با نوشیدنی معجزه آسای کیوی و سیب زمینی از ریزش مو جلوگیری کنید

2060 بازدید
23 آذر 97
بهاره
,,

با نوشیدنی معجزه آسای کیوی و سیب زمینی از ریزش مو جلوگیری کنید

امروزه بسیاری از افراد از مشکلات مرتبط با مو رنج می برند. بعضی ها در حال از دست دادن موهای خود هستند، و برخی موهایشان خشک و خشن می شود. گرچه امروزه بسیاری از انواع محصولات در بازار برای مراقبت از مو در دسترس هستند، اما آن ها گران بوده و همچنین مواد شیمیایی موجب در آن ها به موها آسیب بیشتری وارد می کنند. امروز ما در مورد یک نوشیدنی معجزه آسا می گوییم که می تواند به شما در داشتن موهای سیاه، ضخیم و بلند کمک کند. اگر از ریزش مو رنج می برید و موهای شما ضعیف شده و شکننده است، امروز ما یک دستورالعمل خانگی با کمک کیوی و سیب زمینی ارائه می دهیم که می توانید بر این مشکل غلبه کنید. با نوشیدنی معجزه آسا کیوی و سیب زمینی از ریزش مو جلوگیری کنید.

با نوشیدنی معجزه آسا کیوی و سیب زمینی از ریزش مو جلوگیری کنید

با نوشیدنی معجزه آسا کیوی و سیب زمینی از ریزش مو جلوگیری کنید

عوامل تاثیر گذار بر ریزش مو و خشکی مو

در جوامع شهری امروزی و به دلیل شیوه نادرست زندگی، مشکل ریزش مو بسیار رایج است. همچنین عوامل مصنوعی شامل رنگ کردن موها، آب استخرها، آلودگی هوا و استفاده از مواد شیمیایی بر روی موها و … سبب خشکی و ریزش مو می شوند. به علت کمبود مواد مغذی در غذا، هورمون های نامتعادل و همچنین بیماری های مانند تیروئید و دیابت، ریزش مو نیز ایجاد می شود.

عوامل بیشمار دیگری سبب ریزش موها می شود. مواردی نظیر تغییرات آب و هوایی و تغییرات فصلی. همچنین، عوامل بیولوژیکی مانند موارد ژنتیکی و همچنین استرس و موارد اینچنینی نیز تاثیرات زیادی بر روی کیفیت مو می گذارند. اما، لازم نیست هر گونه درمان پزشکی را برای رفع این مشکلات بپذیرید. می توانید با استفاده از مواد طبیعی و تغذیه مناسب از ریزش جلوگیری کرده و موهای ضخیم و بلند داشته باشید.

 

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از آلوئه ورا برای رفع شوره سر و جلوگیری از ریزش مو

 

نوشیدنی معجزه آسا کیوی و سیب زمینی برای جلوگیری از ریزش مو

روش تهیه نوشیدنی معجزه آسا کیوی و سیب زمینی

ابتدا یک و نیم فنجان آب کیوی و یک و نیم فنجان آب سیب زمینی را به خوبی مخلوط کنید. سپس چند برگ نعنا تازه خرد شده و در صورت دلخواه کمی آب لیمو تازه به آن افزوده و به آرامی مخلوط کنید و نوش جان کنید. همچنین، برای داشتن موهای درخشان می توانید به میزان یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن بادام به آن اضافه کنید. این آب میوه را به طور منظم، 3 ماه بعد از صبحانه و شام میل کنید.

خواص نوشیدنی معجزه آسا کیوی و سیب زمینی

نوشیدن روزانه این آب میوه موهای شما را سالم نگه می دارد و از ریزش مو جلوگیری می کند. این آب میوه غنی از پروتئین است. به علاوه، کیوی سرشار از ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین کا، ویتامین ای، پتاسیم، فسفر، آهن، منیزیم، روی است که برای موهایتان بسیار مفید است. این عناصر ریشه های مو را تقویت می کنند. علاوه بر این، کیوی منبع خوبی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشد که نه تنها برای مو، بلکه برای پوست و سلامت کل بدن بسیار سودمند است. همچنین، محتوای بالای اسید های چرب امگا 3 موجود در دانه های کیوی برای درمان مو های خشک و آسیب دیده و همچنین درمان شوره سر نیز مفید هستند.

سیب زمینی حاوی ترکیبات ویتامین ث، ب و مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، منگنز و عنصر فسفر است. در سیب زمینی، ویتامین ب ۵ (اسید پانتوتنیک) و پروتئین های فراوانی یافت می شود، که باعث می شود موها تغذیه شده و ضخیم و پر پشت شوند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عرق شلتوک را با خواص تقویت موی سر، جلوگیری از سفید شدن مو و ریزش آن، تقویت پیاز مو و رویش مجدد مو، بدون هيچ اسانس و افزودني شيميايي، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

 
توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0