topNotif

تاثیرات کوهستان و گیاهان روی بیماران

1343 بازدید
04 فروردین 97
آلاله
بروزرسانی شده در تاریخ 2 دی 1400

تاثیرات کوهستان و گیاهان روی بیماران :

وقتی بیماری به کوهستان می رود، به دلیل این که در کوهستان اکسیژن کمتر می شود، کمبود اکسیژن موجب افزایش گلبول های قرمز خون می گردد و همین ازدیاد گلبول های قرمز خون است که باعث مداوای بیماری شخص می گردد. در ضمن در کوهستان انرژی ها هم باعث مداوای بیماری شخص می گردد. هر چه قدر بیشتر صعود کنیم از اکسیژن هوا کاسته می گردد و همچنین فشار هوا هم کم می شود. به همین دلیل بیمار احساس سبکی و نشاط خاصی می نماید، البته این موضوع را متذکر می شویم که برای بیماران، ارتفاعات خیلی زیاد مناسب نمی باشد. اگر شخصی در ابتدای ورود به کوهستان احساس سنگینی کند و یا اینکه نتواند کوهپیمائی نماید، نباید به خودش زیاد فشار آورد. شخص باید تا آن جایی که می تواند بالا برود و اگر این کار را همیشه تکرار نماید بعد از مدتی (بستگی به شخص و بنیه اش دارد) می تواند خیلی راحت تر همان مسیر را طی نماید، آن هم با مسافت های بسیار طولانی. در واقع شخص بدن خود را کم کم با محیط اطراف (کوهستان) وفق داده که سرحالی، نشاط و سلامتی تن و روان از دست آوردهای این ورزش مفرح بخش می باشد.

تاثیرات کوهستان و گیاهان روی بیماران

تاثیرات کوهستان و گیاهان روی بیماران

یکی از محققان در این باره می‌گوید: کوه نوردان تنها چربی بدن را از دست نمی دهند، بلکه ماهیچه‌های آنها نیز تحلیل می رود. بدن کوه نوردان سلول‌های قرمز خون بیشتری تولید می کند، این سلول‌ها اکسیژن رسانی بیشتر به بدن می کنند. در واقع کوه نوردان هم ورزش می کنند و هم با دمای پایین و اکسیژن کم، دست و پنجه نرم می کنند. انتظار می رود در این شرایط اشتهای کوه نوردان بیشتر شود، اما برخلاف تصور، آن ها کمتر غذا می خورند. ماده‌ای در بدن که در پروسه ی نگهداری اکسیژن نقش دارد، کتون نام دارد. کتون چربی بدن را مصرف می کند تا برای فعالیت مغز سوخت لازم تولید شود. معمولا میزان زیادی کتون در بدن افرادی که مبتلا به دیابت نوع یک هستند و افرادی که احساس گرسنگی شدید می کنند وجود دارد. کوه نوردان کمتر غذا می خورند و بدن شان کتون بیشتری تولید می کند. این پروسه در کسانی که از ناحیه مغز آسیب می بینند نیز اتفاق می افتد.

 

همچنین بخوانید: از گیاهان انرژی مثبت بگیرید

 

آیا تا کنون فکر کرده اید که بیشتر گیاهان دارویی در مناطق کوهستانی می باشند؟

پس از تحقیقاتی که در این زمینه انجام داده شده، به این نتیجه رسیدند که بیشتر گیاهان دارویی که می توانند بیماری های معمولی و یا حتی بیماری های سخت و ناعلاج را معالجه نمایند در کوهستان ها می روید. دلیل آن به خاطر آب و هوای پاک و تمیز، وجود انرژی های کیهانی (پرانا) مثبت، چشمه های آب معدنی و خاک های حاصلخیز (که توسط سنگ های معدنی به وجود آمده) می باشد. خصوصا که، پای افراد کمی به آن جا می رسد (افراد منفی نسبت به افراد مثبت کمتر به کوهستان می روند). به همین خاطر این گیاهان به طور طبیعی و با نیروی بیکران الهی و به دور از امواج منفی انسان های ناپاک و منفی اندیش رشد می کنند.

حتی افرادی که این گیاهان را از کوهستان برای بیماران می آورند باید دارای شرایط خاصی باشند، زیرا اگر این شرایط را نداشته باشند انرژی های منفی شخص وارد گیاه می گردد و گیاه را مسموم می نماید و در این صورت از خاصیت دارویی گیاه کاسته می شود.

زمانی که بعضی از داروها روی بیماران اثر نمی کند و یا اینکه حتی باعث مسمومیت شدید و مرگ بیمار می گردد، در صورتی که همان دارو روی همان بیماران اثر مثبت و شفا دهنده خواهد گذاشت، نشات در شرایط برداشت گیاه و تهیه و نگهداری آن دارد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

لبان الذکر را با خواص دفع انرژی های منفی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0