topNotif

فنگ شویی جذب ثروت ! 10 نکته برتر فنگ شویی برای ثروت و پول

3171 بازدید
09 تیر 00
مروارید
بروزرسانی شده در تاریخ 3 دی 1400

فنگ شویی جذب ثروت ! 10 نکته برتر فنگ شویی برای ثروت و پول

ریشه فنگ شویی به بیش از 6000 سال قبل در چین بر می گردد و یک هنر و علم پیچیده در زمینه تعادل و هماهنگی انرژی در فضاهای مختلف از طریق معماری و چیدمان است. تغییرات ساده منزل و چیدمان وسایل از این طریق می تواند به شما در جذب انرژی مثبت، ثروت و فراوانی کمک کند. اگرچه برخی تغییرات ممکن است فوری باشد، اما ممکن است جذب برخی دیگر مدتی طول بکشد. مهمترین چیز این است که صبور باشید و وسواسی فکر نکنید. این مقاله درمورد فنگ شویی جذب ثروت و 10 نکته برتر فنگ شویی برای ثروت و پول می باشد، پس با ما همراه باشید؛

 

فنگ شویی جذب ثروت ! 10 نکته برتر فنگ شویی برای ثروت و پول

فنگ شویی جذب ثروت ! 10 نکته برتر فنگ شویی برای ثروت و پول

 

10 نکته برتر فنگ شویی برای ثروت و پول و شکوفایی

1. بی نظمی خانه خود را مرتب کنید

اگر در خانه وسایل زیادی دارید ،کار را شروع کنید. بی نظمی زیاد انرژی را می مکد و باعث سردرگمی، نارضایتی و افسردگی می شود. در ورودی و رفتن از یک اتاق به اتاق دیگر را تجسم کنید. اگر چیزی مانع شما شد یا احساس ناراحتی کردید، از آن خلاص شوید اگر به طور منظم از چیزی استفاده نمی کنید، از شر آن خلاص شوید. پشیمان نخواهید شد، قول می دهیم.

2. روی ورودی متمرکز شوید

ورودی خانه اولین برداشت از خانه شماست. افزودن گیاهان و گلدان این مکان را زیبا می کند. ورودی نباید مملو از وسایل باشد. باید از انرژی های مثبت استقبال کند و انرژی منفی را از بین ببرد.

3. تعمیرات را انجام دهید

اگر شیر آب یا توالتی دارید که به دلیل خرابی چکه می کند، وقت آن است که آن ها را درست کنید. رفع این موارد نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود بلکه شما را راضی نگه می دارد. همانطور که می گویند، هیچ چیز بیشتر از رعایت بهداشت و سلامت باعث آرامش فرد نمی شود.

 

همچنین بخوانید: فنگ شویی گیاهان و تاثیر مثبت آنان در محیط خانه و محل کار

 

4. از گیاهان استفاده کنید

اگر به ایجاد باغچه فکر کرده اید یا باغی در حال مرگ دارید، وقت آن است که در مورد آن کاری انجام دهید. اگر از آن مراقبت کنید، محیط شما را دوباره دوست خواهد داشت، این را بخاطر بسپارید. با اضافه کردن چند گل، آبیاری گیاهان و تغییر خاک، شروع کنید. برای درختانی که دقیقا جلوی درب منزل شما قرار دارند از زنگ بادی استفاده کنید و آن درختچه ها را به عناصر عالی منظره تبدیل کنید. همچنین، مطمئن شوید که مسیرهای منتهی به ورودی منزل شما تمیز و پاک از آوار است. 

5. به خانه خود یک آکواریوم اضافه کنید

یکی از بهترین نکات مربوط به پول فنگ شویی، افزودن آکواریوم در ضلع شمالی یا جنوب شرقی خانه شما است. طرف شمال فرصت های شغلی را به خود جلب می کند، در حالی که بخش جنوب شرقی فراوانی مالی را به همراه دارد. تعداد ماهیان در آکواریوم باید 8 ماهی قرمز و 1 ماهی سیاه باشد زیرا یک عدد خوش شانس برای جذب انرژی مثبت چی است. 

6. میز کار خود را در موقعیت مناسب قرار دهید

یک اصل خوب فنگ شویی این است که میز کار را در موقعیت رهبری اتاق خود قرار دهید. معمولا این موقعیت، مورب از ورودی است و باعث می شود که درب مستقیما در دید شما قرار نگیرد. این امر باعث می شود شما مانند یک رهبر، انرژی خود را احساس کنید و ثروت و شکوفایی را به خود جلب کنید. اطمینان حاصل کنید که وقتی میز کار خود را به این ترتیب قرار می دهید هیچ پنجره ای در پشت شما وجود نداشته باشد، زیرا پنجره انرژی مالی را تخلیه می کند و از شما پشتیبانی نمی کند.

7. آینه را در جلوی محل غذاخوری قرار دهید

فضای ناهار خوری یا میز محلی است که خانواده شما غذا خورده و با هم تعامل می کنند. قرار دادن آینه در جلوی میز که همه بتوانند یکدیگر را ببینند و صحبت کنند، فکر و انرژی مثبت را به خود جلب می کند. هنگام قرار دادن آینه، اطمینان حاصل کنید که درب مقابل آینه وجود نداشته باشد، زیرا منجر به بدشانسی می شود.

 

همچنین بخوانید: انرژی فنگ شویی در جاهای مختلف خانه

 

8. ضلع جنوب شرقی ثروت را فعال کنید

شما می توانید بخش جنوب شرقی خانه خود را فعال کنید تا ثروت و رونق مالی را به خود جلب کنید. برخی از عناصر چوبی مانند گیاهان را اضافه کرده و یا با عناصر آب آن را تکمیل کنید تا رشد آن را تحریک کرده و به ثروت خود بیفزایید.

9. درب سرویس بهداشتی را ببندید

توالت شما برای تخلیه فاضلاب طراحی شده است. درب سرویس بهداشتی را بسته نگه دارید و درپوش چاه را نصب کنید. این کار موفقیت خوبی را به خود جلب می کند.

10. در اتاق خواب آینه ای وجود نداشته باشد

اتاق خواب فضای اصلی روابط شما است و روابط موفق با رفاه برابر است. نگه داشتن آینه در اتاق خواب، خیانت و خون ریزی در روابط را به همراه دارد. بنابراین حتما آینه ها را از این فضای خصوصی دور نگه دارید. اگر این کار را انجام دهید، متوجه شکوفایی عاشقانه و بهبود روابط با شریک زندگی خود خواهید شد.

نکات مهمی که باید در نقطه ثروت رعایت شوند:

جنوب شرقی می تواند در هر اتاقی باشد: در اتاق نشیمن، آشپزخانه و شاید، منطقه مورد نظر در اتاق خواب یا راهرو باشد. اما هر فضایی در خانه، با رعایت برخی قوانین، باید به گونه ای مجهز شود که حداکثر انرژی لازم را به خود جلب کرده و انرژی های جلوگیری کننده از فعال شدن جریان های نقدی را خنثی کند.

قبل از شروع تغییر چیزی و ایجاد مورد جدید در فضا، باید از شر چیزهای منفی و قدیمی خلاص شوید. این تنها راه افزایش جریان انرژی مثبت است. اولین قدم در این تجارت دفع زباله است. مطمئنا کابینت ها، قفسه ها و صندوقچه هایی در خانه وجود دارد که در آن وسایلی است که سال هاست از آن ها استفاده نشده، آن ها را با خیال راحت دور بریزید یا به دیگران ببخشید.

 

فنگ شویی جذب ثروت ! 10 نکته برتر فنگ شویی برای ثروت و پول

فنگ شویی جذب ثروت ! 10 نکته برتر فنگ شویی برای ثروت و پول

 

فنگ شویی می گوید همه چیز در خانه باید سر جای خودش باشد و مواردی وجود دارد که باید از منطقه ثروت حذف شوند، در غیر این صورت تحریک جریان های نقدی کمکی نخواهد کرد.

  • یادگارهای خانوادگی که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است، نباید در این زمینه حفظ شود. همه افراد انرژی مختلفی داشتند و مشخص نیست که آن ها چه انرژی داشته اند و این وسایل اکنون چه انرژی را تابانده اند.
  • نمی توانید در این بخش سطل آشغال بگذارید.
  • گل های خشک، گیاهان پژمرده و آلوئه ورا نیز برای جذب ثروت مفید نیست.
  • یخچال و فریزر در این منطقه مناسب نیست، در نتیجه روند دریافت وجه را متوقف می کند و کانال های انرژی را می بندد.
  • شومینه برای رفاه اقتصادی مناسب نیست و در زمینه عشق یا شغلی مکانی مناسب برای آن است.
  • یک آبنمای تزئینی، دریا، ماهی در یک آکواریوم مناسب است.

منطقه نقدی را فعال کنید

  • در این منطقه اول از همه، توجه زیادی به نور می شود. بسیار خوب است که در طول روز پرتوهای خورشید به پنجره برخورد کند یا باید یک لوستر روشن در این منطقه وجود داشته باشد و به محض سوختن لامپ، باید فورا آن را عوض کنید.
  • آینه این اتاق نباید در مقابل در قرار داشته باشد. در غیر این صورت، تمام انرژی از بین می رود و ثروت جذب خانه نمی شود.
  • وقتی در توالت یا سرویس بهداشتی به بخش ثروت باز می شود، باید سعی کنید انرژی را که به دفع پول کمک می کند خنثی کنید. برای این کار می توانید موسیقی بادی یا زنگوله ای را بر روی در بگذارید، تصویری از یک باغ شکوفه دار را آویزان کنید و نوارهای قرمز را روی لوله ها قرار دهید. و علاوه بر این، درب کاسه توالت، محل تخلیه در حمام، همیشه باید پوشیده شود.
  • چوب و آب مربوط به منطقه ثروت است. بنابراین اشیا  چوبی در این منطقه بسیار مناسب خواهند بود و فواره های آب یا آکواریوم مناسب خواهند بود. حکمای شرقی تهیه ماهی قرمز را در یک آکواریوم توصیه می کنند، اگر دقیقا هشت عدد از آن ها وجود داشته باشد خوب است. بسیار مهم است که آکواریوم همیشه در موقعیت خوبی باشد، آب تمیز باشد، ماهی ها زنده و در حال حرکت باشند.
  • روی میز این منطقه می توانید یک صندوقچه با جواهرات خود یا صندوق پول قرار دهید.
  • گزینه خوب دیگر برای افزایش ثروت قرار دادن یک اسکناس زیر گلدان یا یک درخت در حال رشد است که نماد رشد ثروت خواهد بود.
  • با تجهیز منطقه پول، باید به یاد داشته باشید که هر از گاهی مکان باید تمیز شود: هم به طور کلی و هم به لحاظ معنوی. لازم است هر دو را تکرار کنید و فراموش نکنید که در خانه جایی برای چیزهای غیر ضروری و شکسته وجود ندارد. 

     

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

نمک هیمالیا را با خواص درمان آکنه و جوش صورت، لایه برداری پوست صورت و بدن، درمان شوره سر، درمان قطعی میگرن، درمان گرفتگی بینی و سینوزیت، رفع بوی بد دهان، درمان بی خوابی شبانه، کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت، درمان پا درد و کمر درد، بهبود گردش خون در بدن، جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی، درمان پوکی استخوان، درمان فشار خون بالا، لاغری و کاهش وزن، بهبود عملکرد غده تیروئید، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0