topNotif

انگیزه زیستن در همه بخش های زندگی

1182 بازدید
28 مرداد 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400

نامه ای برای انگیزه زیستن در همه بخش های زندگی

برای همه جوانانی که افراد کهنسال را به چشم کهنسال نگاه می کنند : مسئله این است که ما به معنای واقعی پیر نیستیم. ما ذاتا همان آدم هایی هستیم که به سن و سال اکنون شما بودیم، فقط جسم ما پیر شده است. البته همه پیران چنین می گویند زمانی که سال ها پیش پدر بزرگ هایمان همین حرف را می زدند ما زیاد به این مسئله فکر نمی کردیم.

آنان می گفتند که مثل بچه ها و در سنین بیست سالگی خود را احساس می کنند ولی مطمئنا چنین به نظر نمی رسید. بنابراین اگر به جای شما بودیم در مورد اشخاص مسن تری که اظهار می کردند پیر نیستند خیلی شک می کردیم، پس درک می کنیم که چرا شما نیز شک می کنید نگذارید فردی که متجاوز از پنجاه سال عمر دارد به خوبی به شما بگوید که در مورد جوانی از دست رفته نگران و غمناک نیست. چیزهای شگفت انگیزی در مورد جوان بودن هست و برای هر کسی از دست دادن جوانی کاری دشوار است.

انگیزه زیستن در همه بخش های زندگی

انگیزه زیستن در همه بخش های زندگی

اما در عین حال اکثر ما برای معامله بر سر موقعیت و جایمان با شما وارد معامله نخواهیم شد. ممکن است به خاطر از دست دادن جنبه های جوانی خود دلتنگ باشیم ولی باز هم آرزو نداریم که دوباره جوان شویم زمان زیادی از دست رفته است تا به اینجا رسیده ایم و برگشتن به عقب جذابیتی برای ما ندارد. لیکن آنچه می خواهیم پر مفهوم تر است و آن ایجاد رابطه با شما جوانان است.

رابطه ای که به قول معروف به خاطر القای خرد و تجربه خودمان به شما نیست.  به هر حال خیلی از ما نیز تجارب گذشته های بزرگترهایمان را رد کرده ایم، پس حالا چرا باید این وضعیت فرق کند ؟

شما نیز می توانید تجارب ما را مردود کنید. البته هدف مهم ما این است که شما را برای رفتن و مرگ خود آماده کنیم. ما می خواهیم شما و دنیایی را که پس از رفتن ما به آن نیازمندید ترک کنیم. این همان کاری است که میلیون ها سال است انسان ها می کنند و ما نیز فرقی با آنان نداریم.

 

همچنین بخوانید: سالخوردگی همراه با نشاط

 

خردمند بودن در کهنسالی بیشتر در مورد پرسش ها است تا پاسخ، بنابراین ما نیز پرسش هایی از شما داریم :

  • علایق شما چیست؟
  • معیارهایتان چیست؟
  • مواهبتان چیست؟
  • امروز برای چه زندگی می کنید؟

ما از شما می پرسیم که در این مرحله از زندگی مان چه می توانیم بکنیم تا موجب بهتر شدن وضعیت زندگی شماها باشیم. شکی نیست که پرسش چنین سوالات مکرری به گفت و گوهای شجاعانه ای با یکدیگر نیاز دارد. ولی این امر چیزی است که شور و اشتیاق ما را برای ایجاد زندگی بهتر می رساند نه فقط در مورد جوانان امروز، بلکه برای آنانی که نظیر چنین سوالاتی در آینده از آنان خواهد شد.

با عرض ارادت اجداد شما

راه چقدر طولانی است، اما مدت این سفر در طی همه زمان ها تعیین شده است. به هر ثانیه اش نیازمند بوده اید تا یاد بگیرید که چگونه این مسیر را بپیمایید.

داگ هامرشولد

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

معجون پروستات را با خواص تنظیم کننده غده پروستات مردان، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

 
توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0