topNotif

کاهش اضافه وزن با 10 راهکار ساده و آسان، تنها در عرض دو هفته!

1895 بازدید
17 دی 97
بهاره
,,
بروزرسانی شده در تاریخ 30 آذر 1400

کاهش اضافه وزن با 10 راهکار ساده و آسان، تنها در عرض دو هفته!

اگر تجربه کاهش اضافه وزن و لاغری را دارید، حتما می دانید که کار دشواری است. اگر تصمیم به کاهش وزن داشته باشید دچار سردرگمی خواهید شد زیرا، با تنوع رژیم های غذایی و ورزش هایی مواجه می شوید که انتخاب یک گزینه درست را سخت تر می کند. بسیاری از رژیم های غذایی دارای محدودیت هایی هستند که شاید در شروع برنامه بی اهمیت باشد اما با گذشت زمان این محدودیت ها، حفظ رژیم غذایی را دشوار می کند. امروز در این مقاله قصد نداریم که رژیم غذایی خاصی را ارائه دهیم بلکه تنها 10 راهکار ساده را توصیه می کنیم که می تواند در عرض دو هفته باعث کاهش وزن شود.

 

کاهش وزن با 10 راهکار ساده و آسان، تنها در عرض دو هفته!

کاهش وزن با 10 راهکار ساده و آسان، تنها در عرض دو هفته!

 

کاهش اضافه وزن با 10 راهکار ساده و آسان تنها در عرض دو هفته!

چای سبز

چای سبز به کاهش وزن سریع کمک می کند. مصرف منظم آن به طرز معجزه آسایی برای کاهش وزن و سوزاندن چربی ذخیره شده در بدن مفید است. مطالعات نشان داده است که نوشیدن 3 تا 4 فنجان چای سبز در طول روز، حدود 40 درصد چربی بیشتر را در بدن می سوزاند.

تمرینات صبحگاهی

فعالیت های ورزشی علاوه بر تناسب اندام، سبب پیشگیری از انواع بیماری ها می شود. ورزش های صبحگاهی همچون پیاده روری و ورزش های هوازی باعث کاهش وزن و دریافت انرژی بالا در طول روز می شود. به گفته کارشناسان، ورزش های صبحگاهی نسبت به زمان های دیگر برای کاهش وزن مفیدتر هستند. مطالعات نشان می دهد که با ورزش در صبح، بدن حدود 3 برابر چربی می سوزاند. بنابراین، صبح زود بیدار شوید و حداقل یک ساعت ورزش کنید.

فعال تر شوید

خلاق باشید و فعالیت های فیزیکی اضافی را به کارهای روتین روزانه خود اضافه کنید. اگر در زندگی روزمره خود کمی فعال تر باشید، می توانید چربی بیشتری را بسوزانید. با اضافه کردن فعالیت های کوچک به زندگی خود می توانند کالری بیشتری سوزانده، در نتیجه وزن بیشتری را کاهش دهید.

 

همچنین بخوانید:  کاهش وزن با معجون لاغری لیمو و عسل

 

پیاده روی را افزایش دهید

پیاده روی برای سلامتی بسیار مفید است. برای رفتن به پیاده روی نیازی به زمان طولانی یا مکان خاصی نیست. شما می توانید تنها با کارهای کوچک مانند پیاده روی تا بازار یا محل کار، فعالیت خود را بیشتر کنید. حتی می توانید با استفاده نکردن از آسانسور و بالا رفتن از پله ها کالری بیشتری بسوزانید. اگر وقت نداشتید که بیرون بروید، می توانید یک گام شمار بخرید و فقط در منزل راه بروید. با پیاده روی منظم می توانید روزانه 100 هزار کالری مصرف کنید.

آب بیشتری بنوشید

برای داشتن بدن سالم همیشه توصیه می شود، آب بیشتری مصرف کنید. میزان چربی موجود در بدن با آب کاهش می یابد. اگر شما به اندازه کافی آب نمی نوشید، کلیه ها عمکرد کامل نداشته و دچار مشکل می شوند. به دلیل عملکرد ناقص کلیه، کبد نیز مهمترین وظیفه خود را (سوزاندن چربی ذخیره شده در بدن و تبدیل آن به انرژی) به درستی انجام نمی دهد.

خواب کافی

گفته می شود که خواب یک هدیه برای سلامتی بدن است. خواب کافی سبب بهبود عملکرد مغز می شود. علاوه بر این، خواب باعث کاهش وزن می شود. افرادی که بیشتر از هشت ساعت و کمتر از شش ساعت می خوابند دچار افزایش وزن می شود. اما، 6 تا 8 ساعت خواب طبیعی و کافی سبب کاهش اضافه وزن می شود.

نوشیدن آب و یا آب سبزیجات قبل از خوردن غذا

قبل از خوردن غذا یک لیوان آب یا آب سبزیجات بنوشید. این کار باعث پر شدن معده می شود و شما نمی توانید بیش از حد غذا بخورید در نتیجه، کالری بالایی دریافت نمی کنید و وزن شما سریعتر کاهش می یابد.

خوب جویدن غذا

هر غذایی که می خورید به خوبی بجوید و به آرامی بخورید. با جویدن، مواد غذایی به راحتی هضم می شوند و مقدار غذای دریافتی کاهش می یابد. خوب جویدن غذا به کاهش اضافه وزن کمک می کند.

ورزش با وزنه

با کمک یک مربی بدنساز فعالیت های ورزشی با وزنه را در برنامه هفتگی خود جای دهید. با بلند کردن وزنه، چربی بیشتری می سوزانید در نتیجه وزن بیشتری را کاهش می دهید.

اجتناب از نشستن طولانی مدت

با نشستن برای مدت طولانی، چربی بیشتر بر روی بدن انباشته می شود. به گفته محققان دانشگاه میسوری، نشستن یا غیر فعال بودن بیش از 4 ساعت، متابولیسم بدن را کاهش می دهد، که باعث می شود که چربی به راحتی در بدن تجمع پیدا می کند.

برای کاهش اضافه وزن و سوزاندن چربی همیشه نیازی به گرفتن رژیم های غذایی دشوار و یا صرف پول و زمان در باشگاه های ورزشی، نیست. گاهی با انجام کارهای کوچک اما، منظم و پیوسته، نتایج بهتری به دست می آورید. شما تنها با انجام همین 10 راهکار ساده، بعد از دو هفته شاهد نتایج فوق العاده ای خواهید بود و کاهش وزن قابل توجهی خواهید داشت.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

برگ سنا را با خواص درمان اختلالات و عفونت های پوستی، نرم کننده موها، جلوگیری از ریزش مو، درمان یبوست، درمان هموروئید، کاهش وزن و لاغری، رفع بوی بد دهان، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0