نکاتی کلیدی در موثر بودن درمان با سنگ ها

2061 بازدید
24 فروردین 97
سمانه

نکاتی کلیدی در موثر بودن درمان با سنگ ها

اثرات سنگ ها بر چاکراها :

تمامی کارهای مفید و آگاهانه ای که برای چاکراها (چاکرا به مراکز انرژی در بدن گفته می‌شود) انجام می شوند بر فعالیت، نیرو بخشی، آسایش و نورانی بودن شخص موثر است. در عوض ترس های آگاهانه یا ناآگاهانه، انسدادهای فکری و حتی بیماری ها می توانند عملکرد چاکراها را مختل کنند. در این حالت انرژی در بدن به طور آزادانه گردش نمی کند و تعادل بدنی از بین می رود. بنابراین از لحاظ روحی و روانی غمگین می شویم، انرژی خود را از دست می دهیم، احساس بدی پیدا می کنیم یا به بیماری مبتلا می شویم. کار بر روی چاکراها باعث فعالیت و هارمونی بدن می شود. سنگ درمانی تکنیکی است که از تمدن های قدیمی می آید و باعث برانگیختن وضعیت جدید آگاهی در انسان می شود.

اقدامات محیطی جهت اثر بخشی موثر :

حتی ارتعاش بسیار ضعیف و رنگ در سنگ های با ارزش فوق العاده برای درمان چاکراها مفیدند. گوشه ای آرام به دور از شلوغی و صداها برای خود انتخاب کنید. موزیکی ملایم بگذارید و صدای آن را تا نهایت آرامش برای خود قرار دهید. سنگ مطابق با هر چاکرا را روی آن ها قرار دهید و اجازه دهید به مدت بیست دقیقه انرژی در بدن تان گردش یابد. می توانید برای نیروی بیشتر از عطر یا اسانس های طبیعی استفاده کنید و در هنگام بیماری بهتر است سنگ مطابق با بیماری خود را به سنگ هر چاکراها اضافه کنید. پس از اتمام کار، سنگ ها را بشویید و ضرورتا آن ها را دوباره شارژ کنید.

نکاتی کلیدی در موثر بودن درمان با سنگ ها

نکاتی کلیدی در موثر بودن درمان با سنگ ها

عوامل تاثیر گذار بر روی سنگ های درمانگر :

سنگ ها به سادگی انرژی نمی دهند، بلکه در برابر اندیشه ها و احساسات ما واکنش نشان می دهند. رفتار و حساسیت هایمان بر ارتعاش آن ها تاثیر می گذارند. سنگ ها به عنوان ابزار کار برای گسترش انرژی کیهانی به کار می روند، از این ابزار باید با احترام و آگاهی استفاده شود. در هنگامی که انتقال انرژی عمیق شود، سنگ به شدت انرژی از دست می دهد و انرژی منفی ما را به خود می گیرد. در اینجا ضروری است که ابتدا سنگ تخلیه، سپس با نیروهای تازه و مثبت شارژ شود.

 

همچنین بخوانید: با سنگ های شفابخش برای خانم ها آشنا شویم

 

شیوه های نگهداری از سنگ ها

تصفیه با آب :

پاک کردن با آب بسیار ساده انجام می شود، سنگ ها را داخل یک ظرف شیشه ای یا سنگی قرار دهید، شیر آب سرد را باز کنید و اجازه دهید دو تا سه دقیقه آب در ظرف جاری باشد و سپس بگذارید سنگ ده تا سی دقیقه در این آب بماند. اگر شانس دسترسی به چشمه آب یا جویبار را دارید، سنگ ها را در یک پارچه قرار دهید و در این آب که بسیار زنده است آب کشی کنید. سپس آن ها را خشک کنید و در روشنایی قرار دهید تا قدرت از دست رفته اش را به دست آورد.

تصفیه با نمک دریا :

نمک را در ظرف چوبی یا سنگی قرار دهید، سنگ هایی که آب را دوست ندارند طی یک شب در این نمک درشت و خشک قرار می گیرند، سپس با پارچه ای آن ها را تمیز کنید. بعد آن را در روشنایی قرار دهید تا قدرتش را دوباره به دست آورد. این نمک را می توان به مدت یک ماه استفاده کرد.

تصفیه با خاک :

بعضی از سنگ ها مانند ملکیت، چوب فسیل شده و کلسیت معمولا در خاک یک گیاه یا در ظرف پر از خاک رس به مدت سه تا چهار هفته قرار می گیرند. سپس با آب شفاف و تمیز شسته و خشک می شوند و در روشنایی قرار می گیرند.

شارژ کریستال :

این سنگ ها در روشنایی روز، نور خورشید و یا نور ماه شارژ می شوند. همچنین آن ها روشنایی شمع و بوی خوش و ملایم حاصل از سوختن صمغی معطر یا عود را دوست دارند. اما بعضی از سنگ ها با قرار گرفتن طولانی در معرض آفتاب رنگ پریده و کمرنگ می شوند بنابراین باید زمان لازم را بدانیم. سنگ های خود را درون جعبه یا صندوقچه های دربسته قرار ندهید، زیرا به یکباره از محیط طبیعی خود خارج می شوند. سنگ ها احتیاج به هوا و روشنایی دارند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مروارید را با خواص جذب انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی، بندآوردن خونریزی زخم، تصفیه کننده خون، تقویت معده، دفع سنگ صفرا، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0