواهد شد.

نسخه های گیاهی موثر در تولد نوزاد پسر

نسخه های گیاهی موثر در تولد نوزاد پسر

زعفران !

استفاده مردان از چای زعفران به تنهایی یا همراه با کمی نبات چند ساعت قبل از نزدیکی به دلیل تاثیر فوق العاده آن در افزایش تولید اسپرم و زیاد شدن نسبت کروموزوم های نر به ماده موجب پسر شدن نطفه خواهد گردید.

میگو !

خوردن میگوی کباب شده توسط مرد چند ساعت قبل از آمیزش به دلیل وجود فسفر فراوان و کالری زیاد آن در تقویت نیروی جنسی و تولید اسپرم موثر بوده، نطفه و نوزاد بعدی را پسر خواهد نمود.

سایر گیاهان و داروهای مقوی میل جنسی : موز، خرما، مغز، جنسینگ، زنجبیل و … از جمله گیاهانی هستند که مصرف آنها توسط مردان علاوه بر رفع ضعف نیروی جنسی و افزایش میل به جماع، چند ساعت قبل از نزدیکی، تولید اسپرم را افزایش داده و در پسر شدن نطفه آنها موثر است.

 

همچنین بخوانید:  بارداری و گیاهان طبیعی مرتبط به آن

 

نسخه گیاهی موثر در تولد نوزاد پسر :

صد گرم تخم هویج را شسته و پس از خشک نمودن آن را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید، یک قسمت آن را در 500 میلی لیتر آب جوش دم کرده و به مدت 20 دقیقه در اولین قاعدگی قبل از صرف صبحانه میل کنید.

بعد از خوردن صبحانه راس ساعت 10 صبح 2 عدد خرمای سیاه میل کنید، دومین و سومین روز قاعدگی را هم مثل اولین روز قاعدگی عمل کنید ولی تا آخر هفته همه روز ساعت 10 صبح دو عدد خرمای سیاه میل کنید.

پس از تمام شدن قاعدگی هر روز یک عدد خرما میل نمایید، هر ساعتی که باشد تا دومین ماه که قاعدگی شما شروع شود، این بار نوشیدن دم کرده تخم هویج لازم نیست ولی باید در طول یک هفته قاعدگی 1 یا یک و  نیم کیلو خرما میل کنید.

وقتی دومین بار قاعدگی شما تمام شد، مثل ماه گذشته هر روز صبح یک عدد خرما میل کنید تا آخر ماه که سومین قاعدگی شروع می شود این هفته قاعدگی را هم مثل قبل اگر می توانید 1 یا حداقل نیم کیلو خرما در طول هفته قاعدگی سوم میل کنید وقتی هفته قاعدگی تمام شد دیگر جلوگیری نکنید تا باردار شوید و نوزاد شما پسر خواهد بود.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پودر قوتو را با خواص نیرو بخش، رفع ضعف و بی حالی، انرژی زا، تقویت حافظه، تقویت کننده عمومی بدن، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0