معجون چای زعفرانی

شناسه این محصول : 881103
موجودی و قیمت این محصول بروز می‌باشد.
99,900 تومان

موجود

تعداد

نام محصول: معجون چای (معطر کننده)

خواص : ضد نفخ معده و شکم، آرامبخش، نشاط آور، رفع خستگی، رفع ضعف اعصاب، خوش عطر و خوشمزه کردن چای، پیشگیری و درمان بدبویی دهان

طرز استفاده: چند قطره از معجون چای را داخل یک استکان چای ریخته و میل نمایید.

معجون چای زعفرانی :

نوشیدنی که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد چای می باشد، این نوشیدنی در کشور ما یکی از پر مصرف ترین مواد به شمار می رود و می توان گفت اکثر ما ایرانی ها در طول روز یک لیوان چای می نوشیم. اما چه چیز هایی می توان به چای اضافه کرد؟ معجون چای زعفرانی (معطر کننده چای) همانطور که از نامش پیداست برای چای استفاده می شود و باعث خوش طمع و معطر شدن آن می شود این محصول از تركيب چند نوع عرق طبق دستور و به میزان کاملا مشخص و تعيین شده تهيه می شود از جمله گلاب، هل، دارچین، زنجبیل و زعفران

خواص هل:

دارای خواصی چون قاعده آور، دافع بلغم، رفع خستگی، ضد نفخ و سو هاضمه (البته دم کرده دانه آن به تنهایی)، قابض، معطر، عطسه آور، رفع سنگ کیسه صفرا، تقویت حافظه، شادی آور، رفع صرع، برطرف کننده بوی دهان (جویدن دانه هل بوی بد دهان را از بین می برد)، کم کننده بزاق دهان (در صورت مکیدن نبات هل دار) ، از بین برنده کک و مک (در صورت اضافه کردن آن در غذا) می باشد و برای بی خوابی، میگرن و سردرد، ورم سر، انسداد کبد، زخم زهدان مناسب است.

خواص زنجبیل:

زنجبیل نیروی جنسی را تقویت می کند و برای معده و روده نیز کاربرد دارد، زنجبیل ضد سم خوبی برای مواردی که از دارو های سمی خاصی بیش از حد مجاز مصرف شده باشد مانند پنلیا و نظایر آن می باشد. همچنین زنجبیل برای معالجه خون ریزی روده ها به کار می رود، زنجبیل برای تقویت معده مفید است. زنجبیل قاعده آور است و بی نظمی و تاخیر در عادت ماهانه را رفع می کند و معالج اسهال ساده و اسهال خونی است.

خواص دارچین:

این ماده غذایی پر خاصیت سرشار از مواد معدنی مورد نیاز بدن از جمله منگنز، آهن و کلسیم و همچنین فیبر بوده و رژیم غذایی پر دارچین می‌تواند اثرات منفی خوراکیهای پر چربی را کاهش دهد. دارچین همچنین خواص آرایشی نیز دارد و به عنوان رنگ موی طبیعی استفاده می‌شود و به موها رنگ قهوه‌ای روشن می‌دهد.

موارد مصرف پودر دارچین :

درمان نفخ، درمان سو هاضمه، درمان اسهال و کاهش اشتها، رفع خستگی، آرامبخش و خواب آور، کمک به درمان افزایش فشار خون، بیماری های روماتیسمی، مرض قند (خصوصا نوع غیر وابسته به انسولین)، افزایش چربی خون و عفونت های قارچی زنانه، پیشگیری از سرطان، کمک به درمان یرقان (افزایش ترشحات صفراوی)، روده تحریک پذیر (هم اسهال و هم یبوست)، پیشگیری از سرماخوردگی.

خواص گلاب:

مهم ترین خواص گلاب آرام بخش بودن آن است. طعم آن مورد پسند ذائقه و گوارا بوده، اشتها را که معمولا در هنگام بروز استرس و غم مختل می شود تحریک نموده. بوی آن برای قلب و مغز مفید، آرام بخش و تسکین دهنده است.

به هنگام شب برای رفع بی خوابی موثر است. برای تقویت لثه توصیه می شود. حتی برای بهبود آفت های دهان کاربرد دارد. برای مجاری هوایی و ریه ها نیز مفید است. نرم کننده مجاری هوایی و گلو و حلق است.

از آنجایی که طبع آن رو به خنکی است برای سوزش مجاری ادراری هم مفید است. برای شخص تب دار توصیه می شود گلاب خنک بنوشند. برای تقویت قوای عمومی بدن موثر است و باعث تجدید انرژی در بدن می شود. برای کسانی که سردرد ناشی از گرمی و چشم درد و سرخی چشم دارند موثر است.

خواص زعفران:

زعفران خون را غنی می کند و جریان خون را تسهیل و تسریع می کند و برای تعداد زیادی از ناراحتی های زنانه مصرف می شود، از جمله برای رفع بی نظمی قاعدگی و یا در موارد خونریزی های خارج از اندازه زایمان یا برای مادرانی که جنین مرده در رحم دارند نیز به کار می رود.

زعفران برای تسریع بیرون ریختن دانه های سرخک تجویز می شود، زعفران طبق نظر حکمای طب سنتی ایران از نظر طبیعت گرم و خشک می باشد و خواص آن فرح آور قوی و برای تقویت حواس و مغز نافع است، مدر است و محرک قوای جنسی نیز می باشد.

 

برای ارتباط با بخش پشتیبانی فروشگاه عطارک و دریافت راهنمایی بیشتر در مورد خرید، می توانید از طریق پیام رسان های اجتماعی و یا تماس با شماره تلفن فوق اقدام نمایید.

امتیاز محصول
1.00 از 1 رای
منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

با نظرات ارزشمند خود، ما را در بهبود خدمات و کیفیت محصولات یاری رسانید.

1 دیدگاه برای معجون چای زعفرانی

  1. علی رحیمی (خریدار محصول)

    خرید این محصول را توصیه میکنم approve

    خوب بود

    • عطارک

      درود بر شما

      بسیار خوشحالیم که کیفیت این محصول مورد رضایت شما قرار گرفته است.
      از ثبت نظر و دیدگاهتان سپاسگزاریم.

      شاد و پیروز باشید????

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وزن 900 گرم
نام محصول

معجون چای

رنگ

شفاف

نوع بسته بندی

بطری شیشه یا پت

توصیه ها

در جای خنک و دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شود

محصولات تخفیفی

محصولات مرتبط

0