topNotif

فرق بین واقعیت و رویا چیست؟

2812 بازدید
27 مرداد 97
سمانه

واقعیت و رویا !

رویاها قرار نیست که با واقعیت شروع شوند. رویا قرار است که عالی، جالب و روشن باشد. به هر صورت رویا زاده امیدها، آرزوها و امکانات است. آن ها محصول تصور و خلاقیت اند اما این نیز خودش مسئله است، اگر رویا شانس تحقق نداشته باشد آیا ارزش دنبال کردن دارد ؟

توجه داشته باشید که باور داشتن یک رویا کافی نیست. این که با تمام وجود بخواهید به رویاییتان تحقق بخشید کافی نیست. خیلی ها مشتاقانه می خواهند رویایشان را تحقق بخشند اما آیا می توان به رویاهای به دور از واقعیت دست یافت ؟ نه این مکان پذیر نیست. رویا باید با واقعیت ها همخوانی داشته باشند.

فرق بین واقعیت و رویا چیست؟

فرق بین واقعیت و رویا چیست؟

اگر رویایتان بیش از اندازه متکی به بخت و اقبال باشد با مشکل روبرو می شوید و اگر به طور کامل به شانس متکی هستید بدانید که در دنیای خیالات سیر می کنید. اگر بیش از اندازه متکی به شانس باشید مشکل دارید، اما اگر صد در صد متکی به شانس باشید در دنیای خیالات به سر می برید، خیال پردازان برای تحقق رویاهایشان به شانس متکی هستند.

وقتی در تعقیب رویایتان به جلو حرکت می کنید باید از خود بپرسید آیا با تکیه بر عواملی که در کنترل دارم به رویایم تحقق می بخشم ؟ کسانی که رویای خود را با توجه به واقعیت ها رقم می زنند در مقایسه با کسانی که در سرزمین اوهام و خیالات به سر می برند از روش های متفاوتی بهره می گیرند.

کسانی که در بلند مدت موفقند همه چیز را به شانس واگذار نمی کنند. آن ها به کاری که می توانند بکنند توجه دارند و آن کار را انجام می دهند.

چگونه به واقعیت ها پاسخ بدهیم ؟

یکی از اوصولی که باید رعایت کنید این است که ضمن توجه به واقعیت ها نباید اجازه دهید که رویایتان نابود شود. با توجه به اینکه شما کی هستید و چه رویایی در سر دارید، این کار می تواند دشوار یا ساده باشد، توجه داشته باشید که اشخاص با هم متفاوتند.

 

همچنین بخوانید:  چگونه رویای خود را استحکام بخشیم؟

 

متاسفانه امیال و خواسته های ما می توانند به قدری قدرتمند باشند که تصویر ما از واقعیت را مخدوش سازند. خیلی ها به جای اینکه رویایشان را با واقعیت ها همگون سازند دل به این می بندند که واقعیت ها خود را با رویاها تطبیق دهند.

هر چه رویای شما غیر واقع بینانه تر باشد بیشتر دل به چیزهایی می بندید که توان کنترل آن ها را ندارید. مهم این است که توازنی را بین شجاعت در رویا پردازی و واقعیت های موجود برقرار سازید. باید به ورای آنچه فکر می کنید شدنی است حرکت کنید و در این حال به عوامل تحت کنترل خود توجه داشته باشید. هر چه بیشتر نگران کارهایی باشید که در کنترل شما نیست در انجام امور قابل کنترل ضعیف تر ظاهر می شوید. وقتی اینگونه رفتار می کنید در دنیای خیالات سیر می کنید.

برای دست یابی به رویای خود نه تنها باید تلاش کنید بلکه باید مطمئن شوید که رویایتان با توانمندی های شما همخوانی دارد. باید بدانید آیا می توانید رویای خود را تحقق ببخشید یا خیر ؟

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

دمنوش آرامبخش را با خواص آرام کننده اعصاب، افزایش تمرکز، تسکین سردرد های میگرنی، درمان اضطراب و تشویش، درمان کم خوابی، برطرف کننده افسردگی و غم و کاهش دهنده استرس، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

2
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. حسین حسنی
    5 اسفند 1402

    سلام چقدربه قوانین جذب اعتقاد دارید؟ آیاواقعیت است؟ اگرنه چراانقدرحرفاشون دلنشین وقابل پزیرش منتقی است؟ اگرآره شماتووضیح دهیدکه چراواقع نمی‌شود؟

    • عطارک
      8 اسفند 1402

      عرض ادب و احترام

      بله کاملا ، به روشنی نور خورشید اعتقاد داریم، اگر واقع نمی‌شود به دلیل عدم اعتقاد شماست.

      شاد و سلامت باشید.

0