روزانه چقدر آب باید نوشید؟

1600 بازدید
12 تیر 97
سمانه
,

چقدر آب روزانه باید بنوشم؟

شما باید لااقل روزانه 4% تا 6% وزن بدتان آب بر حسب لیتر بنوشید. این بدان معناست که اگر شما وزنتان 68 کیلوگرم، روزانه باید 3 تا 4 لیتر از آب خالص بنوشید. در اینجا قوانینی برای هیدراته شدن ذکر می شوند:

1- اگر به ندرت آب می نوشید، نیاز دارید که به آهستگی و روزانه نوشیدن آن را افزایش دهید. با مقداری که در حال حاضر می نوشید شروع کنید و هر روز یک لیوان 250 سانتی متر مکعبی اضافه کنید. ممکن است کمی طول بکشد تا بدنتان را کاملا هیدراته نمایید ولی اگر سلول های بدن را با سرعت و آب زیادی مملو کنید، باعث ایجاد عدم تعادل می شود.

2- تقریبا بیست تا سی دقیقه قبل از غذا، یک لیوان پر از آب بنوشید تا بدن و شکم را آماده عمل هضم کنید. این زمان بسیار مناسبی است که آنزیم اضافه نماییم. این آب همچنین لایه خلط مانند شکم را هیدراته می نماید و از تحریک شدن یا سوختن بافت های شکم بوسیله اسیدهای شکم جلوگیری می کند.

همچنین به محافظت در برابر برگشت اسید کمک می نماید. هیدراته نمودن لوزالمعده، جگر و اعضای درگیر در عمل هضم، باعث می شود که این اعضا بهتر عمل کنند. با فشردن آب یک چهارم لیموی ارگانیک تازه در آب به عمل هضم بهتر کمک کنید. (میوه های ارگانیک، میوه های طبیعی هستند که بدون سمپاشی و کودهای شیمیایی پرورش داده می شوند).

روزانه چقدر آب باید نوشید؟

روزانه چقدر آب باید نوشید؟

3- اگر ممکن است هنگام خوردن غذا آشامیدنی ننوشید. این قدرت و اثرات آنزیم های داخلی را چه آن هایی که پنهان هستند و چه آن هایی که به صورت کپسول مصرف کرده اید در خود حل می کند. تمام آشامیدنی های داغ یا سرد آنزیم ها را از کار می اندازند و از عمل هضم صحیح جلوگیری می نمایند. جویدن تا وقتی که غذا سیال شود، به رفع تشنگی در حال خوردن کمک می کند.

به خاطر داشته باشید که دندان ها برای جویدن هستند و شکم تان دندان ندارد. اگر واقعا نمی توانید در زمان غذا خوردن آب ننوشید، در این مدت دو هفته ای انتقال، می توانید به هنگام غذا خوردن 125 سانتی متر مکعب آب با درجه حرارت محیط اتاق بنوشید. سعی کنید که لااقل یک ساعت بعد از صرف غذا آشامیدنی ننوشید.

4- هر نیم ساعت آب بنوشید. دو ساعت صبر نکنید تا یکباره بنوشید. شما باید هر یک ساعت دو بار بنوشید، بنابراین باید بدانید وزنتان چقدر است و مقدار لیتر آبی که نیاز دارید هر ساعت بنوشید چه اندازه است. هرگز فراموش نکنید که شما یک ماشین هستید که آب می سوزاند. اگر ورزش سنگینی را انجام می دهید، آب از دست داده را با نوشیدن هر پانزده یا بیست دقیقه در حین ورزش جبران کنید.

 

همچنین بخوانید: فواید بی شمار نوشیدن آب

 

5- آب تمیز و خالص برای هیدراته کردن سیستم تان بنوشید. برای من مشمئز کننده است که فکر کنم کسی برای نوشیدن از آب شیر استفاده می نماید. لطفا این کار را انجام ندهید! و به حقایق زیر توجه کنید:

در سال 1993، بیشتر از 400000 نفر در میلواکی از آب آلوده شیر بیمار شدند و لااقل 104 نفر آنها فوت کردند. حقیقت متحیر کننده این بود که در همان وقت، سیستم آب میلواکی با تمام استانداردهای کشور مطابقت داشت. در سال 1992، آژانس محافظت از محیط (EPA)، 8100 سیستم آب شهری را آزمایش نمود و کشف کرد که 10% آنها دارای سطح ناایمن فلز سرب می باشند. این 810 سیستم آب به بیشتر از 30 میلیون نفر آب می رساند.

این داستان های وحشتناک همچنان ادامه دارند. در آب شیر شما همین حالا چه چیزی وجود دارد؟ هیچ کدام از ما واقعا نمی دانیم پس حال چه کنیم؟

پیشنهاد می کنم که شما بطری های آب تمیز و معتبر بنوشید. در لس آنجلس، بیماران در کلینیک بطری آب خود را با کمی نمک دریایی و آب لیموی تازه برای هیدراته کردن بهتر خودشان مصرف می کنند و بطری خود را به شدت برای چند ثانیه قبل از نوشیدن تکان می دهند. بر اساس سال ها تحقیق به نظر من آبی که از نظر ساختاری / کلاستری ایمن باشد در فروشگاه ها دست نیافتنی است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پودر آب پنیر را با خواص هضم بهتر غذا و کاهش وزن، ضد یبوست، درمان سلولیت، تنظیم فشارخون بالا، بهترین مکمل غذایی برای ورزشکاران، پیشگیری و درمان بواسیر و هموروئید، تقویت استخوان، تقویت سیستم ایمنی بدن، دفع مواد زائد بدن، دفع سنگ کلیه و صفرا، ضدالتهاب، کاهش علائم استرس و افسردگی، بدون هیچ اسانس و افزودنی شیمیایی، از فروشگاه عطارک تهیه نمایید.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0