روش های پاک کردن تاتو در خانه با گیاهان دارویی

3742 بازدید
22 مرداد 99
سمانه

روش های پاک کردن تاتو در خانه

خال کوبی یا تاتو معمولا نوعی هنر بیان برای انتقال احساسات یا پیام هستند. متاسفانه، با گذشت زمان، همه چیز بی ربط می شود. مهم نیست که چقدر زمان و تلاش برای انتخاب طرح تاتوی مناسب بگذارید، این احتمال وجود دارد که در بعضی از مواقع شما آرزوی خلاص شدن از شر آن را داشته باشید و سعی کنید خال کوبی دائمی را از بین ببرید. یکی از بهترین راهها معمولا لیزر کردن است که البته با هزینه بسیار بالایی همراه است. اگر نمی توانید مبلغ مورد نیاز برای انجام این کار را بپردازید، روش های ساده و راحت خانگی را تست کنید. یکی از این راه ها استفاده از آب لیمو است.

در کل، بیش از حد نگران نباشید؛ روش های غیر لیزری زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به طور موثری خال کوبی خود را پاک یا روشن کنید.

 

روش های پاک کردن تاتو

روش های پاک کردن تاتو

 

دلایلی برای پاک کردن تاتو

  • فرد به دلیل ماهیت جامعه یا خانواده ای که در آن زندگی می کند از تاتو کردن خجالت می کشد، زیرا بسیاری از جوامع فردی را که خال کوبی می کند بی تفاوت یا خارج از قانون می دانند.
  • به دلیل بی کفایتی و غیر حرفه ای بودن تاتوکار، طرح مورد نظر خود را بدست نیاورده است.
  • بسیاری اوقات فرد در نوجوانی و جوانی چیزی مثل تاتو می خواهد، اما وقتی بزرگ شد، چشم انداز او تغییر می کند و می خواهد از شر آن خلاص شود.
  • هنگامی که خال کوبی با نام عشق یا دوست، انجام شده باشد، وقتی رابطه به پایان برسد، فرد می خواهد از خال کوبی خلاص شود.

روش های پاک کردن تاتو در خانه

محلول آب لیمو برای پاک کردن تاتو

آب لیمو راه حلی کاملا موثر است و برخلاف روش های دیگر که به بافت پوست آسیب می رساند و یا پوست را زخم می کند، هیچ گونه اثرات جانبی بر روی پوست ندارد. لیمو یک ماده سفید کننده قوی پوست است که در از بین بردن جای زخم و تغییر رنگ پوست استفاده می شود. این همان چیزی است که باعث می شود خال کوبی های دائمی از روی پوست شما پاک شود.

روش استفاده از آب لیمو برای پاک کردن تاتو
  • در یک ظرف، مقداری آب لیمو تازه را با 100 گرم نمک مخلوط کنید.
  • با استفاده از یک توپ پنبه، این مخلوط را به آرامی روی تاتو بمالید.
  • محلول را حدود نیم ساعت روی پوست بگذارید. برای تاتوهای تیره و طرح های بزرگتر می توانید محلول را برای یک ساعت روی پوست بگذارید.
  • حالا پوست را با آب گرم بشویید.
  • با استفاده از حوله، پوست را خشک کنید.
  • این کار را دو بار در روز انجام دهید تا خال کوبی کاملا از بین برود.

نکته: خوب است بدانید که این یک راه حل فوری نیست. مدتی طول خواهد کشید تا خال کوبی کاملا از روی پوست برداشته شود. تمام آنچه شما نیاز دارید صبر و تعهد است.

نظریه استفاده از آب لیمو برای از بین بردن تاتو

بهتر است درک کنید که محلول آب لیمو و نمک یک داروی بسیار موثر برای از بین بردن خال کوبی در مورد تاتو های کوچک و ظریف است. این بدان معنی نیست که در برابر خال کوبی های بزرگتر فایده ای ندارد. فقط زمان بیشتری طول می کشد تا تاتو کاملا پاک شود.

برای سرعت بخشیدن به روند پاک کردن تاتو ممکن است شما نیاز به استفاده از این محلول تا سه یا پنج بار در روز داشته باشید. لیمو همچنین برای پوست مفید است زیرا ویتامین ای و سایر مواد مغذی مکمل را برای سلول ها فراهم می کند.

از این رو روش مناسبی برای افراد دارای پوست حساس است. بهترین کار این است که عوارض جانبی نامطلوبی را که می توانید از آب لیمو بدست آورید وجود ندارد و بنابراین می توانید هر بار که دوست دارید درمان را انجام دهید. بنابراین آب لیمو یکی از موثرترین و بی خطرترین روش های خانگی برای پاک کردن تاتو یا خال کوبی است.

 

همچنین بخوانید:  راه هایی برای از بین بردن جای زخم

 

نمک دریا

استفاده از نمک برای از بین بردن خال کوبی یک راه حل رایج است و در اکثر موارد عوارض جانبی مشاهده نمی شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بطور دوره ای نمک را روی ناحیه خال کوبی مالش دهید، البته باید مراقب استفاده از نمک باشید تا پوست شما آسیب نبیند. این روش درمانی ارزان و بسیار راحت تر از جراحی لیزر است. برای رسیدن به نتیجه دلخواه بین 6 تا 8 هفته هر روز این کار را انجام دهید.

آلوئه ورا

آلوئه ورا روش طبیعی دیگری برای پاک کردن تاتو است و اساسا بدون درد است. این در حالی است که علاوه بر پاک کردن تاتو می توانید مواد مغذی را به پوست برسانید. شما فقط باید آن را چهار بار در روز، اغلب با مقداری ماست، روی ناحیه خال کوبی مالش دهید، تا زمانی که متوجه شوید خال کوبی از بین رفته است. این روش علاوه بر پاک کردن تاتو، پوست شما درخشان می کند!

عسل

2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا، 2 قاشق غذاخوری نمک، 2 قاشق غذاخوری عسل و 2 قاشق غذاخوری ماست را در یک کاسه ترکیب کنید. مخلوط را روی خال کوبی بمالید و بگذارید حداقل 30 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

این ماسک به حذف تاتو طبیعی کمک می کند. این روش می تواند سریعتر از آلوئه ورا عمل کند. کافی است شما آن را چهار بار در روز استفاده کنید.

کرم ها

همچنین کرم هایی وجود دارد که می توانید به جای انتخاب عمل جراحی لیزر، برای از بین بردن خال کوبی طبیعی خریداری کنید، اما باید از پزشک خود در مورد عوارض جانبی یا قیمت آن سوال کنید. کرم ها می توانند گران تر باشند و یا عوارض جانبی داشته باشند، بنابراین مهم است که یکی از مواد طبیعی و بی خطر را انتخاب کنید.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

   

بوره ارمنی را با خواص لایه بردار، کلاژن ساز، کمک به افزایش حجم گونه، ضد چین وچروک، دافع کرم گوش، ضد بواسیر، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

7
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0