topNotif

سرم های فوق العاده برای درخشندگی پوست صورت در فصل تابستان

2045 بازدید
08 شهریور 98
بهاره
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400

سرم های فوق العاده برای درخشندگی پوست صورت در فصل تابستان

همانطور که می دانید هر فصل مراقبت ها و ماسک های مخصوص خود را دارد. از ویژگی های سرم های فصل گرم سال خاصیت خنک کنندگی، آبرسانی به پوست و درخشان کردن صورت می باشد. همچنین، این سرم های مخصوص فصل تابستان به پوست شما شادابی، طروات و جوانی را هدیه می دهند. اگر هر روز از این سرم ها استفاده کنید باعث مرطوب نگه داشتن پوستتان، درمان آفتاب سوختگی، درخشندگی و از بین بردن لک و سیاهی پوست خواهید شد. حال در ادامه این مقاله با سرم های فوق العاده برای درخشندگی پوست صورت در فصل تابستان آشنا شوید.

 

سرم های فوق العاده برای درخشندگی پوست صورت در فصل تابستان

سرم های فوق العاده برای درخشندگی پوست صورت در فصل تابستان

 

سرم های فوق العاده برای درخشندگی پوست صورت در فصل تابستان

خیار و ژل آلوئه ورا

مواد لازم:
  • آب خیار تازه 6 قاشق غذاخوری
  • ژل آلوئه ورا 2 قاشق غذاخوری
  • 2 عدد کپسول ویتامین ای
  • گلاب 3 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون یک قاشق غذاخوری

روش آماده سازی: در کاسه ای آب خیار و ژل آلوئه ورا با هم مخلوط کنید. سپس، دو عدد کپسول ویتامین ای و گلاب را به همراه روغن زیتون اضافه کرده و همه مواد را با هم مخلوط کنید. شما می توانید قبل از خواب، صورت خود را از هر گونه آلودگی و لوازم آرایش پاک کرده و سپس مقداری از سرم را بر روی پوست خود اسپری کنید و به مدت 2 دقیقه پوستتان را به آرامی ماساژ دهید. اگر به مدت یک ماه از این سرم استفاده کنید پوستی درخشان، جوان و زیبا خواهید داشت.

گلاب و گلیسیرین

مواد لازم:
  • گلاب 3 قاشق غذاخوری
  • گلیسیرین یک قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون یک قاشق غذاخوری
  • شیر یک قاشق غذاخوری

روش آماده سازی: ابتدا گلیسیرین و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید. سپس، گلاب و شیر را به آن افزوده و خوب ترکیب کنید. حال این سرم را قبل از خواب به کمک پنبه بر روی صورت ماساژ داده و صبح روز بعد صورت خود را با آب ولرم بشویید. اگر می خواهید این سرم را روی صورت اسپری کنید، می توانید میزان گلاب آن را افزایش داده تا به سادگی اسپری شود. این سرم علاوه بر درخشندگی پوست، سبب پاکسازی پوست، کاهش چربی بیش از حد، مرطوب کننده و تسکین دهنده التهاب های پوستی می شود.

 

همچنین بخوانید:  روش تهیه ماسک گلاب و نشاسته برای پوست صورت

 

شیر و گلاب

مواد لازم:
  • گلاب دو قاشق غذاخوری
  • شیر یک قاشق غذاخوری

روش آماده سازی: شیر و گلاب را به خوبی مخلوط کنید، سپس پنبه ای تمیز را به این سرم آغشته و بر روی پوست بمالید و پس از گذشت 30 دقیقه صورت را با آب بشویید. این دستور العمل را دو بار در روز، یک بار در صبح و یک بار در عصر تکرار کنید تا نتیجه دلخواه حاصل شود. شیر حاوی اسید لاکتیک است که به لایه برداری و حذف سلول های مرده پوست کمک می کند. همچنین، گلاب به عنوان تمیز کننده و درخشان کننده پوست استفاده می شود.

گلاب و خیار

مواد لازم:
  • گلاب 3 قاشق غذاخوری
  • آب لیمو یک قاشق چای خوری
  • روغن بادام یک قاشق چای خوری
  • آب خیار تازه 2 قاشق غذاخوری

روش آماده سازی: گلاب، آب خیار و آب لیموی تازه را با هم ترکیب کرده و در نهایت روغن بادام را به آن اضافه کنید. حال این سرم را 2 دقیقه بر روی پوست صورت خود ماساژ داده و بعد از 15 دقیقه صورت را بشویید. شما می توانید برای درخشندگی پوست این سرم فوق العاده را هر روز تکرار کنید.

نکته: این سرم ها را می توانید قبل از مراسم های مهم همچون ازدواج، جشن تولدها و مهمانی یا حتی در شرایط استرس آوری همچون مهاجرت، بارداری، کنکور و … استفاده کنید، تا هم پوست زیبا و شفافی داشته باشید و هم خود را از استرس وقایع مهم زندگی دور کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

گلاب ممتاز سنتی را با خواص مقوی قلب و اعصاب، آرامبخش و نشاط آور، روشن کننده پوست و محافظ آن، ملین،معطر و خوشبو کننده ، درد چشم و حرارت آن را کم می کند.، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0