topNotif

معجزه ای به نام عشق

1849 بازدید
19 اردیبهشت 97
سمانه
بروزرسانی شده در تاریخ 5 دی 1400

معجزه ای به نام عشق !

عشق نیروی موثری برای رسیدن به بالاترین ارزش های انسانی همچون رسیدن به قدرت، حقیقت، دانش، زیبایی، آزادی و خوشبختی است. (پینیرم سوروکن)

عشق بزرگترین ارزش انسان و هدیه ی است که بی واسطه از جانب خداوند به انسان داده شده است. عشق قدرتمندترین و تواناترین نیروی زندگی و احتمالا تنها معنای زندگی است. زندگی بدون عشق همچون باغ بدون آفتاب است که گل ها در آن مرده اند. عشق میوه تمام فصل هاست و در دسترس همگان قرار دارد. عشق یکی از عناصر اصلی صبر و شکیبایی است، طبیعتی معنوی و روحانی دارد و انسان را با فراست بی انتها پیوند می دهد. عشق به ما جسارت می دهد تا مکان هایی را در ذهن و قلب خود پیدا کنیم که هرگز کشف نکرده بودیم.

در عشق نوعی ایمنی می یابیم که ما را به خطر کردن تشویق می کند، عشق موتور زندگی است که در اثر آن زندگی آن همه پر غوغا و پر رنگ شده است. عشق بالاترین نمودار احساس است و هیچ کاری در دنیا مهمتر از بیان عشق و محبت نیست. ارزش واقعی عشق را می توان در سر زندگی و شور و شعف فزآینده ای که برمی انگیزد یافت.

معجزه ای به نام عشق

معجزه ای به نام عشق

به راستی چه چیزی به اندازه عشق این همه سرور به زندگی ما می بخشد؟!

عشق هر لحظه ما را زنده تر می کند و هنگامی که با صمیمیتی عمیق همراه شد ما را تا بالاترین حد حساس بشری بالا می برد. در این فضای عالی می توانیم بر نفس خود چیره شویم، انتقاد ها را بپذیریم و مراحل یگانه بودن و لذت بردن از تجربیات زندگانی را بشناسیم.

برای آموختن عشق نیاز به تلاش های آگاهانه و بی وقفه ای است تا مهارت های لازم را برای زنده نگاه داشتن آن به دست می آوریم. عشق از غفلت و رها کردن، بی اعتنایی و سرسری گرفتن، کهنگی و عدم تغذیه می میرد زیرا عشق مانند هر چیز دیگری برای سالم ماندن نیاز به کوشش دارد. کسانی که به مسخره کردن عشق ادامه می دهند با نتایجی از قبیل تنهایی بیشتر، آرزوهای بیشتر، فشار خون بالاتر، مراجعه بیشتر به روان شناس، زخم معده های بیشتر، سردی و ناتوانی بیشتر، حملات قلبی فراوان تر، سردرد های بیشتر، سردی و ناتوانی بیشتر، بی خوابی بیشتر، سستی بیشتر، یکنواختی بیشتر، نا امیدی زیادتر، بدبینی بیشتر، مواد مخدر فراوان تر، مسمومیت بیشتر، اشتباهات فراوان تر، محرومیت افزون تر، ترس بیشتر، خودکشی بیشتر، نفرت بیشتر، پیش داوری بیشتر، کشتار فروان تر، زندان های بیشتر، طلاق های بیشتر، شکست های فروان تر، غم بیشتر، غبطه بیشتر، درد بیشتر، وحشی گری فزون تر، جهل افزونتر، تعصب بیشتر، حماقت بیشتر، بی عاطفگی بیشتر، اشک بیشتر و مرگ بیشتر مواجهه خواهند بود.

جویندگان واقعی عشق باشیم

پس بیایید جویندگان واقعی عشق یعنی بهترین پدیده زندگی باشیم تا احساساتی را بر انگیزیم که دگرگونی و رشد را سبب می شوند. دوست داشتن نیرویی جادویی است که ما را از تمام رنج ها می رهاند و هر مشکلی را حل می کند. اگر خیال دارید در شمار عاشقان باشید، بایستی همان گونه که پذیرای سرور عشق هستید بیچارگی ها و زخم های عشق را نیز قبول کنید. منتظر عشق نباشید که به سویتان بیاید، اگر مایلید پیام عشق را بشنوید باید خود نیز این پیام را ارسال کنید زیرا برای روشن نگاه داشتن چراغ ناچاریم در آن نفت بریزیم.

هرگز از ابراز عشق خسته نشوید زیرا در این جهان نیاز به دوست داشتن و ستایش شدن بیش از نیاز به نان است. پس همواره پیام عشق را به گوش همنوعان خود برسانید زیرا زندگی با عشق تا ابد جاودان است. وقتی کسی تحت تاثیر نیروی عشق قرار بگیرد اعمال خود را به گونه ای پاک، متعدل و مستدل هدایت می کند در این حالت انسان به بالاترین ارزش های انسانی دست می یابد و از نیروی تصور و تخیل فراوان، خلاقیت، شجاعت، اراده، مدوامت و پشتکار در تمام زمینه ها برخوردار می شود و این حالتی است که در سایر اوقات وجود ندارد.

پیوند عاشقانه ثروتی درونی به ما می دهد که سبب بزرگترین شادی های بیرونی زندگی است، این اشتباه است که ماجرا های عشقی را فقط خاص جوانان بدانیم. عشق تا آخرین نفس با ما می ماند با عشق زندگی کردن بدون توجه به سن و سال بدین معناست که ما شیوه زنده نگاه داشتن عشق را آموخته ایم عشق کهنه بسیار نشاط آور، با ارزش تر و قابل ستایش تر است و مستی وافری با خود دارد.

 

همچنین بخوانید:    عشق و دوست داشتن واقعی یعنی چه؟

 

مردان و زنان موفق و عشق

تاریخ نشان داده است که مردان و زنان موفق همگی دارای انگیزه های قوی توام با عشق بوده اند زیرا در این حالت فرد نیروی جاذبه بسیار زیادی دارد که روی دیگران تاثیر مثبت و مطلوب می گذارد، تحت تاثیر این نیرو به ابر نیرویی برای عمل کردن و اقدام کردن مجهز می شود. اما بر عکس اگر نیروی جنسی صرفا فقط به گونه ای فیزیکی متجلی شود و فقط در کانال فیزیکی هدایت شود نه تنها نمی توان از میل جنسی به گونه ای خلاق استفاده کرد بلکه باعث از هم پاشیدن کانون خانوادگی نیز می شود. زیرا این نزدیکی ها با گذشت زمان رفته رفته رنگ می بازند و نتیجه این می شود که شخص هوس می کند در جست و جوی عشق به دنبال فردی تازه یا بیگانه ای جدید برود که باز بعد از مدتی این بیگانه هم تبدیل به آشنایی دیگر می شود و کم کم از شدت عشق کاسته می شود و آرزوی یک فتح تازه و عشقی دیگر جان می گیرد که این عشق هرگز به پیوندی بیشتر از آنچه پیوند گذرای عیشی به وجود می آورد منتهی نخواهد شد.

پس سعی کنید شریک زندگی خود را دوست داشته باشید و در ارتباط با او همواره از اصول مهربانی، خوشرویی و قدر شناسی پیروی کنید بدانید که مهربانی در کلام اعتماد می آفریند، مهربانی در فکر کردن بصیرت کامل خلق می کند و مهربانی در بخشش عشق به وجود می آورد.

برنامه ریزی برای افزایش عشق

هیچ ضرری نخواهد داشت اگر در همان ابتدای رابطه دوستانه به برنامه ریزی برای افزایش عشق توجه کنیم و از کارهایی که ممکن است به روابط دوستانه صدمه بزند بپرهیزیم. عشق با خوشبینی پرورده می شود زیرا خوشبین نوری را که وجود ندارد می بیند اما بدبین همیشه به دنبال خاموش کردن نور است. بر مظاهر شرم آور زندگی مثل پلیدی ها، کجی ها و آلودگی ها دیده ببندید و بر زیبایی های خوشایند زندگی انگشت بگذارید زیرا بدبختی و نداشتن یک زندگی توام با عشق گناه کسانی است که نمی دانند چگونه رفتار کنند و یا گرایش به اندوه و تنفر دارند که هر دوی این ها روح را زهر آگین می کند.

کلام آخر

برای این که به خوشبختی دست یابیم باید هیجانات زنده و حیات بخش را توسعه دهیم. به این معنی که همواره به عشق جانی تازه ببخشیم درباره فلسفه زندگی خویش تجدید نظر کنیم و به عادات بهتری خو بگیریم. تفکرات، احساسات، تفریحات، دوستی ها و فعالیت خود را با عشق و محبت بیامیزیم و از لحظات زندگی خود بهترین استفاده را بکنیم زیرا همین ذره ذره لحظات است که مجموع زندگی را تشکیل می دهد و با انباشته شدن این لحظات یک عمر زهرآلود و یا یک زندگی مطلوب و شیرین می شود. زندگی با عشق تا ابد جاودان است.

 

از شما متشکریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در قسمت “نظرات” با ما در میان بگذارید، همچنین اگر ایده یا نظری در رابطه با این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

عنبر الشهب را با خواص درمان سر درد، سرماخوردگی و صرع، تقویت کننده اعتدال بدن، شادی بخش، معطر و خوشبو کننده هوا، دفع انرژی های منفی، بدون هيچ اسانس و افزودنی شيميايی، از فروشگاه عطارک تهيه نماييد.

توجه

وب سایت عطارک در قبال نسخه های پیشنهادی و داروهای گیاهی ذکر شده، مسئولیتی نداشته و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک و یا مشاور طب سنتی در تماس باشید.

پستهای مرتبط

هیچ
نظر ارسال شده است. لطفا شما هم نظری ارسال کنید.

0