topNotif

قهوه هسته خرما 200 گرمی

شناسه این محصول : 9001104
موجودی و قیمت این محصول بروز می‌باشد.
25,900 تومان

موجود

نام محصول: قهوه هسته خرما

خواص: کاهش چربی خون، پاکسازی کبد، تنظیم فشار خون، کاهش وزن، دفع سنگ کلیه، جلوگیری از ریزش مو، تقویت اعصاب و درمان اسهال و …

وزن: 200 گرم

بروزرسانی شده در تاریخ 13 فروردین 1403

قهوه هسته خرما

از زمان های قدیم، خرما به دلیل ارزش غذایی و سلامتی بالا به عنوان یک وعده غذایی اصلی در نظر گرفته شده است. بر اساس تحقیقات اخیر، دانه های خرما منبع خوبی از اسید اولئیک، فیبر غذایی و پلی فنول ها هستند. این مواد با کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی و کیفیت بهتر زندگی مرتبط هستند. اخیراً از دانه های خرما برای تهیه نان و نوشیدنی های گرم استفاده می شود که طعم و بوی آن را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

فرق بین قهوه و قهوه هسته خرما چیست ؟

حتما می دانید که مصرف حتی یک فنجان قهوه در روز ممکن است چرخه خواب شما را مختل کند. با مصرف همیشگی قهوه اضطراب ممکن است بدتر شود و قلب شما ممکن است به تپش بیفتد. سوزش سر دل ناشی از گاز معده نیز از دیگر عوارض احتمالی است. کافئین مقصر این عوارض است.

قهوه خرما کاملاً بدون کافئین است، اما دانه های خرما سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها و همچنین اسیدهای چرب است که آن را به منبعی عالی از مواد مغذی برای کسانی که به کافئین حساس هستند تبدیل می کند. اگر می خواهید مصرف قهوه خود را کاهش دهید، این یک گزینه عالی است.

پودر دانه خرما هم از لحاظ ظاهر و هم مزه مشابه قهوه است و استفاده از آن در نوشیدنی هایی که قهوه را می طلبند، انتخابی بدیهی است. پودر دانه خرما را می توان بدون نگرانی مصرف کرد و در عین حال برای سلامتی فرد نیز مفید است.

برای شروع، دانه ها را در فر داغ برشته می کنند تا تردتر شوند و طعم آنها بیشتر شود. بلافاصله پس از فرآیند برشته کردن، دانه های خرما به صورت پودر در می آیند.

خواص قهوه هسته خرما

  • نشان داده شده است که دانه های خرما حاوی فسفر، روی، پتاسیم، منیزیم، کلسیم و حتی آهن هستند که این واقعیتی است که به خوبی شناخته نشده است.
  • قهوه هسته خرما یکی از معدود مواد طبیعی است که نسبت ایده آل امگا 6 به امگا 3 را دارد و آن را به یکی از کمیاب ترین ها در نوع خود تبدیل می کند. این ترکیب باعث تولید امگا 9 می شود که مهم ترین اسید چرب برای عملکرد صحیح مغز و قلب است.
  • قهوه خرما به بدن انرژی واقعی می دهد، برخلاف احساس گیجی که قهوه اغلب به سیستم عصبی می دهد. خرما منبع طبیعی انرژی است.
  • مصرف قهوه خرما با افزایش زیادی در دریافت آنتی اکسیدان ها و پروتئین همراه است. این یک کالای منحصر به فرد است که در هیچ کجای دنیا یافت نمی شود.

فواید قهوه دانه خرما

  • مصرف قهوه دانه خرما در افراد مبتلا به دیابت بسیار توصیه شده است، پودر قهوه هسته خرما باید به مدت یک هفته توسط افراد دیابتی امتحان شود تا ببینند آیا سطح قند خون را کاهش می دهد یا خیر. اگر دیابت دارید، خوردن سه فنجان دانه خرما در روز ممکن است برای مدیریت بیماری شما مفید باشد.
  • دانه های خرما منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند که از ساختار DNA بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کنند. علاوه بر این، دانه های خرما طیف گسترده ای از مواد مغذی را ارائه می دهند که ممکن است به تقویت سیستم ایمنی و سیستم عصبی کمک کند.
  • خرما و هسته آن به دلیل داشتن مواد مغذی بالا به یک منبع غذایی مهم تبدیل شده است. 73/1 درصد فیبر غذایی در دانه خرما یافت می شود که 15-10 درصد وزن خرما را تشکیل می دهد. ممکن است ادعا کنیم که هسته خرما منبع خوبی از فیبر برای بدن ما است.
  • مشکلات کلیه و مثانه را می توان با استفاده از قهوه دانه خرما درمان کرد. اعتقاد بر این است که ماده شیمیایی کورتیکواستروئیدی موجود در هسته خرما ممکن است مشکلات کلیوی و مثانه، التهاب و عفونت ها را درمان کند.
  • توانایی قهوه هسته خرما در شکستن سنگ ها، دفع سنگ را آسان تر می کند. پروآنتوسیانیدین های موجود در دانه خرما به محافظت از کبد و کلیه ها در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کند.

عوارض جانبی قهوه دانه خرما

باور کنید یا نه، قهوه دانه خرما هیچ عارضه ای ندارد.

البته ذکر این نکته ضروری است که اگرچه مصرف این نوشیدنی برای افراد سالم کاملا بی خطر است و جایگزینی عالی برای قهوه است، ولی لازم است قبل از مصرف هر دارویی با پزشک متخصص مشورت کنید.

طعم قهوه هسته خرما

برای توصیف طعم قهوه خرما، مطمئناً باید یک بار آن را امتحان کنید. این به یک موضوع شخصی خلاصه می شود، اما طعمی مشابه قهوه دارد اما تقریباً مانند آن تلخ نیست.

اگر بخواهم طعم آن را توصیف کنم، می توانم بگویم تلاقی بین قهوه و چای با شاید ردی از شکلات است. خودتان آن را امتحان کنید و نظر خود را ببینید، اما به طور کلی سبک تر و طعم با طراوت تری نسبت به قهوه معمولی دارد.

آرد هسته خرما نیز موجود است که به صورت بو نداده می باشد؛

 

برای ارتباط با بخش پشتیبانی فروشگاه عطارک و دریافت راهنمایی بیشتر جهت خرید محصول، می توانید از طریق پیام رسان های اجتماعی و تماس با ما، اقدام نمایید.

امتیاز محصول
5.00 از 3 رای
منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

با نظرات ارزشمند خود، ما را در بهبود خدمات و کیفیت محصولات یاری رسانید.

3 دیدگاه برای قهوه هسته خرما 200 گرمی

  1. مریم

    سلام من این قهوه رو از شما خریداری کردم و عالیه فقط اگه ممکنه تاریخ انقضای اونو هم بگین لطفا ؟؟

    • عطارک

      درود بر شما

      سپاس فراوان از درج نظرتان💚
      رضایت شما مشتری عزیز باعث افتخار و سرور تیم عطارک است.

      در صورتیکه در شرایط مناسب نگهداری شود، تا یکسال قابل استفاده است.
      شاد و سلامت باشید.

  2. فاطمه

    خیلی سریع و با بسته بندی عالی به دستم رسید..

    • عطارک

      درود بر شما
      سپاس فراوان از درج نظرتان💚

      رضایت شما مشتری عزیز باعث افتخار و سرور تیم عطارک است.
      شاد و سلامت باشید.

  3. مینا میرزایی (خریدار محصول)

    خرید این محصول را توصیه میکنم approve

    خیلی خوب بود ازشم استفاده کردم با کیفیت،بسته بندی عالی

    • عطارک

      درود بر شما
      از ثبت نظر و دیدگاهتان سپاسگزاریم.
      شاد و پیروز باشید????

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن 200 گرم
نام محصول

قهوه هسته خرما

نوع بسته بندی

پاکت

توصیه ها

در جای خشک و خنک نگهداری شود

محصولات تخفیفی

محصولات مرتبط

0