topNotif

اثرات سودمند چی کنگ در حفظ سلامتی

1435 بازدید
05 اردیبهشت 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 27 آذر 1400

اثرات سودمند چی کنگ در حفظ سلامتی

در کشور چین، چی کنگ عبارت است از یک سلسله تمرینات سنتی جهت حفظ سلامتی و ماکروبیوتیک (تمرینات جهات طولانی شدن عمر) که این تمرینات سنتی جهت ماکروبیوتیک (ازدیاد عمر) از قدرت زیادی برخوردار است. به طوری که قدمت آن به حدود سه هزار سال پیش می رسد. از دیدگاه ماکروبیوتیک، چی کنگ عبارت است از یک سلسله تمرینات ذهنی و فیزیکی برای اشاعه ی نیروی ناشناخته ی چی جهت بسیج نیروهای بالقوه روانی برای سلامتی، درمان و غلبه بر بیماری ها و طول عمر می باشد.

انرژی چی

چی، انرژی حیات داخل بدن انسان که قدرتمندترین نیروهای آفرینش می باشد. کنگ هم تمرین مداوم جهت ساخته شدن نیروی چی در بدن انسان است. چی کنگ هم بیدار کردن انرژی حیات به وسیله ی تمرینات مداوم جهت بر طرف کردن بیماری ها و طولانی کردن زندگی. چی کنگ عبارت است از یک سری تمرینات ویژه که نوعی نیروی چی حقیقی را به کمک شدت اکسیژن و نیروی مغناطیسی زمین، در بدن ایجاد می کند. این نوع از نیروی چی حقیقی «چی داخلی» نامیده می شود که در طول اعصاب و رگ های خونی جریان داشته و تحت اراده ی انسان می باشد. نظریه و استفاده ی چی داخلی یا درونی در دوره های پزشکی در دو هزار سال پیش به چشم می خورد و طبق نظریات فعلی نیروی حیاتی بدن انسان را تامین می کند. وقتی بدن انسان لبریز از «نیروی چی درونی» می شود، نیروی چی بیرونی تشکیل می گردد

اثرات سودمند چی کنگ در حفظ سلامتی

اثرات سودمند چی کنگ در حفظ سلامتی

میلیون ها چینی به صورت مستمر مشغول انجام تمرینات چی گنگ می باشند، زیرا به خوبی دریافته اند که چی کنگ یک عامل مناسب جهت تندرستی و سلامتی در بدن می باشد. این تمرینات احتیاج به هیچ وسیله و شرایط خاصی ندارد. همین طور  هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی در این مورد وجود ندارد، همچنین این تمرینات را در هر حالت بدنی اعم از ایستاده، نشسته، خوابیده و یا در حال حرکت می توان انجام داد.

چی کنگ باعث پیشرفت جسمی و فکری در کودکان شده و نیروهای بالقوه ی آنان را افزایش داده و فعالیت های مغزی و اندام های داخل آنان را تسهیل می کند. این تمرینات در جوانان باعث تنظیم و تعادل عکس العمل های روانی آنان شده و توانایی دیگری در آنان را بهبود می بخشد. در بزرگسالان نیز باعث رفع خستگی شده و کارایی آنان را بالا می برد. هنگامی که تمرینات را انجام می دهید این عمل باعث افزایش عملکرد بدن شده و شرایط ذهنی را بهبود می بخشد. این تمرینات، باعث استفاده بهینه از مواد غذایی ذخیره شده در بدن می شود و بهتر از هر گونه دارویی نظیر داروهای تقویتی می باشد و خود باعث طولانی شدن عمر می گردد.

 

همچنین بخوانید: توصیه فنگ شویی برای تخت خواب شما 

 

چی کنگ به عنوان یک روش کاملا علمی :

موارد حیرت انگیزی که توسط اساتید چی کنگ انجام گردیده، با وجود شگفت آور بودن آن ها ولی چندان هم مرموز نیستند. از دیدگاه روانشناسی و علمی، قلب و عضلات و مغز همگی می توانند نوعی الکتریسیته تولید نمایند. وقتی بدن توسط علائم مغزی تحریک می شود و فعالیت های بدنی شروع می گردد در همین زمان یک استاد زبردست چی کنگ قادر است با تمرکز سریع، عضلات خود را با اندام های درونی هماهنگ نموده و در زمان بسیار کوتاهی تمام یا نیمی از نیروی خود را در یک نقطه یا عضله از بدن متمرکز نماید و با استفاده از انتقال این نیرو باعث رشد گیاه یا جابه جا شدن جسم و یا شفای بیماران گردد.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

مروارید را با خواص جذب انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی، بندآوردن خونریزی زخم، تصفیه کننده خون، تقویت معده، دفع سنگ صفرا، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0