topNotif

عاشق باشید ؛ 15 عاملی که رابطه عاطفی شما را پایدار نگه می‌دارد

1511 بازدید
07 دی 97
سمانه
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 30 آذر 1400

عاشق باشید و 15 عاملی که رابطه عاطفی شما را پایدار نگه می‌دارد

آداب هایی داشته باشید.

هر شب راس ساعت نه سر خیابان بروید و یک بستنی بخرید. یکشنبه بعد از ظهرها فیلم های خارجی تماشا کنید. درست بعد از صبحانه برای راه رفتن اقدام کنید.

فاصله بگیرید.

دست کم هفته ای یک شب را به دور از بچه ها با همسرتان تنها بگذرانید. شبی را بدون بچه ها با هم از منزل بیرون بروید یا چند عدد فیلم ویدیویی بگیرید و در خانه ای که خالی از بچه هاست با هم نگاه کنید.

تجربه نمایید.

سعی کنید دست کم یک بار در هر ماه کاری را بکنید که قبلا هرگز انجام نداده اید. اما مراقب ایمنی خود باشید.

ادای حیوان ها را در بیاورید.

این هم تفریحی است که ادای حیوان هایی مثل سگ ها، آهوها، بزها را در بیاوریم. حرکاتشان را تقلید کنیم و مثل آن ها گریه کنیم، مثل اسب ها ناغافل حمله کنیم یا مثل گربه ها به کمرمان قوسی بدهیم.

عاشق باشید

عاشق باشید

وقتی اوضاع رو به راه نیست.

از موضوع منحرف نشوید.

اگر در مورد ظرف های نشسته داخل ظرفشویی آشپزخانه با هم دعوا می کنید فقط به موضوع ظرف ها بچسبید. با گفتن چیزهایی از قبیل تو ظرف ها را نشستی چون مرا دوست نداری و فکر می کنی خیلی از من مهمتری. روابط زناشویی خودتان را به خطر نیندازید. این فقط برایتان دردسر ایجاد می کند. بنابراین حد و مرزهایی برای دعواهایتان در نظر بگیرید و فقط روی موضوع خاصی که مطرح است بگو مگو کنید و همه مشکلاتی را که دارید پیش نکشید. این گونه مسائلتان سریع تر حل و فصل می شود.

مراقب حرف هایی که می زنید،  باشید.

شوهرتان را تنبل مزخرف خطاب نکنید و به زنتان نگویید ساکت شود.

زبانی را انتخاب کنید که ملایم و آرام باشد. این همیشه هم آسان نیست اما شما خواهید توانست بدون اینکه شریک زندگی خود را آزار بدهید و به او توهین کنید به ادامه بگومگوهایتان بپردازید.

آرام شوید.

اگر می بینید گوش هایتان قرمز شده و دارید از کوره در می روید ده یا پانزده دقیقه از محل صحنه دور شوید. وقتی بر می گردید دعوا هنوز آنجا هست، اما شما به اندازه کافی آرام شده اید که نگذارید مسئله به کشت و کشتار ختم شود.

کاری را بکنید که موثر است.

زوج هایی که برای مدتی در کنار هم بوده اند معمولا می دانند وقتی بگو مگو آغاز می شود، دعوا تا کجا بالا می گیرد. سعی کنید برخی اصول راهبردی را برای خودتان در نظر بگیرید. از قبیل اینکه هیچ وقت عصبانی به رختخواب نروید، هرگز در اوج عصبانیت با شتاب از منزل بیرون نروید یا به هیچ عنوان در برابر بچه ها با هم بگو مگو نکنید و دعواهایتان را بیرون از اتاق خواب انجام بدهید.

 

همچنین بخوانید:  کنترل خشم در زندگی زناشویی

 

خودتان را تخلیه نمایید.

اگر نمی توانید جلوی عصبانیت خود را بگیرید هر چه فریاد دارید بکشید و قبل از اینکه به حل موضوع بپردازید خودتان را خالی کنید. به شریک زندگی تان هم اجازه بدهید که همین کار را بکند. گاهی اوقات شما فقط احتیاج دارید بخارها را از وجودتان بیرون بدهید.

دنبال راه حل بگردید.

سعی نکنید که در مشاجره برنده شوید چون این فقط مشکل را حادتر می کند به جای این دنبال راه هایی بگردید که با هم به توافق برسید و چاره ای بیابید. در این صورت هر دو طرف برنده می شوند.

زمان مناسب را انتخاب کنید.

در مورد موضوعاتی که ممکن است خطرناک شوند، درست وقتی می خواهید برای شام بیرون بروید یا می خواهید شبی را بیرون از شهر بگذرانید بحث و گفت و گو نکنید. این فقط همه را دچار تنش می کند. صبر کنید تا صبح روزی که هیچ کدام از شما برای رفتن سرکار عجله ندارید فرا برسد. آن وقت در مورد موضوع با هم حرف بزنید.

معذرت خواهی کنید.

اگر شما اشتباه کرده اید و خودتان می دانید آن را به زبان بیاورید. این معمولا تمیزترین و سریع ترین راه حل برای چیزی است که ممکن است با ضربه فنی شما را از گود خارج کند.

دعوا را تمام کنید.

قبل از اینکه احساس کنید راه حلی برای مشاجره خود یافته اید منزل را برای رفتن به سرکار ترک کنید یا به رختخواب نروید.

و وقتی روابط برای بار دیگر حسنه می شود، ممنون و متشکر باشید.

از همسرتان برای کارهای معمولی تشکر کنید. مثلا اگر شوهر شما کار آشپزی را انجام می دهد برای این کار از او تشکر کنید این روشی خوبی است تا به شوهرتان نشان بدهید از کنار هیچ چیز بی توجه نمی گذرید. از قیافه و ظاهر یکدیگر تعریف کنید.

بیشتر از هر کس دیگری به همسرتان نگاه کنید.

بیشتر از هر کس دیگری با او حرف بزنید و او را بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا بخواهید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

لبان الذکر را با خواص دفع انرژی های منفی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0