topNotif

شور و اشتیاق غیر ممکن را ممکن می سازد

1599 بازدید
29 خرداد 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 26 آذر 1400

شور و اشتیاق غیر ممکن را ممکن می سازد

اشتیاق عنصری ضروری برای تحقق رویاست. حتما می پرسید چرا؟ چون اشتیاق نقطه شروع همه موفقیت هاست. اشتیاق انرژی تولید می کند که تحقق رویا را امکان پذیر می سازد. راه رسیدن به هر رویایی مملو از گذرگاه های انحرافی، مشکلات و نومیدی هاست. اشتیاق رویای شما را زنده نگه می دارد و الهام بخش است. به همین دلیل است که اشتیاق یکی از موارد مهمی است که برای دست یابی به رویاها وجودش الزامی است.

اشتیاق چیست ؟

اشتیاق یک دلگرمی است که نه تنها در لحظه حال به شما انرژی می دهد بلکه سبب می شود که در آینده به حرکت خود در جهت نیل به مقصود ادامه دهید. اشتیاق سوخت لازم برای پیگیری رویاهای تان در اختیار شما قرار می دهد. به قول ویل هابز روزنامه نگار : اشتیاق نیرویی است که صبح شما را از رختخواب بیرون می کشد و در این میان فرقی نمی کند کجا هستید؟ جوان هستید یا سالمند؟ شما از خواب بیدار می شوید زیرا کاری هست که دوست دارید آن را انجام دهید، کاری هست که به آن اعتقاد دارید. کاری هست که در انجام آن مهارت دارید، کاری که از شما بزرگ تر است و نمی توانید از آن بگذرید یا آن را به بعد موکول کنید.

شور و اشتیاق غیر ممکن را ممکن می سازد

شور و اشتیاق غیر ممکن را ممکن می سازد

اشتیاق سه فایده دارد :

  1. به ما امکان می دهد تا با مشکلات مبارزه کنیم. هر گاه سعی می کنید کار ارزشمندی انجام دهید با مشکلات روبه رو می شوید اشتیاق می تواند به شما کمک کند این مشکلات را پشت سر بگذارید.
  2. اشتیاق به ما ابتکار عمل می بخشد، برای این که در زندگی موفق شویم باید در قلمروی قدرت و توانمندی عمل کنیم و از حیطه امن پا را فراتر بگذاریم. موفق شدن ابتکار عمل می خواهد برای این که رویای خود را محقق سازیم باید ریسک کنیم.
  3. اشتیاق زمینه ساز موفقیت است، وقتی اشتیاقی داریم و به دنبال آن می رویم در شرایط مطلوبی قرار می گیریم و خود را برای موفقیت مهیا می کنیم.

 

همچنین بخوانید: چرا رویا و آرزوهایم عملی نمی شوند؟!

 

اگر اشتیاق خود را دنبال نکنیم در موقعیت دشواری قرار می گیریم موقعیتی که هرگز به سود ما نیست. زندگی کردن در شرایط امن و آسوده، افسوس را به همراه دارد. همه ما استعدادها و رویاهایی داریم گاه این دو با همخوانی ندارند اما غالب اوقات بی آن که بدانیم هر دو را از دست می دهیم. بعد وقتی به گذشته می نگریم از اینکه از استعدادهای خود استفاده نکرده ایم پشیمان می شویم. بی جهت این طور نتیجه گیری نکنید که استعدادها و رویاهای شما جانب احتیاط را نگرفته اند. قرار نیست که رویاها محتاطانه باشند بلکه قرار است شادی و نشاط را برای زندگی شما به ارمغان بیاورند.

در آخر به این جمله معروف لوگان پرسال اسمیت اشاره می کنم که در زندگی باید به دو چیز دل بست، اول رسیدن به آن چه می خواهید و بعد لذت بردن از آنچه به دست آورده اید. تنها عاقل ترین مردمان از این دو لذت می برند. فراموش نکنیم هر آنچه که در لحظه حال داریم شاید فردا نداشته باشیم پس دم را غنیمت شماریم.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

پک دمنوش گیاهی آرامش بخش و ضد اضطراب را با خواص  آرام کننده اعصاب، افزایش تمرکز، تسکین سردرد های میگرنی، درمان اضطراب و تشویش، درمان کم خوابی، برطرف کننده افسردگی و غم و کاهش دهنده استرس و … بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

 
توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0