topNotif

علامت هایی که در روابط عاطفی حاکی از مشکلاتند

1424 بازدید
03 شهریور 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400

علامت هایی که حاکی از مشکلاتند !!!

شما می خواهید مردی را ببینید که صمیمی و صادق باشد، قلبتان را به روی او بگشایید و نهایتا دچار عشق او شوید. شما می خواهید تسلیم جادو و هیجان یک رابطه سالم و خوب شوید. نمی خواهید لطمه بخورید، اما چگونه خودتان را حفظ کنید ؟ جواب این سوال ساده است توجهتان را به علامت های هشداری که زنگ خطر مشکلات هستند معطوف کنید. این همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید که در همان چند دیدار اولیه محفوظ بمانید و البته یکی از مشکل ترین قوانین نیز هست. اما چرا؟ زیرا شما وقتی می بینید که کسی واقعا دوستتان دارد یا عاشق او شده اید، توجهتان را به چیزهایی مثل امور زیر معطوف می کنید.

  • هرچه می گویید، موافقت می کند.
  • تصمیم می گیرید در هر قرار چه بپوشید که متنوع باشد.
  • برنامه تان را برای بودن با او خالی می کنید.
  • هر چیزی که به شما می گوید، هر رفتاری انجام می دهد و هر چیزی که از محبت به شما می گوید به یاد می سپارید.
  • درباره آینده تان با او به تخیل می پردازید.
  • برایتان کارت تبریک و هدیه می خرد و …
علامت هایی که در روابط عاطفی حاکی از مشکلاتند

علامت هایی که در روابط عاطفی حاکی از مشکلاتند

مشکل اینجاست که وقتی شما با این افکار، افعال و مشاهدات سرگرم می شوید چیزهایی را که خوب به نظر نمی رسد یا احساسات ناراحت کننده را نادیده می گیرید. وقتی دارید به تخیل پردازی راجع به آینده تان با او می پردازید بهتر است در خلوت خود راجع به رفتار سرد و خشک که جدیدا داشته تامل کنید.

چرا ما از توجه به علائم هشدار دهنده اجتناب می کنیم !؟

زیرا ما دنبال عاشق شدن و ازدواج با او هستیم، نه سنجش کفایت و لیاقت او، این حقیقت دارد اگر شما : به طور طولانی مجردید. ساعت بیولوژیکتان تیک تاک می کند و شما احساس می کنید زمان نامزدی فرا رسیده است. مرد مورد نظرتان فاکتورهای دهن پر کنی دارد (پزشک است، پولدار است، خوش تیپ است و…)، خانواده و دوستانتان او را می پسندد. اینها نکاتی اند که برای شما آشنا هستند و باید توجه بیشتری کنید، چون احتمالا به خاطر فضای رمانتیک جدید به هیجان افتاده اید و ترس هایتان را مخفی می کنید.

به علایم هشدار دهنده که بسیار دقیق و بی صدا هستند توجه کنید.

به نداهای درون فکرتان که با شما نجوا می کنند گوش دهید. مواردی مثل آیا فکر نمیکنی روزی یک سیگار زیاد است ؟ و… این صداهای درونی سعی می کنند چیزهایی به شما بگویند : توجه کن این احتمالا یک مشکل است و شاید هم یک شبه باشد، اما به هر حال توجه کن، صداهای درونی از نگرانی خود برای شما می گویند.

این ندا را که می شنوید اگر بایستید و گوش کنید. ندای درونی قلب خودتان است. این ندا مثل یک راهنمای درونی عمل می کند و هدفش راهنمایی شما در برابر فرصت های عالی زندگی تان است. شما به عنوان یک زن می دانید با نادیده گرفتن این ندا، خودتان را به زحمت انداخته و صدمه می بینید.

به یاد داشته باشید که بیشتر وقت ها این مردها نیستند که شما را گول می زنند بلکه خودتان اینکار را انجام می دهید.

 

همچنین بخوانید:  چرا دچار خجالت و کم رویی می شویم

 

اگر علامتی هشدار دهنده دیدیم چه نکنیم

-کوچک نمایی نکنید : همچون او زیاد سیگار نمی کشد خب یک نخ عادی است.

-توجه نکنید : همچو من می دانم زیادی حساس و شکاک است. اما نامزد سابقش او را فریب داده و او نا امن است.

-تکذیب نکنید : همچو شما فکر می کنید او با من خوب رفتار نمی کند؟ شما از اینکه من خوشحالم حسادت می کنید.

-استدلال نیاورید : همچو او اصلا عشوه گر نیست اقتضای شغلش باعث می شود با خانم ها خوش برخورد باشد.

-به تفکرات خیالی پناه نبرید : همچو درست است که او کمی با من صداقت ندارد اما هر مشکلی راه حلی دارد.

اما اگر شما علامت هشدار دهنده دیدید چه باید بکنید ؟

صادقانه درباره احساستان صحبت کنید و از چیزی که نگرانتان کرده حرف بزنید. شاید فقط یک فکر باشد و با زمان از بین برود. بهتر از خودخوری، عدم توجه، کتمان و خیلی مسائل دیگر است. در نهایت حداقل به نتیجه ای می رسید که هر چند سخت هم باشد دانستن آن امروز بهتر از فرداهای دور و سختی های بیشتر است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

نمک دریاچه را با خواص درمان سردردهای مزمن و میگرن، درمان بیماری های پوست، درمان شوره سر و افزایش رشد مو، تسکین درد مفاصل، پیشگیری و درمان بیماری های دهان و دندان، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0