رازهای خنده جذاب

1920 بازدید
20 بهمن 96
پرستو

در این مقاله به رازهای خنده جذاب می پردازیم :

نداشتن انرژی همیشه به یائسگی مربوط نمی شود، شما ممکن است در هر سنی احساس خستگی کنید. هر چند در حدود پنجاه سالگی اغلب زنان احساس خستگی و به هم ریختگی می کنند نمی توانید آن را ندیده بگیرید، بنابراین بهتر است با رازهای خنده جذاب آشنا شویم.

1-برای داشتن خنده جذاب، همیشه دندان های سفید داشته باشید :

با بالاتر رفتن سن، مینای دندان ها پر منفذتر می شود و دندان، رنگ را راحت تر جذب می کند. سیگار، قهوه و چای بیشترین عامل زرد شدن دندان ها هستند. برای پیشگیری از تغییر رنگ دایم دندان ها از شستن و مسواک زدن آن ها غافل نشوید، حداقل دو الی سه بار در روز در حدود دو دقیقه دندان های خود را مسواک بزنید، مسواک های برقی بسیار موثرترند و شما می توانید بین دندان ها را به راحتی بشویید. نوعی بی کربنات سدیم یا جوش شیرین در داروخانه ها موجود است که می توانید آن را همراه با خمیر دندان خود مورد استفاده قرار دهید. سالی دو بار به دندان پزشک مراجعه و دندان های خود را جرم گیری کنید.

رازهای خنده جذاب

رازهای خنده جذاب

آیا می دانستید ؟!

در آگهی های تبلیغاتی معمولا افرادی را نشان می دهند که بلند و زیبا می خندند، اما در حقیقت چهره ها اغلب عبوس و درهم است. جای تاسف است چون چهره گشاد و خندان نه تنها برای اطرافیان خوشایند است بلکه به خود ما نیز روحیه می دهد. بالا بردن گوشه لب ها و لبخند زدن، نه تنها عضلات صورت را تحریک و تقویت می کند بلکه از افتادگی و شل شدن بخش های پایین صورت و گردن جلوگیری به عمل می آورد. در سنین پس از پنجاه بیشتر حالت صورت ما تا حد زیادی به حالت هایی که به چهره مان می دهیم بستگی دارد. برای پیشگیری از افتادگی بیشتر تا جایی که امکان دارد بخندید و این کار را روزی چند بار تکرار کنید. بلند بخندید و دهان را با گفت حروف ایکس و ‌آ ورزش دهید.

 

همچنین بخوانید:  خنده و خنداندن را جایگزین غم کنید

 

2- باید مراقب بوی بد دهان خود باشیم :

بوی بد دهان برای کسانی که شاهد خندیدن شما هستند ناخوشایند است. اگر مطمئن نیستید که دهانتان بو می دهد یا نه از نزدیکان یا دوستان خود بپرسید. خیلی از افراد به این موضوع اهمیت نمی دهند و ناخواسته و ندانسته در اطرافیان احساس ناخوشیندی به وجود می آورند. اطرافیان نیز این مسئله را گوشزد نمی کنند. علت بوی بد دهان ممکن است مربوط به استرس، دستگاه گوارش، یبوست یا رژیم غذایی نامتعادل باشد. با پزشک خود در این باره مشورت کنید، ممکن است علت آن به خرده غذای مانده در میان دندان هایتان مربوط باشد. هر چه سن بالاتر برود این مشکل نیز شدت پیدا می کند، چون لثه ها ضعیف تر می شوند.

نکات کلیدی

خندیدن برای سلامت مفید است. خندیدن باعث ترشح گلوبولین های ایمنی آ، که تقویت کننده دستگاه ایمنی بدن است می شود. برای اینکه نفسی خوشبو داشته باشید کاری را بکنید که آسیایی ها انجام می دهند، با قاشقک های استیل سطح زبان خود را صیقل دهید با این کار باکتری های سطح زبان خارج می شوند. به این صورت می توانید رازهای خنده جذاب را به کار بگیرید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

اوشنه را با خواص تقویت اعصاب و مفرح، ملین و ضد استرس، ضد درد کلیه، ضد سنگ کلیه، ضد نفخ معده، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0