topNotif

روغن سداب 30 میلی لیتر

شناسه این محصول : 551036
موجودی و قیمت این محصول بروز می‌باشد.
98,900 تومان

موجود

نام محصول: روغن سداب

خواص: درمان کم شنوایی، رفع گوش درد و عفونت گوش، رفع سرگیجه ناشی از مایع گوش، زیاد شدن عقل، درمان ام اس، صرع، کاهش تب

حجم: 30 میلی لیتر

بروزرسانی شده در تاریخ 29 فروردین 1403

روغن سداب :

سداب با نام علمی Ruta graveolens گیاهی است علفی و دائمی به ارتفاع تا حدود یک متر، برگ ها ضخیم و گوشت دار و بدون دندانه هستند که در قسمت های بالای ساقه به صورت ساده و در قسمت های پایین چند قطعه ای می باشند. رنگ برگ و ساقه ها سبز مایل به آبی و کدر و رنگ گل ها زرد است، میوه سداب به صورت کروی و متشکل از پنج برگچه است که درون دانه هایی به رنگ قهوه ای وجود دارد. کلیه قسمت های هوایی گیاه بوی نا مطبوعی دارد. سداب بومی نواحی جنوب اروپا است، ولی در حال حاضر در مناطقی از مدیترانه، اروپا و آسیا به وفور پراکنده است و در نواحی شمالی ایران نیز رویش دارد.

روغن سداب

روغن سداب یکی از رایج ترین داروهای گیاهی است که در فرهنگ های مختلفی مورد استفاده قرار می گرفته است. دانشمندان بر روی سداب و این روغن تحقیقات و مطالعات زیادی انجام داده اند که نتایج نشان می دهد در این روغن می توان با ترکیبات فوق العاده بی نظیری مانند برگاپتن، بوتانون، نانون، نونیل استات، پسورالن، آندکانون و گزانتوتوکسین مواجه شد. هر کدام از این ترکیبات شیمیایی بر روی بخش های مختلف بدن تاثیرات مفید و شگفت انگیزی می گذارند.

خواص روغن سداب

این روغن برای سستی بدن، سردی کلیه، مثانه، درد پهلو و کمر و رحم، تحلیل باد، نفخ و تب و لرز نافع است. اگر نیم گرم آن در گوش ریخته شود برای کاهش سنگینی شنوایی مفید است.

نکته:

ممکن است روزهای اول استفاده از این دارو گوش سنگین تر شود اما بعد از مدتی عفونت هایی که خیس خورده بیرون می ریزد و مشکل بر طرف می شود.

دستور استفاده:

هر شب یک یا دو قطره در هر گوش چکانده شود و به مدت یک ساعت به همان حالت بمانید.

موارد منع مصرف:

  • خانم های باردار و شیرده به دلیل وجود گزانتوتوکسین، نمی توانند از این روغن استفاده کنند.
  • در کودکان با احتیاط مصرف شود.

 

برای ارتباط با بخش پشتیبانی فروشگاه عطارک و دریافت راهنمایی بیشتر جهت خرید محصول، می توانید از طریق پیام رسان های اجتماعی و تماس با ما، اقدام نمایید.

امتیاز محصول
4.42 از 12 رای
منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

با نظرات ارزشمند خود، ما را در بهبود خدمات و کیفیت محصولات یاری رسانید.

وزن 75 گرم
حجم

30 میلی لیتر

نام محصول

روغن سُداب

نوع بسته بندی

شیشه

محصولات تخفیفی

محصولات مرتبط

0