چگونه با آرایش کردن جوانتر به نظر برسیم؟

1685 بازدید
10 اردیبهشت 98
بهاره
,,

آیا آرایش کردن می تواند ما را جوانتر نشان دهد؟

اغلب مردم می گویند دوست دارند جوان بمانند. مربیان ورزش و متخصصان سلامتی تکنیک های بسیاری برای جوان ماندن ارائه می دهند. راهکارهایی مانند داشتن وزش منظم و هفته ای حداقل 3 بار ورزش کردن، مصرف کردن میوه و سبزیجات و همچنین نوشیدن 8 لیوان آب در روز، جز تکنیک هایی است که برای جوان سازی استفاده می شوند. برخی افراد سوالاتی مانند آیا آرایش کردن می تواند ما را جوانتر نشان دهد می پرسند؟! و پاسخ این افراد مثبت است. در عین حال که آرایش کردن می تواند شما را جوانتر از سن واقعی تان نشان دهد، می تواند شما را پیرتر هم نشان دهد. پس باید بدانید از چه وسایلی و چگونه استفاده کنید تا جوانتر از سن تان به نظر برسید.

 

چگونه با آرایش کردن جوانتر به نظر برسیم؟

چگونه با آرایش کردن جوانتر به نظر برسیم؟

 

آشنایی با محصولات آرایشی

پودر: از پودری که با پوستتان سازگاری دارد، استفاده کنید.

کرم مرطوب کننده: شرکت های بهداشتی و آرایشی زیادی در زمینه تولید کرم مرطوب کننده فعالیت دارند و کرم های مرطوب کننده زیادی هم در بازار است، اما تا شما ندانید دارای چه نوع پوستی هستید کرم های مرطوب کننده کمکی نخواهند کرد.

کرم مخصوص آرایش: کرم های مخصوصی برای پوست و چشم وجود دارد که باید قبل از آرایش از آن ها استفاده کرد.

کرم ضدآفتاب: کرم های ضد آفتاب از پوست در مقابله اشعه های خورشید مراقبت می کنند، اشعات می توانند باعث ایجاد چین و چروک و لک های سیاه بر روی پوست شوند.

سایه چشم، خط چشم، مداد ابرو و مژه: این ها لوازمی هستند که برای چشم استفاده می شوند. اگر تمایل دارید چشمانتان را بزرگتر از معمول نشان دهید از رنگی که به پوستتان نزدیک است، استفاده کنید.

رژ لب: اگر می خواهید از رژ لب استفاده کنید، از رنگی که به پوستتان نزدیک است، استفاده کنید. همچنین مواد به کار رفته در رژ لب را هم چک کنید.

 

همچنین بخوانید:  متناسب با سن خود آرایش کنید

 

آبرسانی پوست

این کار باید اولین کاری باشد که شب قبل از خواب و صبح قبل از آرایش انجام دهید. قبل از خواب صورتتان را بشویید و از مرطوب کننده هم رنگ پوستتان استفاده کنید. به آرامی از مرطوب کننده بر روی صورت، گردن و سینه ها استفاده کنید. طبق تحقیقات بهترین مرطوب کننده، مرطوب کننده ایست که دارای دو ویتامین ث و ای باشد زیرا از صدمات سلولی جلوگیری می کند. اگر خواهان جوانی هستید باید از پوستتان هر لحظه مراقبت کنید.

همچنین یک تونر آبرسان برای هیدراتاسیون پوست انتخاب خوبیست. تونری که حاوی اسید هیالورونیک (Hyaluronic Acid) است باعث جذب آب توسط سلول های پوستی و درخشان سازی آن می شود. کافیست مقداری تونر آب رسان بر روی پوستتان بریزید و دقایقی ماساژ دهید.

چگونه با آرایش کردن جوانتر به نظر برسیم؟

  • هسته های داخلی صورت را روشنتر کنید. اگر می خواهید جوانتر به نظر برسید قسمت های داخلی چشم را نیز روشنتر کنید. برای از بین بردن سیاهی چشم به شکل مثلث زیر چشم را روشنتر کنید. این باعث زیباتر شدن گونه هایتان هم می شود.
  • با یک برس پودر آرایشی را به صورت طبیعی بر روی پوستتان استفاده کنید، بیش از حد از پودر استفاده ننمایید. طبق تحقیقات کرم های آرایشی طبیعی تر از پودرها به نظر می رسند و شما در هنگام نیاز می توانید از انگشتانتان استفاده کنید.
  • داشتن ابروهای طبیعی می تواند به شما ظاهری جوانتر دهد. به قسمت کمان ابروها دقت کنید. مهم است چه طوری ابروها را پر کنید. اگر ابروهای پرپشتی ندارید با مداد، موم رنگی و یا ریمل ابرو آن را پر کنید. ریمل ابرو به شما این امکان را می دهد دقیقتر قسمت های خالی ابرو را پر کنید.
  • رژ لب تیره شما را سن بالاتر نشان می دهد. بافت ملایمتر انتخاب بهتری است. بهتر است با نوک انگشتانتان رژ لب را بر روی لبتان بزنید اینگونه طبیعی تر به نظر می رسند. همچنین خط لب هم یک انتخاب خوب است.
  • از لوازم آرایش کمتری بر روی چهره خود استفاده کنید تا جوانتر به نظر برسید. استفاده کردن از مدل های خوب لوازم آرایش، رنگ هایی نزدیک به پوست و استفاده ملایم از آن ها و نحوه استفاده درست باعث می شود جوانتر از سن واقعی تان به نظر برسید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

روغن جوجوبا را با خواص درمان آکنه صورت، کاهش چین و چروک پوست، جوان سازی پوست صورت، کاهش التهاب پوست، مرطوب کردن پوست، مناسب برای پوست آفتاب سوخته، تعادل میزان چربی پوست، نرم کردن لب ها، رفع سیاهی دور چشم، رفع ترک های دوران بارداری، شفاف سازی ناخن ها، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

1
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. شاد
    18 خرداد 1400

    سلام
    از بعضی از مطالب سایت شما بازدید کردم
    سایت بسیار جالبی دارید با مطالب بسیار خوب و ظاهر زیبا
    عالی بودین

0