دستورالعمل ساخت اسپری دئودورانت در خانه

2359 بازدید
10 خرداد 97
سمانه

با دستورالعمل ساخت اسپری دئودورانت در خانه آشنا شوید

دستورالعمل طبیعی و خانگی دئودورانت من چند ساله است و یکی از مشهورترین دستورالعمل های من می‌باشد. من هنوز نیز از آن استفاده می‌کنم و بسیار کارآمد است. اما بعضی از افراد واکنش خوبی به جوش‌شیرین نشان نمی دهند و به دنبال گزینه دیگری می‌گردند.

به نظر می رسد که جوش شیرین برای بعضی از افراد باعث خارش و زدن جوش قرمز به هنگام استفاده در زیر بغل می شود. جوش شیرین در دستورالعمل تهیه دئودورانت عملکرد بسیار خوبی دارد، اما بعضی از افراد نمی توانند آن را تحمل کنند و من نیز قطعاً استفاده مداوم از آن برای یک دستورالعمل را توصیه نمی‌کنم، چرا که موجب جوش یا درد می شود.

یک راه حل این است که جوش شیرین را از دستورالعمل اصلی حذف کنید، و از مقدار مساوی روغن شیا، روغن نارگیل و یا پودر اوروت با عطری برای ایجاد رایحه استفاده کنید. با این حال بعضی از افراد آن را به اندازه ی دستورالعمل تهیه شده به وسیله جوش شیرین موثر نمی دانند.

اخیراً زمانیکه من یک شیشه قوطی اشتباه را برای سفر در وسایلم گذاشتم، متوجه شدم که روغن بدن منیزیم به اندازه دئودورانت کارساز است. در واقع اگر شما نسبت به جوش شیرین واکنش نشان می‌دهید، توصیه می‌کنم که از روغن بدن منیزیوم به عنوان یک جایگزین استفاده کنید.

دستورالعمل ساخت اسپری دئودورانت در خانه

دستورالعمل ساخت اسپری دئودورانت در خانه

استفاده از جوش شیرین در ساخت دئودورانت

ترکیب تصادفی مرا شگفت زده کرد که آیا می‌توان یک راه حل طبیعی خوب دیگری برای دئودورانت در کنار راه حلی با جوش شیرین وجود داشته باشد؟ همچنین این راه حل به اندازه دستورالعمل قبلی، روش تهیه ساده‌ای داشت. گله ای که از دستورالعمل های مبتنی بر روغن شده بود این است که آنها در صورتی که پیش از پوشیدن لباس صبر نکنید تا خشک شوند باعث ایجاد لکه روی لباس می‌شوند. من به دنبال یک گزینه بودم که به سرعت خشک شود و این گزینه مبتنی بر روغن نبود، دارای جوش شیرین نبود و همچنین عملکرد خوبی داشت.

من همچنین عاشق این ایده بودم که از چیزی با منیزیوم استفاده بکنم؛ همانند روغن بدن منیزیم. اما ترکیبی با این ضخامت را نمی‌خواستم. سپس یک راه حل بسیار عالی پیدا کردم و آن را برای عرق کردن در تابستان گرم جنوب به هنگامی که بیرون مشغول دویدن بودم کشف کردم، که و راه حل نیز کارساز بود.

هنوز دستورالعمل‌های اصلی را دوست دارم اما از این دستورالعمل نیز استفاده می کنم و هر دوی آنها را به موازات هم استفاده کرده‌ام . این دستورالعمل نیز دارای تأثیری برابر بود.

در این دستورالعمل چه چیزی وجود دارد؟ سوال خوبی است ماده رازآلود این دستورالعمل روغن منیزیوم است

روغن منیزیوم نامی غلط است چرا که روغن منیزیوم احساس چرب بودن به آدم می‌دهد، اما دارای تأثیری باور نکردنی برای جلوگیری از بوی بد زیر بغل می‌باشد و همچنین منیزیوم بدن شما تقویت می‌شود. چند عطر به آن اضافه کنید تا دارای بوی خوبی همچون دئودورانت شود.

توجه : بعضی از افراد به هنگامی که از منیزیوم برای اولین بار استفاده می‌کنند بدنشان مور مور می شود. این واکنش کاملاً طبیعی است، به خصوص برای کسانی که میزان منیزیوم بدنشان کم است و در عرض چند روز این نشانه‌ها از بین می‌روند.

راهنمایی: برای اینکه این ترکیب موثرتر واقع شود سه چهارم فنجان آب را با یک چهارم فنجان سرکه سیب ترکیب کنید و آن را بعد از حمام زیر بغل های تان بزنید و بگذارید پیش از اعمال خشک شود. این به شما کمک می کند که باکتری های طبیعی در زیر بغل را از بین ببرید و باعث شوید این اسپری دئودورانت ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

همچنین بخوانید: در خانه شوینده های بدن بسازید 

 

 مواد تشکیل دهنده اسپری دئودورانت

  • 100 گرم روغن منیزیوم
  • ۱۰ تا ۱۵ قطره اسانس نعنا یا اسانس بهارنارنج یا ترکیب مورد علاقه تان
  • یک قوطی اسپری شیشه ای بزرگ ۲۰۰ سی سی

 دستورالعمل ساخت اسپری دئودورانت

  1. اگر روغن منیزیوم خانگی استفاده می کنید روغن منیزیوم درست کنید
  2. آن را در بطری اسپری شیشه ای بریزید و عطر مورد علاقه تان را در صورت استفاده به آن اضافه کنید
  3. برای استفاده مقدار کمی از آن را زیر بغلتان اسپری کنید و به آرامی بمالید، چند ثانیه اجازه دهید تا خشک شود.

توجه: در صورتی که بلافاصله بعد از اصلاح کردن (شیو کردن) از این دئودورانت استفاده می کنید و یا دارای منیزیوم کمی هستید، ممکن است دچار سوزش شوید. بعد از چند روز این علائم فروکش می‌کنند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن نارگیل را با خواص تقویت عضلات و موی سر، تسکین درد کمر، مقابله با آلزایمر، مرطوب کننده و لوسیون، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0