غذاهای خطرناکی که مردم می‌خورند

1288 بازدید
12 تیر 97
سمانه

پختن مرگبار غذاها

برای تحقیق در مورد پختن مرگبار غذا و اینکه برای چربی ها و پروتئین های پخته شده چه اتفاقی می افتد مطالعات زیادی کردم. یافته هایم بسیار عجیب و ناراحت کننده بودند. بعد از عمل پختن، علاوه بر نابود شدن چربی های مفید و آنزیم های مورد نیاز، مولکول های چربی باقی مانده به هیچ عنوان مانند حالت اولیه نبودند. این چربی های پخته شده روی بدن ما به شکل غیر قابل تصوری تأثیر می گذاشتند.

چربی های صحیح که به شکل خام خورده شوند، می توانند معجزه کنند.

وقتی که در مورد اثرات چربی ها و پروتئین ها پخته شده مطالعه می کردم، رژیم هایی با پروتئین بالا و چربی کم رایج بود. مطابق گفته های دست اندرکاران این رژیم غذایی که سعی در اثبات نظرات خود داشتند، چربی چیز بدی بود. مگر شما چه تعداد غذا می توانید از مغازه بخرید که روی آنها نوشته باشد بدون چربی یا کم چربی هستند؟ ما فکر می کنیم اگر چربی کم بخوریم یا اصلا نخوریم، دیگر چاق نمی شویم! ولی واقعیت ندارد. فقط با خوردن چربی کم نمی توانید جلوی چاق شدن خود را بگیرید یا باعث بالا نرفتن کلسترول یا نگرفتن رگ های قلبتان شوید. چربی های صحیح که به شکل خام خورده شوند، می توانند معجزه کنند.

سازمان های دولتی که بر روی غذاهای ما برچسب می زنند و ادعای محافظت از مردم را دارند، باید مقداری کار علمی انجام دهند تا اطلاعات درستی در اختیار مردم بگذارند. سوال من این است که از کجا آنها داده های علمی خود را می آورند؟ چون آفرینش قوانین خود را تغییر نمی دهد. چون ما با حقیقت نمی توانیم مخالفت کنیم، یک لحظه به عقب برگردیم.

در سال های اولیه 1900، آمار نشان می داد که یک در هزار نفر از بیماری قلبی رنج می بردند. در سال های 1940 به دلیل وجود غذاهای آماده، لااقل نیمی از مردم دچار یک نوع بیماری قلبی بودند. امروزه، از هر دو نفر یکی بیماری قلبی دارد که از آن فوت می کند. صنعت غذاهای فوری، تمام گوشت ها و چربی ها را زیاده از حد می پزد و یا به عمل می آورد، و این اثرات بسیار مهلکی در بدن ما می گذارد.

غذاهای خطرناکی که مردم می‌خورند

غذاهای خطرناکی که مردم می‌خورند

چربی ها باید به شکل صحیح وارد بدن شوند.

مهم ترین موضوع در مورد چربی ها یا پروتئین ها این است که به شکل صحیح وارد بدن ما شوند، یعنی خام و نپخته، به طریقی که از طبیعت به دست آمده اند. آنها باید در شکل اولیه شان باقی بمانند، بدون دخالتی در شکل آنها یعنی، پخته نشده، تغییر نیافته و به عمل آورده نشده، چون بدن هر نوع دیگری را به عنوان متجاوز می داند.

وقتی که چربی برای مدت کمی مانند سه دقیقه در حرارت پایین پخته شود، نه تنها آنزیم های داخل آن که بسیار برای عمل هضم ضروری هستند، کشته می شوند، بلکه از هیدروژن، چربی های تبدیل شده می سازد که باعث تغییر در بیوشیمی بدن می شود، چون مولکول های آن بسیار ناپایدار هستند و به آسانی شکسته نمی شوند.

یکی از خواص مضر چربی های تبدیل شده، رسوب کردن آنها در رگ ها می باشد. چون مولکول های چربی پخته شده مانند آدامس خمیری و سفت می شوند، هرچه بیشتر این چربی ها در رگ رسوب کنند، ما بیشتر دچار گرفتگی و سخت شدن شریان خواهیم شد.

اگر این اتفاق بیفتد، در اثر تنش های زیاد یا تغذیه بد، جریان الکتریکی در آن شریان به قلب قطع می شود و باعث حمله قلبی یا سکته می گردد. بیشتر مکان هایی که غذاهای آماده ارائه می کنند، عمل پختن را با روغن های هیدروژنه انجام می دهند که به صورت چربی های تبدیل شده درآمده اند. به نظر من این یک معجزه است که دوستانم و من هنوز زنده هستیم.

 

همچنین بخوانید:  رژیم گیاه خواری و سوالات پیرامون آن

 

سیستم شریانی ما تا به هجده سالگی برسیم چگونه است؟

حتی نمی خواهم فکرش را بکنم! در حقیقت دکترها از اینکه خیلی از کودکان امروزه دچار سخت شدن شریان ها شده اند، متحیر می باشند. ولی مانند همیشه این بلایی است که خودمان به وجود آورده ایم.

راه حل آن ساده است: آشغال خوردن را متوقف کنید! 

آیا این یک معما برای سازمان های پزشکی است؟ ظاهرا آنها تمام این سال ها در حال جستجو برای یافتن درمان بیماری های قلبی بوده اند، ولی هنوز هم آمار مردمی که از حمله های قلبی در این کشور رنج می برند، بسیار بالاست. آیا وقتی که درمان را جستجو می کنید، نباید اول دنبال علت آن بگردید؟

اجازه دهید که با حقیقت روبرو شویم. اگر شرکت های تجارتی بزرگ، علاقه مند به سلامتی مردم بودند، دلایل این بیماری ها را همانگونه که من در اینجا بیان می کنم به مردم می آموختند. ولی آنها علاقه مند نیستند!  این به آن معناست که ما باید چشم های خود را باز کنیم و این حقیقت را دریابیم که محافظت، تنها با شناخت و آگاهی خود ما نسبت به بدن مان و چیزهایی که می خوریم، صورت می گیرد. ما هم مسبب هستیم و هم درمانگر. در حقیقت تنها بیمه واقعی خودمان هستیم.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

رزماری خشک را با خواص تقویت حافظه، تحریک جریان خون، پیشگیری و درمان استرس و اضطراب، تسکین سردرد، تحریک رشد مو، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان مشکلات تنفسی، بهبود فرآیند هضم، کاهش قند خون، درمان سرفه، سرماخوردگی و آنفولانزا، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0