topNotif

مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی روشی سریع برای درمان بیماری ها

1969 بازدید
05 اردیبهشت 99
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400

مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی روشی سریع برای درمان بیماری ها بدون عوارض

از زمان های بسیار دور، در جهان روش های زیادی برای درمان ناراحتی های افراد بکار گرفته می شدند و هنوز هم برخی از آن ها در کشورهای مختلف جهان و حتی در کشورهای پیشرفته مانند چین، مورد استفاده قرار می گیرند. درست است که طب کلاسیک امروزی غیر از تجویز دارو، روش های دیگری را برای درمان قطعی بسیاری از امراض و ناراحتی های افراد قبول ندارند، ولی در این جهان از گذشته های بسیار دور، درمان های تحریکی نیز وجود داشته و هنوز هم در اغلب کشورها رایج است و بسیاری از افراد، جهت درمان خود به این مراکز مراجعه می کنند و اغلب آن ها هم بدون مصرف دارو، سلامت خویش را به دست می آورند. یکی از این درمان ها، مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی است که طرفداران خاص خود را دارد.

درمان با امواج مغناطیسی یا مگنت

از نظر علمی می دانیم که کره زمین خود به تنهایی یک واحد مغناطیسی عظیم کروی است که دارای دو قطب شمال و جنوب می باشد که امواج مغناطیسی آن در میدان این دو قطب جریان دارند و به حیات خود ادامه می دهند و حتی این امواج از نیروهای لازمه حیات آن ها می باشند و به هر دلیلی که این امواج کمبود یابند، دچار ناراحتی خاصی خواهد شد.

البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که این امواج مغناطیسی که در حال حاضر کره خاکی را احاطه کرده اند، اکنون که میلیاردها سال از تشکیل و بوجود آمدن زمین می گذرد، قدرت اولیه زمان تشکیل کره خاکی را ندارد و بتدریج این انرژی کاهش یافته و به همین علت هم سلامت اکثر موجودات زنده، مانند گیاه و حیوان و نسل بشر به گونه ای به خطر افتاده و ما اغلب شاهد بیماری های جدید و گوناگونی در سراسر جهان هستیم که به تدریج و در زمان های مختلف ظاهر می شوند

انرژی منفی توسط طبیعت جذب و دفع می شود

انرژی و قدرت الکترومگنت در محیط های طبیعی و دست نخورده کره خاکی به مراتب بیشتر از شهرها بخصوص مراکز صنعتی است، چون در مراکز صنعتی در هر محل یا نقطه ای یک دستگاه الکتریکی در حال فعالیت است و نتیجتا این دستگاه ها امواجی را در پیرامون خود با شعاع های متفاوتی ایجاد می نمایند که نیروی آن ها موجب تغییر حالت و دگرگونی هایی در انرژی الکترو مغناطیس طبیعی محیط می گردد و همین امر باعث بروز اختلالات موجی در افراد می شود که اغلب در آن ها، به بیماری های گوناگونی منتهی می گردند.

یکی از بزرگترین دلایلی که افراد وقتی به مراکز طبیعی محیط خویش یا دهات و کنار دریا و کوهستان ها و … می روند و مدتی را در آنجا به سر می برند، احساسات شادی و شعف می نمایند و از کوه بالا می روند و شروع به ورزش های مختلف و تفریحات طبیعی و … می نمایند، به همین علت است و متاسفانه بسیاری از افراد، زمانی که در چنین مراکزی قرار می گیرند و احساس شادی و شعف به آن ها دست می دهد، به دنبال آن نمی روند و نمی دانند که چرا اینهمه تحول و تغییر حالت های حسی و روحی و روانی و جسمی، در مدت بسیار کوتاهی به آنان دست داده است و چرا شاد و سرحال و خوشحال شده اند؟

 

مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی

مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی

 

بهره مندی از امواج طبیعی و سالم محیط

در اینجا باید یک حقیقتی را پذیرفت و آن اینکه، اگر فردی بتواند هرچه بیشتر از امواج وسایل برقی که نام آن را تمدن نهاده است، دوری نماید و بگریزد، در سلامت بیشتری نسبت به افراد متمدن و شهر نشینی که در امواج الکتریکی محیط خویش غوطه ورند، به سر خواهد برد، چون اشخاص در دامن طبیعت دست نخورده، می توانند از امواج طبیعی و سالم محیط خویش بهره مند گردند، در غیر اینصورت، در ساختمان های آسمان خراشی که هر شش طرف آن ها را آهن احاطه کرده و امواج مختلف، منجمله کهربایی برق ها از تمام دیوار های جانبی و زیر و روی آن ها می گذرند، هرگز نمی تواند حالت طبیعی و سلامت خویش را داشته باشد.

یکی از بزرگترین دلیل خرابی اعصاب و ناراحتی های روحی و روانی نسل بشر امروزی، بخصوص جوانان، وجود همین امواج مصنوعی مختلفی است که فرکانس مغناطیسی محیط آن ها را دگرگون می کند و هر چه وسایل برقی در منازل افزایش یابد، به همان نسبت هم حالت روحی و روانی و اعصاب اعضا خانواده، بخصوص نوجوانان و جوانان که اکثر اوقات فراغت خود را با سرگرمی بازی های برقی سپری می کنند، تغییر می یابد.

امواج الکترومغناطیس طبیعی زمین چه تاثیری بر سلامتی بدن دارد

دانشمندان مختلف در جهان این حقیقت را به اثبات رسانیده اند که کمبود نفوذ انرژی مغناطیسی طبیعی زمین به نسل بشر، موجب بروز ناراحتی های زیادی، منجمله نا آرامی های روحی، روانی، عصبی، سرد مزاجی، بی خوابی، استرس، یبوست، دردهای استخوانی و مفصلی، سردرد، تشنج، تهوع و… شده اند.

اگر چنین افرادی که دارای ناراحتی های فوق می باشند را در محیط های طبیعی قرار دهند، مشاهده می گردد بسیاری از آن ها به طور معجزه آسایی، بدون مصرف هیچ گونه دارویی، سلامت کامل یا نسبی خود را بدست می آورند، زیرا کلیه عناصر و موادی که تشکیل دهنده کل ساختمان کره خاکی است، در بدن یک نفر از نسل بشر هم یافت می گردند و زمانی که امواج عنصری در بدن کم یا زیاد می شود، وقتی که وی در مسیر طبیعی و در طیف امواج الکترومغناطیس زمین قرار می گیرد، آنگاه قادر است کمبودهای قدرت موجی خود را بدست آورد و امواج مازاد آزاردهنده را سوار بر امواج طبیعت، از خود دور سازد و در نتیجه با دریافت امواج سالم طبیعت، سلامت خویش را از محیط طبیعی بگیرد.

دریافت چنین امواجی، فقط مختص به نسل بشر نمی باشد، بلکه سایر جانداران نیز از این قانون طبیعت، مطابعت می نمایند چون همانگونه که می دانید، کلیه موجوداتی که در سطح کره خاکی زندگی می کنند، به گونه ای تحت تاثیر امواج الکترومغناطیس طبیعی زمین قرار دارند، یعنی همه اجسام و موجودات در داخل این امواج، غوطه ورند.

روزی در جهان فرا خواهد رسید که قدرت شفاگری امواج الکترو مغناطیسی به صورت علمی تر و گسترده، طب جدیدی را در بر خواهد گرفت که متخصصین با این روش می توانند تمام ناراحتی های روحی، روانی و جسمی را مرتفع نمایند.

 

همچنین بخوانید:  مغناطیس درمانی و کاربردهای آن در طب فیزیکی

 

مزایای مغناطیس درمانی یا مگنت تراپی چیست ؟

یکی از بزرگترین مزایای موج درمانی یا مغناطیس درمانی افراد در این است که این نوع درمان ها از هر نظر برای بیمار، بی خطر و بدون ضرر است و در حین یا پس از درمان، هیچ گونه عوارض جانبی را مانند داروهای شیمیایی و … در بدن مریض، از خود بجای نمی گذارد و برای درمان افرادی که در مقابل داروها حساسیت خاصی دارند بسیار موثر است، ضمن اینکه مسئله روانی و اعتقادی مریض هم در این زمینه کمک های بسیار شایانی را در بهبود و رفع ناراحتی های او دارد، چون اثرات مغناطیسی در بدن، بخصوص تحریک نقاط خاص، موجب ترشح آندروفین ها که ماده ای شبیه مرفین هستند از غدد مربوطه می گردد که این ماده بطور طبیعی، خود ماده ای آرام بخش و گاهی هم درمان کننده بدن است.

روش مغناطیس درمانی

کمبود امواج مغناطیسی موجب بروز ناراحتی های بسیار در افراد می گردد که برای رفع ناراحتی ها و جبران کمبود آن امواج، می بایست به چهار اصل کلی توجه داشته باشید.

  • وسائلی را که امواج الکتریکی در حوزه های وسیعی از خود بوجود می آورند، از خود دور سازید یا از نزدیک شدن به آن ها دوری نمایید.
  • توسط فلزات یا مغناطیس طبیعی، امواج محیط خود را افزایش دهید.
  • فلزات مغناطیسی طبیعی را در محل درد یا ناراحتی، مدتی حدود یک ربع و روزی سه یا چهار مرتبه، برای مدت یک هفته نگاه دارید یا محل درد را با این فلزات به ملایمت ماساژ دهید.
  • چنانچه امواج مغناطیسی فردی کمتر از حد معمول است، می بایست همیشه یک وسیله برقی تولید مغناطیس مصنوعی جهت جبران کمبود امواج مغناطیس طبیعی محیط، با خود همراه داشته باشد.

چگونگی عمل نیرو و امواج مغناطیس و الکترو مغناطیس

باید این مطلب را نیز بیان کرد که درک چگونگی عمل نیرو و امواج مغناطیس و الکترو مغناطیس و درمان آن، برای کسانی که به این علم و امواج آگاهی چندانی ندارند، بسیار مشکل و پیچیده و حتی باور نکردنی است و برای درک زیادتری در این زمینه، مطلب قدری گسترده تر بیان می گردد، ولی لازم است قدری به عقب برگردیم و ببینیم که افراد در گذشته این نیرو را چگونه می شناخته اند که امروز به این شکل در آمده است.

پایه و اساس طب شرق در گذشته ها و حتی امروز، استفاده از انرژی های محیط می باشد چون آنان معتقدند، فردی از سلامت کامل برخوردار است که امواج و انرژی های دو قطب بدن وی با یکدیگر متناسب بوده و هم آهنگی کامل داشته باشند. در غیر اینصورت، فرد به گونه ای دارای مریضی و ناراحتی است.

این نظریه درمان قدیم، با علم امروز کاملا برابری دارد، چون نسل بشر یا حیوانات کره خاکی، هرگز از امواج محیط و پیرامون خویش جدا نیستند و همیشه تحت تاثیر این امواج قرار دارند و همانگونه که امواج کیهانی یا لکه های خورشیدی و گردش شب و روز و گردش های مختلف زمین بوجود می آیند، این تحولات و حرکات، تغییراتی را نیز در امواج محیط کره خاکی از خود به جای می گذارند که آن امواج بگونه ای افراد را تحت تاثیر قدرت های خود قرار می دهند و متاسفانه کمتر کسی به این امر مهم توجه دارد.

دانشمندان قرون گذشته و حتی بسیاری از افراد عادی قبایل به حقایق و مطالبی درباره وجود این نیروها و چگونگی تاثیر گذاری آن بر بدن پی برده بودند و حتی نقاطی را از بدن مشخص کرده و معتقد بودند که آن مراکز انرژی های مختلف محیطی را نسبت به سایر قسمت ها، بیشتر دریافت می کنند.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

نمک هندی را با خواص درمان یبوست و نفخ، درمان اختلالات مفصلی، کمک به کاهش وزن، کمک به درمان مشکلات تنفسی، درمان مشکلات باد روده، درمان سوزش معده، کنترل کلسترول، پیشگیری از پوکی استخوان، درمان اسپاسم های عضلانی و گرفتگی ها، پیشگیری از افسردگی، کنترل دیابت، جلوگیری از ریزش مو ، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0