چربی سوزی بلافاصله بعد از غذا / 9 روش برای چربی سوزی

2340 بازدید
25 آبان 00
مروارید

چربی سوزی بلافاصله بعد از غذا / 9 روش برای چربی سوزی

انجام هرگونه ورزش بلافاصله بعد از غذا مجاز نیست، زیرا ممکن است منجر به گرفتگی معده یا اسهال شود، بنابراین توصیه می شود سه تا چهار ساعت پس از غذا خوردن و خوردن یک وعده غذایی سنگین صبر کنید و همچنین توصیه می شود از ورزش با معده خالی نیز بپرهیزید. این مقاله درمورد چربی سوزی بلافاصله بعد از غذا و 9 روش برای چربی سوزی می باشد، با ما همراه باشید؛

 

چربی سوزی بلافاصله بعد از غذا / 9 روش برای چربی سوزی

چربی سوزی بلافاصله بعد از غذا / 9 روش برای چربی سوزی

 

9 روش برای چربی سوزی بلافاصله بعد از غذا

1. بازی با توپ

شما می توانید با گروهی از دوستان خود توپ بازی کنید، زیرا صرف یک ساعت بازی فوتبال، بسکتبال یا تنیس معادل 728 کالری می سوزاند، اگر فردی 90.91 کیلوگرم وزن داشته باشد و به مدت یک ساعت بیس بال بازی کند، می تواند 455 کالری چربی بسوزاند.

2. چربی سوزی ورزش پیاده روی

مارتا مونته نگرو، متخصص فیزیولوژی و تغذیه، بیان می کند که پیاده روی به هضم غذا کمک می کند و همچنین درصد چربی ذخیره شده در بدن را کاهش می دهد و پیاده روی سبک پس از خوردن وعده غذایی چرب باعث کاهش غلظت تری گلیسیرید در بدن بعد از غذا می شود، بنابراین تقریبا 70 درصد در مقایسه با افرادی که بعد از غذا ورزش نمی کنند، چربی بیشتری سوزانده می شود.

 

همچنین بخوانید: خواص و مزایای نگهداری سنگ نمک در خانه

 

3. چربی سوزی بعد صرف غذای پرچرب با دارچین

در یک مطالعه، محققان به موش ها به مدت 12 هفته مکمل دارچین در کنار رژیم غذایی پرچرب دادند و این آزمایش نشان داد که موش های که با دارچین تغذیه شدند در مقایسه با سایر موش هایی که همراه با رژیم غذایی پرچرب شان مکمل دارچین دریافت نکرده بودند، وزن و چربی دور شکمی کمتری داشتند و انسولین و چربی به میزان سالم تری در خونشان وجود داشت.

4. چربی سوزی با تمرین یوگا

خوردن یک وعده غذایی سنگین می تواند باعث افزایش فشار خون شود، بنابراین توصیه می شود تمرینات یوگا را انجام دهید که سیستم عصبی پاراسمپاتیک را فعال و تحریک می کند، که درنتیجه آن فشار خون کاهش می یابد، ضربان قلب را تثبیت پیدا می کند و اعصاب معده آرام می شود. انجام این تمرینات پس از خوردن یک وعده غذایی سنگین میزان واکنش به مواد شیمیایی عصبی در بدن را بهبود می دهد.

 

همچنین بخوانید: چگونگی تاثیر شنا بر لاغری و چربی سوزی بدن

 

سایر نکات چربی سوزی

در اینجا مجموعه ای از نکات است که به سوزاندن چربی بعد از غذا کمک می کنند:

5. چرخش یا رقص سریع 60 دقیقه

6. انجام نظافت خانه

7. شنا به مدت 25 دقیقه اما درصد کالری سوزانده شده در شنا بسته به شدت تمرین ممکن است متفاوت باشد، شنا به پشت در مقایسه با شنای سریع و فعال کالری کمتری می سوزاند.

8. دوچرخه سواری به مدت 30 دقیقه

9. بالا رفتن از پله ها و نجام این حرکت برای حدود 13 دقیقه بسیار عالیست.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

چوب دارچین را با خواص شل کننده عضلات (صاف)، آرامبخش، خواص آنتی بیوتیکی، چربی سوز، ضد سرطان، اشتها آور، ضد نفخ، ضد درد، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

2
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

  1. رحیمی
    13 آذر 1400

    با سلام ممنون بابت مقاله خوبتون عالی بود

    • عطارک
      13 آذر 1400

      درود بر شما
      از توجه شما سپاسگزاریم؛ باعث خوشحالی ماست که محتوای این مقاله مورد رضایت شما قرار گرفته است.
      شاد و سلامت باشید.

0