topNotif

خانم ها چطور تحت تاثیر قرار می گیرند ؟!

1278 بازدید
28 شهریور 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 24 آذر 1400
خانم ها چطور تحت تاثیر قرار می گیرند ؟!

خانم ها چطور تحت تاثیر قرار می گیرند ؟!

آیا می دانید خانم ها چطور تحت تاثیر قرار می گیرند ؟!

مردها و زن ها با هم تفاوت هایی دارند و از جهاتی این تفاوت ها چندان هم مشخص نیست. یکی از مهمترین چیزهای مورد نیاز برای جذابیت این است که نسبت به همسرتان حساس باشید و برای او جذاب باشید. زن ها عاشق مردهای جذابند و می خواهند که مدام با چنین مردهایی باشند.

برای اینکه برای همسرتان جذاب باشید ابتدا باید بدانید زن ها چطور فکر می کنند و چطور احساس می کنند بعد اگر می خواهید که همسرتان شما را دوست داشته باشد باید چیزهایی را بگویید و کارهایی را انجام بدهید که او را از لحاظ عاطفی تحت تاثیر قرار بدهد. سرچشمه اصلی احساس ارزشمندی و عزت نفس در بیشتر زن ها از کیفیت روابط شان با افراد مهم زندگی شان نشات می گیرد. آن ها حتی در مقایسه با مردها بیشتر به ظاهرشان و به اینکه دیگران با آن ها چطور برخورد می کنند اهمیت می دهند.

سه نیاز مهم یک زن چیست؟!

مهمترین و اساسی ترین نیازهای عاطفی اکثر زن ها محبت، توجه و احترام است. آن ها درباره دیگران براساس توجه و علاقه ای که به آن ها نشان می دهند و شایستگی و اعتماد به نفس شان قضاوت می کنند. زن می تواند از پشت ظاهر افراد باطن شان را ببیند و از درون قلب شخصی که دارد با او صحبت می کند اطلاع پیدا کند.

برای اینکه همسرتان را به خودتان جذب کنید بدون آن که جریان گفتگوی او را قطع یا متوقف کنید به طور کامل و صد در صد شیفته او و کلمه به کلمه حرف هایش  بشوید. مثل دو جوان که عاشق هم هستند بنشینید و به چشم های همدیگر نگاه کنید طوری که کاملا شیفته او و حرف هایش بشوید.

 

همچنین بخوانید: با نکاتی درباره سلامت اجتماعی زنان آشنا شوید

 

کمتر صحبت کنید بیشتر گوش دهید.

یکی از کمدین های زن می گوید رفتن پیش روانپزشک را خیلی دوست دارم چون یک ساعت درباره خودم حرف می زنم و او همانند مردی که بار اولش هست با نامزدش صحبت می کند گوش می دهد. دفعه بعدی که با همسرتان صحبت می کنید سعی کنید جای گفتگو با او درباره خودتان راجع به او و  روزش سوال هایی بپرسید و اینکه چطور روزش را گذرانده، درباره کارها و نگرانی هایش بپرسید و سپس با دقت و آرامش به جواب هایش گوش دهید، در نتیجه به واسطه این کار شما برایش جذاب می شوید.

تحت تاثیر قرار دادن یا تحت تاثیر قرار گرفتن !؟

هنگامی که با همسرتان صحبت می کنید به جای آن که درباره خودتان صحبت کنید سعی کنید او را تحت تاثیر قرار دهید، خودتان تحت تاثیر او و حرف هایش قرار بگیرید. سوال هایی از او بپرسید و با او درباره امیدها و نگرانی هایش، هدف ها و آرزوهایش صحبت کنید. با او طوری صحبت کنید و طوری به حرف هایش گوش بدهید که گویی از نظر شما او جذاب ترین زن دنیا هست.

هر چه بیشتر تحت تاثیر او، ایده ها و نظرهایش و منش و شخصیتش قرار بگیرید او نیز بیشتر تحت تاثیر شما قرار خواهد گرفت، فراموش نکنید روابط همچون جاده ای دو طرفه هستند، هر چه داده شود همان نیز پس گرفته می شود.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

معجون درمان فیبروم زنان را با خواص درمان انواع ناراحتی های خانم ها، اختلالات هورمونی، درمان کیست و فیبروم، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0