topNotif

قانون های طلایی عشق ورزی

1842 بازدید
19 مرداد 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400

با قانون های طلایی عشق ورزی آشنا شویم

  1. هدف زندگی تان لزوما صرف ازدواج کردن نباشد.
  2. زندگی شما نباید تمرکز بر جذب یک مرد باشد، بلکه باید یافتن مردی شایسته برای خود واقعی تان باشد.
  3. وقتی مرد شایسته تان را می یابید هدف این نیست که سریع او را تایید نهایی برای ازدواج کنید بلکه باید به بعد از ازدواج فکر کنید بلکه به خلق یک رابطه سالم، محبت آمیز، دو طرفه، محترمانه و واقعی.
  4. وقتی که شما به رابطه ای سالم، متقابل، محترمانه و واقعی با مرد شایسته تان رسیدید رابطه عاشقانه بین شما به طور طبیعی رخ خواهد داد.

در ادامه قانون های طلایی را به شما معرفی می کنم تا شما جایگزین قوانین و افکار قدیمی کنید.

چگونه ویران شدن زندگی عاشقانه تان را توسط قوانین قدیمی متوقف بسازید ؟

قبل از اینکه با مردی قرار ازدواج بگذارید یا با مردی تلفنی صحبت کنید یا وارد پیوندی جدید شوید به این جمله فکر کنید : عمل کردن به قوانین قدیمی می تواند اعتماد به نفستان را پایمال کند و قدرت واقعی تان را در ارتباط هایتان از بین ببرد.

با عمل کردن به قانون های طلایی شما نه تنها مرد شایسته تان را می یابید بلکه نسبت به قبل در تمام جنبه های زندگی تان احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنید. همه ما می خواهیم احساس رضایت و قدرت کنیم، رویاهایمان را به واقعیت بدل سازیم، خلق یک ازدواج شاد و خانواده، داشتن رابطه ای سالم و بر اساس خواسته های ماست. اکثر ما می خواهیم قدرتمند باشیم و درباره خودمان احساس نیکو و خوبی داشته باشیم، وقتی شما اعتماد به نفس بیشتر داشته باشید احساس قدرت و توانایی نموده و افراد خوب و شایسته را در زندگی جذب می کنید.

قانون های طلایی عشق ورزی

قانون های طلایی عشق ورزی

حدس شما چیست ؟

هر زمانی که شما یکی از قوانین قدیمی مضر را به مرحله اجرا می گذارید، عزت نفس و قدرتتان را تخریب کرده اید. بعضی قوانین قدیمی شاید در ظاهر روشی بی آزار برای اخذ همسر به نظر برسند اما گاه واقعا قابل تاملند. با به کارگیری قوانین رایج شما ممکن است عقاید منفی درباره خودتان را تقویت کنید.

تظاهر بر خلاف قدرت حقیقی است. هنگامی که شما یک زن قدرتمند هستید کسی را برای به دست آوردن چیزی که می خواهید فریب نمی دهید شما ظاهرسازی نمی کنید، نقش بازی نمی کنید، حقیقت را مخفی نمی کنید یا در عمل به آن وانمود نمی کنید.

این برای مورد دوم قوانین است، شما نیاز دارید بفهمید یک مرد عادی از یک زن چه می خواهد. هدف شما این است که زن ایده آل ذهن او بشوید. شما نمی خواهید او بهانه ای برای رد کردن شما داشته باشد. پس مطابق میل او رفتار می کنید. واژه ای که این رفتار تحقیر آمیز را توصیف می کند نقاب زدن است.

ماسک زدن برخلاف اعتماد به نفس و عزت نفس، حقیقی است.

وقتی شما واقعا خودتان را دوست بدارید و به خودتان احترام بگذارید، بخشی از شخصیت تان را از مردی که با این احوال نمی خواهد رانده شود پنهان نمی دارید. اگر شما خودتان را دوست بدارید، احساسات تان را با عمل نمودن سری مخفی نمی کنید و یا عقایدتان را در پس لبخندی موقر در حالی که می گویید : هر چه شما بخواهید برای من هم خوب است نمی سوزانید.

به هر حال، هر زمانی که شما قوانین قدیمی را برگزینید احساس عجز و ناتوانی تان را تقویت کرده و اعتماد به نفستان را پایین آورده اید : من به اندازه کافی آراسته نیستم یا به اندازه کافی جذاب نیستم تا مردی را جذب کنم که بخواهد زندگی اش را با من و فقط با خود من بگذرند. پس مجبورم برایش تظاهر کنم تا مرا بخواهد و به عنوان فردی غیر از خودم به چهره ام نقاب بزنم.

 

همچنین بخوانید:  عشق و دوست داشتن واقعی یعنی چه ؟

 

قوانین قدیمی دشمن اعتماد به نفس تان هستند.

شما هرگز اعتماد به نفس حقیقی تان را وقتی به خود نقاب می زنید رو نمی کنید. از آن جا که شما می دانید علاقه و عشق را نه بر حسب رفتاری طبیعی و نه بر اساس وجود خود واقعی تان به خود جلب کرده اید پس هرگز احساس آرامش نمی کنید و از عشق همسرتان به خود اطمینان ندارید.

شما هرگز قدرت حقیقی تان را با نقاب و پنهان کاری برای فرد مقابل افزایش نمی دهید. از آن جا که شما می دانید تکنیک های ساختگی را برای جذب علاقه فرد به خودتان به کار برده اید، برای نگه داشتن این رابطه به این تکنیک ها وابسته هستید. پس نمی توانید به طور حقیقی احساس قدرت کنید چون به چیزی بیرون از خودتان وابسته اید. نتیجه تظاهر و نقاب زدن چیزی جز کاهش اعتماد به نفس نیست.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن اسطوخودوس را با خواص رفع استرس و افسردگي، آرامش بخش، ضد تشنج، رفع بد خوابي، برطرف کننده سرفه، تقويت حافظه، درمان کننده آرتروز، درمان سردرد، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0